Der var ingen SARS Cov2-sygdom, kun et sæt symptomer og en brandingkampagne – Dr. David Martin

Del venligst vores historie!

Dr. David Martin er blevet hyldet som en fyr, der har vist bevis for, at "SARS var forskning udviklet af mennesker i laboratoriet på University of North Carolina og derefter bevæbnet og frigivet til at angribe mennesker." Nu har han dog sagt, at der er "ingen sygdom, det var et sæt symptomer og en brandingkampagne"Forenklet sagt siger han, det er en falsk virus det blev blot brugt til at overbevise mange mennesker om at blive injiceret.  

"De sagde (gerningsmændene), at de ville lave en begivenhed, hvor mediehypen ville få offentligheden til at kræve en medicinsk modforanstaltning kaldet en vaccine, så den utvetydige karakter af, hvad dette er, er, at det var indenlandsk og international terrorisme, det var sammensværgelse, det var afpresning.", siger Martin.

Desværre har en stor del af sundhedsfrihedsbevægelsen brugt hans tidligere udtalelser om en bevidst "frigivelse" til at give troværdighed til ideen om den laboratoriefremstillede virus, en idé der har ført til mange diskussioner mod dem, der aldrig har troet på dens eksistens.

Derfor har Martins teori potentielt svækket enheden og splittet sandhedsbevægelsen. Nu ser det ud til, at Dr. Martin, der i det mindste antydede, at der havde været en "forsætlig frigivelse", har ændret mening og siger, at der ikke var nogen sygdom!

Hvem er David Martin ph.d.?

For dem der måske ikke ved hvem Dr. Martin er. Dr. David Martin har talt om SARS' oprindelse siden 2006 og har været i stand til at give en historisk tidslinje op til den påståede pandemi i 2020, og har været en integreret stemme for dem, der søger sandheden om pandemien, og som altid har fundet ham kyndig og troværdig.

Så sent som i maj i år blev Dr. Martin set holde en tale ved Internationalt Covid-topmøde 3 – PressekonferenceUnder sin præsentation argumenterede han for, at COVID-19-pandemien var en forudlagt indenlandsk terrorhandling, som han understregede ikke skete natten over.

Faktisk var det "56 år undervejs", hævdede han, og argumenterede for, at et biologisk våbenlaboratorium ved University of North Carolina, Chapel Hill, fik en undtagelse fra moratoriet for funktionsevneforøgelse, således at SARS-coronavirus i 2016, ifølge en tidsskriftartikel, der sagde, at "det er klar til menneskelig fremkomst – i 2016".

Dette, hævdede Dr. Martin “var WIV-1., Wuhan Institut for Virologi Virus En"  som var "Klar til menneskelig fremkomst i 2016 ved National Academy of Sciences' møder"  og han fortsatte: "at følgende sætning i 2017 og 2018 blev almindeligt anvendt i samfundet:"

"Der vil ske en utilsigtet eller forsætlig frigivelse af et respiratorisk patogen. […] Det afgørende ord i den sætning er naturligvis ordet "frigivelse". Lyder det som en lækage? Dr. Martin spørger

"Og se og beundre, vi fik SARS-CoV-2, og fire gange i april 2019 – syv måneder før påstanden om patient nummer et – blev fire patentansøgninger fra Moderna ændret til at inkludere udtrykket "utilsigtet eller forsætlig frigivelse af et respiratorisk patogen".  Nedenfor er et slide fra Dr. Martins præsentation.

Har Dr. David Martin ændret mening?

Det ser ud til, at den gode læge enten har ændret mening, eller måske fortæller os nu, hvad han altid har troet, men som han antydede noget andet? Som Dr. Martin afslørede sidste måned, havde han en ny holdning i sin analyse af pandemien i en samtale med Alec Zeck fra VEJEN FORVÆRD  om den grundlæggende såkaldte videnskab, der banede vejen for, at hele planen for 2020 kunne begynde.

Det var en lang samtale, hvor Dr. Martin og værten for podcasten Alec diskuterede og var uenige om mange grundlæggende spørgsmål vedrørende virologi. Jeg vil forsøge at vise de vigtigste dele af den diskussion, men videolinket findes nederst i artiklen.

