Under en debat om energiinfrastruktur i Underhuset i går mindede Andrew Bridgen, parlamentsmedlem for North West Leicestershire, Underhuset om, at den eneste sikre ting ved netto nul er, at folk vil blive fattigere, koldere og mindre frie.
Lad os ikke miste kontakten ... Jeres regering og Big Tech forsøger aktivt at censurere de oplysninger, der rapporteres af The Udsat for at tjene deres egne behov. Tilmeld dig vores e-mails nu for at sikre dig, at du modtager de seneste ucensurerede nyheder i din indbakke…
"I betragtning af virkningerne på en befolkning, der allerede kæmper med energiregninger; den voksende offentlige bevidsthed om dommedagsprofeter med deres deadlines, der aldrig rent faktisk bliver overholdt; de ekstreme ofre, der påtvinges os alle, hvilket kan være nytteløst i lyset af Kina, Rusland og Indien, der fortsætter med at øge deres forbrug af fossile brændstoffer enormt, ser det ud til, at regeringen tager den ene side af et videnskabeligt argument og endnu en gang erklærer det for en ubestridelig kendsgerning," sagde hr. Bridgen.
"Faktum er, at Storbritannien tegner sig for mindre end 1% af de globale udledninger. På det grundlag afviser vi frivilligt hele etablerede industrier, der har vist sig at fungere for at holde os varme, mætte og beskyttede. Vi bliver bedt om at afvise dem til fordel for fantasierne fra Just Stop Oil-demonstranter og Leonardo DiCaprio-agtige klimaforskere. Vi bliver bedt om at afvise dem på grund af teknologier, der enten endnu ikke eksisterer eller ikke er blevet bevist i stor skala."
"Ikke alene kan regeringen ikke forklare præcis, hvilke teknologier vi vil bruge, men de kan heller ikke give et præcist estimat af, hvad det vil koste. Ifølge nogle estimater kan bestræbelserne på at nå netto-nul koste 1 billion pund eller endda 3 billioner pund."
"Som med alle mislykkede eksperimenter er den eneste sikkerhed, at når regningen kommer, er det folket, der skal betale."
Hr. Bridgen påpegede med rette, at vi endnu engang bliver udsat for statsstøttede psykologiske taktikker. I en tidligere artikel, vi nævnte at Overhusets miljø- og klimaudvalg i oktober 2022 offentliggjorde en rapport med titlen 'I vores hænder: Adfærdsændring for klima- og miljømålDen ledende covid-orkestrator Chris Whitty sidder i det udvalg, der udarbejdede rapporten, og hans covid-samarbejdspartner Patrick Vallance var vidne. Det er psykologi og penge – ikke fakta – der driver den klimaalarmistiske fortælling i Storbritannien.
"Det ser ud til, at regeringen bruger de samme adfærdsvidenskabelige taktikker, som de for nylig har gjort sig skyldig i, til at sælge os en storm i vores vandglas. Vi har set det igen og igen. Svaret er at gøre det skræmmende, og at det skal ske snart. Vi så det med sur regn, ozonlaget og Al Gore. Vælgerne har set ministre side om side med Greta Thunberg og hendes femårige forudsigelse om, at menneskeheden på nuværende tidspunkt ville være ophørt med at eksistere og udslettet," sagde hr. Brigen.
Hr. Bridgen henviste til et tweet af klimagremlinen Greta For fem år siden udtalte hun, at klimaforandringer ville "udslette hele menneskeheden, medmindre vi stopper med at bruge fossile brændstoffer i løbet af de næste fem år." Hun har slettet tweetet.
"Der er en ubelejlig sandhed," sagde hr. Bridgen, "og lovgiverne med netto nul-udledning er desperate for at skjule sig for den ... Energisikkerhed er så vigtig, den afhænger af diversitet [af energikilder] ... Vedvarende energi vil ikke være i stand til at give forsyningssikkerhed til vores hjem og vores industri i fremtiden."
"Det eneste, der er sikkert, er, at hvis vi fortsætter ad den juridisk bindende vej mod netto nul, som regeringen har sat for os, vil vores folk blive fattigere, koldere og mindre frie."
Du kan se hr. Bridgens tale nedenfor og læse en udskrift af debatten i Hansard HER, hans tale begynder klokken 2:42.

Expose har akut brug for din hjælp…
Kan du venligst hjælpe med at holde lyset tændt med The Exposes ærlige, pålidelige, kraftfulde og sandfærdige journalistik?
Din regering og Big Tech-organisationer
prøv at tave The Expose ned og lukke den ned.
Så har vi brug for din hjælp til at sikre
vi kan fortsætte med at bringe dig
fakta, som mainstreamen nægter at vise.
Regeringen finansierer os ikke
at udgive løgne og propaganda på deres
vegne ligesom mainstream medierne.
I stedet er vi udelukkende afhængige af din støtte.
støt os venligst i vores bestræbelser på at bringe
din ærlige, pålidelige og undersøgende journalistik
i dag. Det er sikkert, hurtigt og nemt.
Vælg venligst din foretrukne metode nedenfor for at vise din støtte.
Kategorier: Seneste nyt, Verdens nyheder
Dette eneste og modige parlamentsmedlem talte til et næsten tomt hus om det vigtigste og mest bekymrende aspekt ved mennesker i dag.
Hvorfor var kammeret næsten tomt, og hvad i alverden laver parlamentsmedlemmerne?
Hvor er den engang frie undersøgende presse??
Hvorfor er der ingen undersøgelse fortsætter med hvad der virker som en bevidst og hensynsløs ødelæggelse af civilisationen?
Aflønning skal tilbageholdes fra disse charlataner, indtil de begynder at udføre den pligt, de svor at gøre.
Angående det at kammeret er tomt –
"Vaccine-kollusion i det britiske parlament?" Parlamentsmedlemmer beordres til at forlade Underhuset, når Andrew Bridgen taler. Vi har ikke demokrati. De er konspiratorer.
Hen mod slutningen siger John Campbell: "Lad os håbe, at vi ikke har at gøre med en tværpolitisk sammensværgelse ... Jeg tror faktisk ikke, vi har det, de er ikke så velorganiserede ..." – Jeg tror, han tager fejl, konspiratorerne er yderst organiserede. De er eksperter i at konspirere.
https://www.youtube.com/watch?v=SpGcEf2yCok
Tjen dollars i din fritid………………>> https://todayprofit.pages.dev/
Hej alle, hvis Parlamentet ikke melder sig ud inden udgangen af november 2023, vil Storbritannien blive styret/styret af WHO, uden undtagelser. Den britiske regering udtalte for nylig til orientering, at den britiske regering er med på at overholde den næste WHO-mandaterede 'planedemi', som sandsynligvis vil blive annonceret engang i begyndelsen af 2024.
Så, britiske indbyggere/borgere, venligst underskriv Denne andragende, som i øjeblikket har over 81 underskrifter, men som mangler yderligere 19 for at Parlamentet kan debattere det:
"Afhold en parlamentarisk afstemning om, hvorvidt ændringer til IHR 2005 skal forkastes"
https://petition.parliament.uk/petitions/635904
Andragende: Afhold en parlamentarisk afstemning om, hvorvidt ændringer til IHR 2005 skal afvisesVi er bekymrede over, at Parlamentet ikke har drøftet og ikke vil have indflydelse på de 307 foreslåede ændringer til de internationale sundhedsregulativer OG ændringerne til 5 artikler i IHR, der blev VEDTAGET af den 75. Verdenssundhedsforsamling den 27. maj 2022..
Regering svaredeDette svar blev givet den 4. juli 2023:
Vi støtter målrettede ændringer af internationale sundhedsregler (IHR) for at sikre en passende global ramme til at reagere på international spredning af sygdomme. Parlamentet kan granske lovgivning vedrørende ændringer, der er accepteret af Storbritannien.
"Beboere/Borgere" er begge fiktive i de levendes verden. De er begge slaveakronymer, der er centreret i den juridiske verden og alle dens illusionære konstruktioner. Hvis du tror, du er en bosiddende/borger i stedet for en mand eller kvinde, så er det dit valg, som bogstaveligt talt har alvorlige konsekvenser. Når du står som en lovlig og fredelig mand eller kvinde i landets og jordens jurisdiktion, er al magt tildelt dig. Ikke en eller anden virksomhed, der er og kun kan gøre krav på autoritet over andre virksomheder. Vær den juridiske fiktions NAVNE/(virksomheds) om du vil, men vær opmærksom på, at denne tilgang indebærer alvorlige risici.
Hele historien om drivhusgasser og den globale opvarmning, de forårsager, er en løgn.
En bevidst løgn for at ødelægge de vestlige landes økonomier og ødelægge vestlige menneskers liv.
Det er deres mål: AT ØDELÆGGE OS.
Tro ikke, der er noget andet ved det. Det er der ikke.
En hård vinter, en betydelig stigning i antallet af ældre og sårbare mennesker, der lider og dør – jeg håber ikke, det sker, men hvis det sker, tror jeg, det vil anspore folk til at genoplive deres menneskelighed og tage sig af dem, der ikke kan klare det selv. Politikere vil stå frem og benytte sig af fotomulighederne, men vil ikke kunne gøre krav på nogen anerkendelse eller moralsk overlegenhed, da de vil være ansvarlige for kaoset.
Men jeg frygter, at det scenarie vil gøre nogle så rasende, at de spændinger, der har bygget sig op i lang tid, vil bryde sammen; det håber jeg ikke. Folk tror måske, at Storbritannien ikke er stedet, hvor den reaktion kan ske; et kort kig ind i slutningen af 1920'erne og begyndelsen af 1930'erne vil øjeblikkeligt aflive den opfattelse.
Sandt nok. Det er alt sammen ordspil for at skjule det faktum, at de vil reducere befolkningen til en halv milliard herrer og slaver, ligesom Georgia Guidestones sagde (før de blev taget ned om natten under Covid-hysteriet).