Bare et par nøglepunkter

  • SARS covid-2 var en brandingkampagne.
  • De (gerningsmændene) var meget klare i at fastslå, at der ikke var nogen sygdom, det var et sæt af symptomer.
  • Vaccinerne blev forberedt i god tid før pseudopandemien.
  • De sidste fire år var en overlagt handling af indenlandsk og international terrorisme.
  • Det var faktisk en talsygdom, ikke en nogets sygdom.
  • Tallene blev genereret ved hjælp af falsk positive testresultater fra de falske PCR-tests.
  • Dette var propaganda og krigsførelse.
  • Dr. Martin hævder, at hans engagement i propagandakrigsførelsen var for at vise, at propagandisterne selv havde deres egne falsificerbare beviser.

Værten spildte ingen tid på at spørge Dr. Martin, hvad hans syn på SARS-cov2 og vira generelt, og svarene var ret overraskende.

SARS cov2 – Kampagnen for branded terror  

Dr. Martin gik direkte ind med en vigtig pointe og sagde, at “Der var ingen tvivl i hans sind om, at folk, der havde enhver intention om at forstyrre og skade menneskeheden, og folk, der havde enhver intention om at bygge ting, der i sidste ende ville forgifte miljøet for at gøre menneskelivet mere uopnåeligt, så de kunne få større kontrol, brugte en række biologiske våben og forsøgte at skabe en terrorkampagne med et brand. 

SAR covid 1 blev udryddet 

Han fortsætter dog med, at “Kampagnen for branded terror" var en kampagne, der skulle indeholde udtrykket SARS cov2, det var et udtryk, der var nødvendigt, fordi de havde erklæret SARS cov1 for udryddet. "Og det er lidt træls, hvis man skal forsøge at sælge en frygtfortælling om, at det, vi sagde var udryddet, ville antyde, at videnskaben, der erklærede det for udryddet, tog fejl, og det kan man naturligvis ikke gøre, hvis man forsøger at køre en terrorkampagne.""  og

"SARS cov2 var en brandingkampagne, der blev gennemført i februar måned 2020."

Ingen sygdom – et sæt symptomer – en brandingkampagne.  

Dr. Martin besvarede spørgsmålet "Hvad var hans syn på virussen?" ved at afsløre sin nye "teori" om, at "der var ingen sygdom, det var et sæt symptomer!” og det "Den Internationale Komité for Virussets Taksonomi (ICTV) var meget klare over for fastsæt det!   ICTV offentliggjorde deres officielle brand den 2. marts 2020.

Dr. Martin siger, "det sagde, at der var, citat, en "ny patogen", som denne nye patogen ville blive stemplet som SARS covid-2Martin fortsatte,så at vi, som I ved, "etnisk set" angiveligt var "etnisk følsomme" over for kineserne, og at der i deres ord var en, citat "sygdom", forårsaget, med deres ord, af denne "ting", de kaldte sygdommen covid-19,"

  "Men", argumenterer han, "de var meget klare i at fastslå, at der var ingen sygdom, det var et sæt af symptomer, og disse symptomer var almindeligvis forbundet med influenzalignende sygdom og har været forbundet med influenzalignende sygdom, for det er en sammensmeltning af symptomer.”

"Så ideen om, at det var, citat, en 'ny sygdom', var en brandingkampagne."

International terrorisme  

Dr. Martin beder derefter om igen at fastslå, "til samtalens skyld", at hele de sidste fire år var en overlagt indenlandsk og international terrorhandling, "Og vigtigst af alt indrømmede gerningsmændene netop denne kendsgerning i 2015."  

"De sagde, at de ville lave en begivenhed, hvor mediehypen ville få offentligheden til at kræve en medicinsk modforanstaltning kaldet en vaccine, så den utvetydige karakter af, hvad dette er, er, at det var indenlandsk og international terrorisme, aftalt samarbejde, afpresning.", hævder Martin og tilføjer, at de faktisk "fastsatte, at de ville begå forbrydelsen i 2015.” og “De udførte forbrydelsen til tiden.”  

Virusserne i det generelle spørgsmål

Det, "vi har at gøre med ifølge Dr. Martin," er et stykke terminologi, der har ændret sig, siden det blev introduceret i det 14. århundrede" […] "for så vidt som "virus" betyder gift på proto-italiensk.  

"Tror jeg, at der findes giftstoffer i verden? Martin spørger: "Svaret er utvetydigt ja, og årsagen er, at jeg har fået sprøjtet giftstoffer ind i mig, og jeg ved, at giftstofferne havde en virkning, der var den ønskede virkning, for så vidt som vi tror, ​​at der findes giftstoffer?" ADet er der absolut, og der er ingen tvivl om, at giftstoffer faktisk nogle gange er utilsigtede og nogle gange bevidst introduceres for at forårsage uarbejdsdygtighed eller død.

Virus betyder gift.  