Tilfældighed!! Greta Thunberg er en blodslægtning til Rothschild-klanen
Skrevet af: Namaste
Dato: Fredag, 7-jul-2023 15:10:09
http://www.rumormill.news/225582
Så hvorfor har parlamentsmedlemmer fulgt denne plan? Der er voksende beviser for, at klimaforandringer er endnu et fupnummer fra WHO/FN og WEF, så jeg spørger igen – hvorfor følger de denne vej? Det er næsten som om rygterne om AFFOLKNING af verden er sande – se de hollandske landmænd og canadiske og amerikanske landmænd – hvis det kan starte der, kan det starte her i Storbritannien!
Det er affolkning af den hvide race i lande kontrolleret af C. Windsor som en tilsynsførende for pavedømmets Commonwealth-interesser.
Sjovt. De vil efterlade nogle "asiater", sagde Klaus Schwab, fordi asiater er mere lydige end hvide og andre racer. Hvem har tjent din suppa, Massuh?
Det startede allerede for tre år siden. De mennesker, der gav os en skadelig medicinsk intervention, er de samme mennesker, der har givet os netto nul. Det burde da fortælle offentligheden, at vi bliver udnyttet på så mange niveauer, og at slutmålet er fuldstændig kontrol over de 500,000, der er tilbage.
Salen er tom – parlamentsmedlemmerne er ligeglade, undersøgende journalister tavs/ombyttet.
Mange parlamentsmedlemmer er kompromitterede eller godt betalte for at være medskyldige eller bange for at miste deres karriere, eller dovne, dårligt belæste og uvidende om tidligere tyranniske herskere i historien, og alle svigter deres pligt til at sætte deres vælgere først, undtagen én, Andrew Bridgen, en kæmpe af en mand og et lysende fyrtårn i en stadigt mørkere verden.
Drivhuse har CO2-maskiner til at dyrke deres planter. Vores atmosfære har 0035 % CO2. Træer er jordens lunger/CO2 udleder ilt. Vågn op, folk. Skatter på kulstof/CO2 er alt sammen vrøvl.
100%
Begynder du at forstå ideen endnu? Spørgsmål, der kræver debat, ignoreres, fordi beslutningstagerne bliver inddraget og betalt for. Netto nul = ingen superrig.
Der ville ikke være nogen økonomi, men der ville stadig være rigdom i store plantager, der blev dyrket af slaver.
"10 millioner år gammelt træfossil forklarer naturlige klimaændringer" – bevis på, at klimaændringer er et naturligt cyklisk forekommende fænomen.
https://www.armstrongeconomics.com/world-news/climate/10-million-year-old-tree-fossil-explains-natural-climate-change/
"10 millioner år..."?
Undskyld, hvor er beviserne for det?
I begyndelsen skabte Gud himlen og jorden. Første Mosebog 1:1.
Og dette er blot en simpel 6000 år siden.
Videnskabelige metoder afslører alderen. Se nærmere på Bibelen.
Jeg tror, at Gud sagde "Der skal være lys". Hvor gammel var han, da han sagde det? Hvis der ikke var noget lys før det, hvad lavede han så i mørket så længe? Hvis der ikke var noget lys, så havde han ingen øjne, så kunne han ikke se lys. Væsner på Jorden, der på steder, hvor der ikke er noget lys, ikke har øjne, de har ikke brug for dem. Hvis Gud havde øjne, når der ikke var noget lys, hvorfor havde han så ubrugelige organer?
Bibelen bliver omskrevet for at passe til tiden. Vi plejede at få at vide, at Gud var vores far, men nu om dage siger feminister, at Gud ikke var mand. Der er to vers, der refererer til mænd, der ligger ned sammen. Jeg kan ikke give dig referencerne, men jeg tror, Romerbrevet er et af dem. Følger kirken den del af Bibelen? Nej. De vil med tiden blive redigeret væk.
Hvorfor lod Gud 80,000 mennesker dø i jordskælvet i Tyrkiet og Syrien? Hvorfor lod han næsten 300 dø og næsten tusind blive såret i togulykken i Indien?
Hej Watcher Seeker, refererer "Lad der blive lys" til lys på det synlige spektrum, eller refererer det til noget andet?
Lyset, der omtales i 1 Mos 3:XNUMX, skabelsens første dag, defineres (i mangel af et bedre ord) som:
Og Gud så, at lyset var godt, og han skilte lyset fra mørket.
https://biblehub.com/genesis/1-3.htm
På den fjerde dag skabte Gud lyset i det synlige spektrum. 1 Mos 14,15:XNUMX:
Gud sagde: "Der skal være lys på himmelhvælvingen til at skelne mellem dag og nat, og de skal være tegn til at markere højtider, dage og år. De skal være lys på himmelhvælvingen til at lyse over jorden."
https://biblehub.com/genesis/1-14.htm
Det forekommer mig, at "lyset" på skabelsens første dag ikke er det samme som, og er så meget mere end, det synlige lys produceret af solen eller månen. Det er det "lys", som alt, der blev skabt bagefter, afhænger af. Dette er et "lys", der ikke kan måles eller forklares ved hjælp af videnskab. Det er hinsides vores menneskelige viden – hvilket er en god ting, ellers ville ondsindede aktører forsøge at udnytte det, kontrollere det og bruge det til at ødelægge.
Hej Rhoda.
Jeg forstår dit synspunkt om muligvis en metaforisk betydning/fortolkning, men jeg kiggede på KJV, og der står dette –
1 I begyndelsen skabte Gud himlen og jorden.
2 Og jorden var øde og tom, og mørke lå over dybet, og Guds Ånd svævede over vandene.
3 Og Gud sagde: "Der skal være lys!" Og der blev lys.
4 Og Gud så lyset, at det var godt, og Gud skilte lyset fra mørket.
5 Og Gud kaldte lyset dag, og mørket kaldte han nat. Og det blev aften, og det blev morgen, den første dag.
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Genesis%201&version=KJV
Der er vi – dag og nat, sagde han ligeud. Tjek, men muligvis ikke, makker.
Hej Watcher Seeker, brugen af verdensordet "lys" er måske ikke metaforisk, det kan være et problem med at oversætte teksten til engelsk. På engelsk bruges ordet "lys" til at beskrive en række ting: "at skinne lys" på noget, "at bringe frem i lyset" osv. Måske ville det være bedst at søge visdom hos en person, der kan læse hebraisk?
Før solen og månen blev skabt, fandtes der ingen tidsmåling, som vi kender den, dvs. den dag/nat-måling af tid, som vi kender den, opstod først på skabelsens fjerde dag. Så måske bør vi ikke se brugen af "dag" før da, som vi nu forstår det – fra solopgang til solnedgang. Selvom det kan være den samme tidsperiode, var der ingen måde at måle den på i forhold til solens aktiviteter, men forfatteren af Første Mosebog ville have skrevet det på den måde, så vi kunne begrebsliggøre tidslængden.
Jeg har i nogle år overvejet brugen af ordet "lys" i beskrivelsen af skabelsens første dag. Selvom jeg ikke påstår at forstå, hvad det beskriver, har jeg nogle idéer (som måske er helt på vildspor). Jeg er dog fortsat overbevist om, at brugen af ordet "lys" på den første dag ikke er ment som det synlige område på det elektromagnetiske spektrum. Jeg tror, det er noget, som alle ting (organiske og uorganiske) er baseret på. Det er noget, der giver alle ting form, inklusive det elektromagnetiske spektrum og endda Jorden selv.
Hvad vi kan være sikre på er, at på eller på den fjerde dag var det elektromagnetiske spektrum enten allerede blevet skabt eller blev skabt, fordi Solen ellers ikke ville have været i stand til at skinne på og give lys og varme til Jorden.
Hej Rhoda,
Angående dit punkt om "dag". Sheikh Imran Hosein taler i sine fortolkninger om "dag" og betyder ikke 24 timer. Han taler om, hvornår Antikrist kommer, eller Dajjal, som han er kendt i islam (jeg håber, jeg har ret, da der er mange ord, han bruger, som jeg ikke er bekendt med). Der vil være en dag som et år, en dag som en måned og en dag som en uge, hvilket han søger som perioder med forandring, og selv "år" betyder ikke 365 dage. Han mener, at en af disse "dage" refererer til perioden med vestlig dominans over verden.
Hvis en "dag" kan betyde en meget længere periode, end vi mener med en dag, kunne de "år", som Johannes taler om, hvor 6,000 er Jordens alder, så være længere end vores brug af år, og dermed kunne Jorden være millioner af år gammel?
Jeg er bange for, at jeg må forlade denne diskussion, da det vil tage timer at læse Johns indlæg, og jeg har andre ting at lave, så jeg vil forsøge at finde tid til at give John et sidste svar, men jeg må komme videre med andre ting.
Tak for dine kommentarer og for at du præsenterede nogle interessante pointer.
Forresten, jeg konverterer ikke til islam eller noget lignende. Den første af hans foredrag, jeg så, handlede om det internationale monetære system – guld- og sølvpenge versus fiatvaluta, inflation, digitale valutaer \ elektroniske penge og så videre, og jeg fandt ham ret interessant, og jeg synes, det er interessant at høre om den store lighed, der er mellem Bibelen og Koranen.
Godt at høre, at du ikke konverterer til islam!!!!
En undskyldning til Islander, det var Islander, der nævnte 6,000 år.
Kontekst, kontekst, kontekst! Det hele afhænger af konteksten, når det kommer til, om en dag betyder en bogstavelig dag eller ej. Vi ved, at (i hvert fald gør jeg det!) skabelsesdagene i Første Mosebog 1 er bogstavelig 24-timers dage for hver af skabelsesdagene får suffikset "aften og morgen".
Den kommende tusindårsdag er tusind år, se Åbenbaringen 21.
Apostlen skriver; Natten er langt om hjørnet, dagen er nær. Romerne 13:12. Han taler tydeligvis ikke om én 24-timers dag, han mener at menneskets dag "langt er forbi", og at Kristi tusindårige (dages) rige "er nær".
I samme ånd skriver Peter; én dag er hos Herren som tusind år og tusind år som én dag. 2 Peter 3:8.
Bibelen kender intet til et 365-dages år, dette stammer fra solsystemets Kopernikus/RCC heliocentriske bedrag. Jorden er geocentrisk, dvs. en lille sol, der ikke er 93 millioner kilometer væk!
Der er noget andet, jeg ville tilføje, måske senere, mere sandsynligt i morgen…
"Dagen" og tidens dimensioner – "Dajjals (Antikrists) fremkomst Birmingham-forelæsning (22/07/23)"
https://www.youtube.com/watch?v=2JD3dewKkKI
Jeg kan lige så lidt bevise den 'unge' Jords alder, som du kan modbevise den.
Guds Ord er en åbenbaring (Esajas 53:1, Johannes 12:38), det er ikke noget, man kan finde ud af, selvom "troen kommer af det, man hører, og det, man hører, kommer i kraft af Guds ord." Romerne 10:17.
Jeg tror på den Hellige Skrifts fulde inspiration, den kommer ovenfra: "Ingen profeti i Skriften kan tydes af nogen egen fortolkning. For profetien fremkom ikke i gamle dage ved et menneskes vilje, men drevet af Helligånden talte hellige Guds mennesker." 2 Peter 1:20-21.
Gud brugte mænd til at nedskrive Skrifterne.
Hvad angår den spot, du henviser til, siger Skriften utvetydigt, at "der skal være spottere i de sidste dage." Judas 1:18.
Nogle mener (ligesom du), at Skrifterne er et menneskeskabt værk – at kanonen blev vedtaget, idet det er sådan: "Loddet kastes i skødet, men hele afgørelsen deraf er Herrens." Ordsprogene 16:33.
Det skriftsted, du henviser til i Romerbrevets første brev, er vers 26-27.
Angående de jordskælv og katastrofer, du henviser til, fortæller Guds ord os, at jordskælv (og dermed dødsfald) vil være et kendetegn ved de sidste dage; Matthæus 24:7. "Farvelige tider" er udtrykkeligt profeteret at indtræffe "i de sidste dage". 2 Timoteus 3:1.
Bibelen fortæller os, at mennesket er faldet og har brug for en Forløser - der er Én, Herren Jesus Kristus. Han er ikke en sandhed, men SANDHEDEN selv; Skaberen, selve legemliggørelsen af Sandheden; Johannes 14:6.
Angående lys; "Gud er lys" 1 Johannes 1:5. I genfødelsen fortæller Åbenbaringen 21:23 os, at vi "ikke vil have brug for sol eller måne, for Guds herlighed oplyste det" (det nye Jerusalem).
Hvad angår "den videnskabelige metode", findes der sådan noget som "videnskab, der fejlagtigt kaldes" 1 Timoteus 6:20 - det burde du vide?
Hvilken Gud? Der er 2 guder i Bibelen. Yahavah, Skaberguden og Jehova, som fryder sig over duften af brændt kød.
Dette er marcionisme! Marcion var en kætter.
Forkert. Jehova er Satans bedrag. Ligesom Jesus er Satans bedrag. Læreren hed Yeshuah. Skaberguden er Yahavah. Du tror uden tvivl på dine juridiske fiktioners NAVNE i stedet for dit fornavn. Endnu et af Satans bedrag. Satan bruger erstatning. ALTID erstatning. Brug af disse juridiske fiktioners NAVNE placerer dig i de dødes bog og Satans ejendom. De, der ikke bruger de juridiske fiktioners NAVNE, er i Livets bog. Skaberens ejendom. Vi har alle et valg. Godt eller ondt. For at spille en handelskrig vælger de fleste at stille sig på det ondes side. Bibelen i sig selv er to bøger i én. Livets bog og de dødes bog.
Hej John, på hvis autoritet udtaler du dig?
https://annavonreitz.com/satanicmajesties.pdf
Jeg er min egen autoritet. Over M/E står Skaberen. Vi er alle skabere, du, mig, din næste. Satan kan ikke skabe. Han må bruge mennesker til at skabe for ham ved at kontrollere, hvad deres sind ser. https://www.youtube.com/shorts/8_iSPjx3-Ks
Hej John, M/E? Hvorfor skriver du kode?
Angående resten af din kommentar, tak for din ærlighed. Men hvad angår mennesker som skabere af liv, lyder det som om, du begår den dødelige fejl: at tro, at du er lige med Gud. Satan gjorde det samme, og han blev kastet ud af himlen for det. Jeg beder til, at du fuldt ud vil forstå, hvad det er, jeg prøver at fortælle dig.
Rhoda,
Jeg håber og beder også til, at John kan se "fejlen" i sine veje.
Johannes siger mange ting, som jeg er helt enig i, det samme gælder Watcher Seeker og mange andre, men ikke desto mindre skal fejl, når vi ser dem, modarbejdes kraftigt med så meget nåde, som Gud i Kristus giver os.
Hvad angår "juridisk fiktion", er det blot en kendsgerning i denne onde tidsalder.
Hej øboer,
Det er meget at svare på.
"Jeg kan ikke bevise den 'unge' Jords alder mere, end du kan modbevise den." – og til sidst nævner du den videnskabelige metode og taler om falsk videnskab. Videnskab kan bestemt falsificeres, som hele coronavirus-plottet har bevist, men metoderne til datering virker pålidelige. Domstole accepterer dateringsmetoderne i tilfælde, hvor datering er påkrævet for at bevise ægtheden.
"Hvad angår den hån, du refererer til" – jeg ved ikke, hvad du mener med det. Jeg nævnte ikke hån. Du siger dog, at det er et tegn på de sidste dage. Du siger også, at jordskælv er et tegn på de sidste dage. Vi ser ud til at nærme os de sidste dage, hvor atomkrig ligner en realistisk mulighed. Jeg håber, du tager fejl på det punkt.
I forbindelse med emnet endetiden er Sheik Imran Hosien forsker i både islamisk og kristen eskatologi. Han har holdt mange foredrag om endetiden, og hans fortolkninger af tegnene antyder, at endetiden næsten er her. Det kan være interessant at høre, at han er en meget kontroversiel figur i den islamiske verden, fordi han siger, at Koranen anerkender Jesus som den sande Messias, og at Jesus vil vende tilbage. Han har mange tilhængere, men også mange angribere for at sige det, da mange ikke kan lide at høre det, og mange moskeer aldrig fortæller deres troende om den del af Koranen. Størstedelen af ikke-arabiske tilhængere af islam forstår ikke arabisk og kan derfor ikke læse det selv.
Men jeg fortaber mig. Ved at se hans forelæsninger lærte jeg, at det, der står i Bibelen og i Koranen om endetiden, er næsten identisk. Han fortæller det på måder, der gør det ret interessant.
https://www.youtube.com/@SheikhImranHosein/videos
Tilbage til dit indlæg – “Det skriftsted, du refererer til i Romerbrevets første brev, er vers 26-27” – det vil snart blive fjernet. Bibelen bliver omskrevet, så den passer til tiden. Har du bemærket, at folk, der citerer disse vers, i dag bliver arresteret for hadefuld tale?
Jeg håber ikke, jeg har været stødende på nogen måde.
Jeg citerer "synes pålideligt", "synes", når det sættes foran et ord, overbeviser det ikke ligefrem én om nogen sandhed (for slet ikke at tale om og Sandhed), eller gør den det?
Der er en vej, som synes ret for et menneske, men dens ende er dødens veje. Ordsprogene 14:12. (store bogstaver er mine).
Hvad angår "domstolene", findes der sådan noget som en "uretfærdig dommer" Lukas 18:6.
Sheik Imran Hosien is a falsk lærer. Koranen gør ikke, eftertrykkeligt ikke lære, at Guds korsfæstede søn er "den sande Messias". Koranen siger i utvetydige vendinger, at Gud ikke har nogen søn. Manden er økumenist – en bedrager.
Sandheden erklærer eftertrykkeligt, at mange falske profeter skal fremstå og forføre mange. Matthæus 24:11. Denne mand er blot én af dem.
Frelseren talte om dette i sin tale på Oliebjerget (Mattæus 24, Lukas 21, Markus 13)
Er jeg fornærmet "på nogen måde"? Absolut ikke! Hvis du bare kunne læse det obskøne sprog og de forbandelser, jeg har modtaget personligt og online ...
Uploadet i dag – “Dajjals komme og Jesu genkomst, fred være med ham (foredrag i Birmingham)”
https://www.youtube.com/watch?v=5FzdbjYOHXI
"... Koranen gør ikke, eftertrykkeligt ikke lære, at Guds korsfæstede søn er "den sande Messias". Koranen siger i utvetydige vendinger, at Gud ikke har nogen søn.” – har du læst den? Det har jeg ikke, men jeg tror ikke, at Sheikh Imran Hosein ville lyve. En sådan løgn ville fuldstændig ødelægge hans troværdighed.
Sheikh Imran er en forbandet løgner - han udfører djævelens arbejde - punktum.
Muslimer ærer Jesus, men kun som en profet, der førte vejen til Muhammed, som kom omkring syv hundrede år senere og erklærede Allah (Satan) for at være Gud.
Herren Jesus advarede om, at falske profeter ville fremstå efter ham - Muhammed er blot én af dem: Matthæus 24:!!, endnu bedre, læs hele kapitlet plus de parallelle kapitler i Markus 13 og Lukas 21.
Herren Jesus fordømte alle fremtidige 'profeter' – de er alle falske.
Gud, som i fordums tider og på mange måder har talt til fædrene ved profeterne, har i disse sidste dage talt til os ved sin Søn, som han har udpeget til arving til alle ting, ved hvem han også har skabt verden. Hebræerne 1:1-2.
Agt-talt til os af hans Søn- vi har INTET BEHOV for fremtidig åbenbaring - Herren Jesus talte sidst gennem Åbenbaringen.
Sandhed + fejl = fejl.
Ikke at jeg behøvede at se den video, du uploadede, men jeg gjorde det: Tre gange kalder Imran Jesus "Marias søn". det kun "Marias søn"? Jesus i kød og blod var den inkarnerede guddom: Gud åbenbaret i kødet1 Timoteus 3:16. Han er den evige Guds Søn1 Johannes 5:20. Du har adgang til Bible Gateway (sådan sagde du?) søg og find - Jesus havde søskende - de var også "Marias sønner"!!! Det, der adskilte ham, var hans overnaturlige fødsel, født af Helligånden, gennem Jomfru MariaLukas 1:27: Gud åbenbaret i kød og blod! Islam benægter denne sande sandhed.
Efter cirka to minutter bytter han i al hemmelighed Muhammed ud med Jesus!
Denne bedrager fortsætter med at sige, at "Abrahams sande religion vil herske over verden." Hvad han burde have sagt er, at "Abrahams, Isaks og Jakobs sande religion vil herske over verden, for Guds Søn (i kødet/blodslinjen) kom fra Jakob (Abrahams barnebarn) gennem hans søn Juda. Den islamiske gud (Allah) kom gennem søn af tjenestekvinden-Hagar/Ishmael, ikke Sara. Galaterbrevet 4:23.
Men selvfølgelig kan han ikke prædike Sandheden, for han er fuldstændig bedraget.
"Universet er dobbelt så gammelt, som vi troede: Big Bang skete for 26.7 milliarder år siden, hævder ekspert"
https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-12294619/The-Universe-TWICE-old-thought-Big-Bang-happened-26-7-BILLION-years-ago-expert-claims.html
Kan du vise mig et kort eller atlas, hvor der er et land kaldet Storbritannien/Storbritannien? Disse øer består af England, Wales, Skotland og Irland. Storbritannien er en virksomhedsfiktion.
Det Forenede Kongerige har udviklet sig fra en række annekteringer, unioner og adskillelser af delstater over flere hundrede år. Unionstraktaten mellem Kongeriget England (som også omfattede Wales) og Kongeriget Skotland i 1707 resulterede i deres forening og blev Kongeriget Storbritannien. Deres forening i 1801 med Kongeriget Irland skabte Det Forenede Kongerige Storbritannien og Irland. Størstedelen af Irland løsrev sig fra Storbritannien i 1922 og efterlod det nuværende Forenede Kongerige Storbritannien og Nordirland, som formelt antog sit navn i 1927.
Storbritannien er også en fiktion, der opstod, efter at England blev et korporatokrati efter Cestui Que Vie-loven fra 1666. Dette var starten på at erstatte fornavne i korporative fiktioner for at give livløse korporationer autoritet over engang anerkendte levende væsener. Selv i dag har den formodede myndighed ingen magt over levende væsener, der står som mænd/kvinder i landet. Forvaltningsdomstole har ingen mekanisme til at håndtere de levende. De beskæftiger sig kun med døde korporative fiktioner. Storbritannien/Storbritannien er en korporation. IKKE et land. Ligesom Den Europæiske Union IKKE er et land.
Storbritannien-korporationen gik konkurs. En ny korporation blev oprettet som Storbritannien. Når den er gået konkurs, vil piraterne uden tvivl forsøge at oprette endnu en korporativ fiktion for at fortsætte deres pirateri på landet. Du er måske ikke klar over, at en egentlig regering for England er ved at blive oprettet. Da Commonwealth var blevet forladt af den britiske krone, skulle disse respektive lande træde frem og oprette deres egne regeringer. Men folket vidste ikke dette. Så korporativregeringen trådte til som forvaltere af det forladte land. Englands sande regentskab er også Ivan Talbot, som blev oprettet i 1999 og er offentligt kendt. Han er også Lord High Steward af England, Wales, Skotland og Irland. Dette er blevet holdt skjult for offentligheden gennem mediernes kriminelle kontrol. Ikke desto mindre er det faktisk og faktuelt. Charles Windsor er kejser af den britiske korporation.
https://annavonreitz.com/neopaganismfraud.pdf
Til en vis grad er jeg enig med dig, men ikke desto mindre er Storbritannien og EU faktisk magtfulde enheder, med ægte magt under denne tids gud - Satan (2 Korintherbrev 4:4).
Til: Den højærværdige og højærede Justin Welby, ærkebiskop af Canterbury Fra: Anna Maria Riezinger, bobestyrer for Amerikas Forenede Stater Det er kommet til vores opmærksomhed, at dronningen forlod sit kristne kroningsembede blot tre dage efter, at den offentlige pagtsceremoni havde fundet sted, og derfor også har ladet Storbritanniens land- og jordjurisdiktion være forladt siden juni 1953. Disse fakta er blevet endeligt bevist og indført i den offentlige retsbog i sagen JAH v. Regine. Denne omstændighed har også frataget den engelske kirke dens øverste guvernør i næsten halvfjerds år. På hvilket tidspunkt, om noget, er det påkrævet af jer ifølge lov og tradition at anerkende, at folket i England, Irland, Skotland og Wales er blevet frataget det kristne monarki, som de højtideligt blev lovet, og at suverænen i realiteten er forsvundet fra land og jord? Hele Storbritannien og det tilhørende Commonwealth er ved at bukke under for krav om opgivelse fremsat af kreditorer, simpelthen fordi der ikke er og ikke har været nogen kompetent statsoverhoved, der har besiddet Storbritanniens jord- og jordjurisdiktion i næsten halvfjerds år. Synes du ikke, at dette både er en nødsituation for nationen og en samvittighedskrise for Den Engelske Kirke? Vores forskning tyder på, at den arvelige Lord High Steward, jarl af Shrewsbury, under denne ejendommelige omstændighed er ansvarlig for pleje og herredømme over det fraflyttede land og den frigjorte jordjurisdiktion i dronningens fravær. Det ser ud til, at du som den embedsmand, der forsidder de kongelige kroninger, også ville være den person, der er allermest ansvarlig for at anerkende disse fakta og bekendtgøre, at Lord High Steward har påberåbt sig sin fødselsret og genbefolket den fraflyttede jord- og jordjurisdiktion, der skyldes England, Irland, Skotland og Wales, sammen med Commonwealth-territorierne. Denne enestående handling fra Ivan Talbot, den nuværende arvelige Lord High Steward, vil ikke blot redde England, men alle de andre stater og nationer, der er afhængige af England. Disse samme uskyldige mennesker er ligeledes afhængige af dig og Den Engelske Kirke for at bevare og forsvare dem. Vil du acceptere den rolle, rettighed og det ansvar, som den guddommelige forsyn har pålagt dig, for at bevare den faktiske regering i England, Irland, Skotland og Wales? Jarlen af Shrewsbury har gjort sin pligt over for dronning og land. Vil du lave din? Det er ikke første gang, at Deres kontor er blevet kontaktet i denne sag, og vi kan kun bede om, at chokket over at blive formelt kontaktet af en udenlandsk regering og blive præsenteret for denne offentlige advarsel om konsekvenserne af yderligere passivitet, vil være tilstrækkeligt til at opfylde begge vores traktatforpligtelser og anspore Dem til at træffe de allernødvendigste foranstaltninger. Bedes De straks bekendtgøre, at land- og jordjurisdiktionen er blevet genbefolket, og at Lord High Steward har overtaget kommandoen over den, som lov og tradition kræver, i dronningens fortsatte fravær. Vi ved ikke på nuværende tidspunkt, hvor Elizabeth II befinder sig, men vi ved med sikkerhed, at hun juridisk set har været fraværende fra land- og jordjurisdiktion i næsten halvfjerds år, og at kroningsembederne ligeledes har været ledige i hele denne periode. Hvis Lord High Stewards handling ikke straks støttes, er der en meget reel fare for, at dit land vil miste sin anseelse blandt verdens nationer og blive udsat for genbosættelse. Ud over at offentliggøre denne bekendtgørelse opfordrer vi jer til at gøre Overhuset opmærksom på denne fortsatte nødsituation. De engelske adelsmænd skal indkaldes og gøres opmærksomme på situationens alvor og de krav i international jordlov, som ellers vil blive overtrådt. Ingen anden mand eller embede er mere entydigt ansvarlig for det britiske folks samvittighed, ingen anden åndelig leder er mere afgørende for bevarelsen af det offentlige gode i dette øjeblik i historien. For hele verdens skyld, indrøm venligst sandheden og accepter den løsning, som jeres eget lands lov og tradition tilbyder. Hvis Elizabeth II var til stede og besatte sit lovlige embede, kan vi ikke antage, at hun ville ønske, at du eller Lord Talbot gjorde noget andet. Således underskrevet, beseglet og overleveret af min hånd den 18. august 2021:
I Commonwealth-landene gjorde Storbritannien simpelthen et stort show for at befri dem fra sin hegemoni, og trak sig derefter tilbage, mens de holdt den gamle regeringsdrift kørende. Da der ikke blev dannet en ny regering, der tilbød at overtage, gik de tilbage, hængte deres tagsten op og hævdede igen en ikke-konsensuel forvalterrolle for sig selv. For de sytten besatte europæiske lande og Japan var anledningen afslutningen på Anden Verdenskrig og den uendelige forvalterrolle, som de allierede spillede, i hemmelighed besatte alle disse lande og drev dem som profitdrevne virksomheder til gavn for det britiske imperium. Briterne har således stille og roligt erstattet de noget uafhængige konstitutionelle Commonwealth-regeringer med en kvasi-militær regering, som de bogstaveligt talt ejer, administrerer og støtter af lejesoldater. De bruger derefter "regeringen" i denne lignende navngivne kommunale selskab til at kontrollere den indfødte befolkning via indførelsen af "love", der er udformet som kodekser, regler og vedtægter samt offentlige politikker vedtaget af selskabet, som derefter driver hele landet som en profitdrevet forretning til gavn for det britiske imperium. Den britiske konge, der fungerer som kejser, mener, at han kan vaske sine hænder for enhver forseelse begået af disse forskellige virksomheder, der fungerer som hans underleverandører og leverer offentlige tjenester mod betaling; det britiske militær er trods alt ikke direkte involveret - kun britiske lejesoldater hyret af separate kommunale virksomheder opkaldt efter de lande, de besætter. Det todelte system, der blev afsløret i Amerika, med to kommunale virksomheder, der spiller ud mod hinanden i et uendeligt spil God-Betjener-Dårlig-Betjener, og en 60/40 fordeling mellem briterne og paven, opretholdes hele vejen igennem.
https://annavonreitz.com/empirefraud.pdf
Endnu en raketforsker.
Nu om dage er det "endnu en molekylærbiolog"
De vil have os fattigere og koldere ... Alt sammen en del af planen ...
Tilfældighed!! Greta Thunberg er en blodslægtning til Rothschild-klanen
Skrevet af: Namaste
Dato: Fredag, 7-jul-2023 15:10:09
http://www.rumormill.news/225582