Dr. Martin spørger:Findes der en mikropartikel i det 18. århundrede? Er der en mikropartikel involveret i årsagssammenhæng med sygdomme, som vi nu omdøber? Og i øvrigt er det endnu engang branding, vi omdøber en virus, og så forsøger vi gennem snedig sprogbrug subtilt at erstatte den faktiske brug af udtrykket, der er gået gennem flere århundreder, som er "gift".  

Der er, for at være en årsagssammenhæng til hvad som helst, svaret er absolut, ikke årsagssammenhæng, som blev opfundet i 1663, meget specifikt er årsagssammenhæng en illusion af de intellektuelt dovne.Ideen om, at vi ud af universets mangfoldighed kan identificere hver eneste faktor, der skaber den betingelse, der giver anledning til en ting, er lige så hybrisfyldt og vrangforestillingsfuld, som Nikæa-koncilet (det første koncil i den kristne kirkes historie) i det 4. århundrede forsøgte at foregive, at de kunne tage det guddommelige uendelighed og i et par afsnit diktere summen af, hvad det betød at have religion.  

"Denne idé om, at vi kan være reduktionistiske til det punkt af dumhed, hvor vi beslutter os for at vælge den ontologi og den ramme, inden for hvilken vi skal forstå naturen, og derefter har den frækhed at sige, at vi skal nå frem til årsagssammenhæng, overgår al idioti."  

Han tilføjer en virkelig vigtig kendsgerning, som utvivlsomt sker i dag, men i stedet er folk bange for at blive bagtalt, fyret, miste deres karriere osv.

"Det er vigtigt, at folk i denne samtale forstår, at Gottfried Leibniz (1646 – 1716) I 1663 udgav han sin afhandling, "som gav os moderne regression", og vigtigst af alt skete der samme år to vigtige ting. En af dem var afholdelsen af ​​kætterske hekse- og kætterbrændingsprocesser i Europa, og Martin siger også, at "fyren, der skrev den grundlæggende matematik, bag hvilken årsagssammenhæng og regression er udledt, var lutheraner" og blev sponsoreret af katolikker i en by, hvor folk blev brændt for at være lutheranere".

Motivation for årsagssammenhæng  

 "Så lad os være helt klare," fortsætter han, "at der var en lillebitte motivation for en fyr til at komme med en forklaring på kausalitet, hvilket han blev bestilt til at gøre af katolikker, så han ikke blev brændt på bålet af præcis de samme mennesker, der betaler ham, og hvis vi rent faktisk forstod, at kausal regression er en afledning af det, og alt, hvad vi kalder medicin og videnskab lige nu, er en direkte afledning af en fejlslutning, der blev etableret og offentliggjort i 1663."Han tilføjer,"Hvis vi forstod det, ville vi have haft en anden samtale"  

Alec Zeck blander sig så i samtalen med et sjældent ord (16:09) og spørger: “så bare for at være helt klar her, så når vi taler om en virus? ” “Jeg taler ikke om den tidligere definition af gift, jeg taler om en lille replikationskompetent obligat intracellulær parasit bestående af et genom omgivet af et proteinlag, der er en infektiøs partikel.  

Dr. Martin roser "KUN VRØVL, 100% vrøvl"

Faren for at det kan gentage sig.  

Dr. Martin har næsten redegjort for og undskyldt sit ændrede synspunkt, da han nu har et "mandat" til "ikke at debattere vira", men til at holde folk ansvarlige for kriminelle handlinger, de har begået mod samfundet".

"Det er mit mandat. En af de kriminelle handlinger, der blev begået mod samfundet, var at opfinde en falsk virus. a computer. Hvis folk ikke forstår forbrydelsens sande natur, er der fare for, at den kan gentage sig.”  

Vaccinerne forårsager mange betændelsestilstande og tilfælde af turbokræft... han siger, at dette er “Hvad der rent faktisk er i disse vacciner, og mekanismerne, hvorved disse sygdomme forårsages, er stadig diskutabelt og uklart. Det, der er klart, er, at de bevidst blev designet til at forårsage kronisk sygdom og død.” og "Propaganda om en falsk virus, der kunne sprede sig fra person til person, blev brugt til at overbevise mange mennesker om at få injiceret."

At konkludere

Ovenstående er blot min mening om nogle af de vigtige punkter, som Dr. Martin rejste i dette interview. Han tilbød dog mange flere oplysninger, som kan høres i videoen nedenfor.

Der er dog ét område, der måske skiller sig ud for mange af os, og det er, at Dr. Martin derfor støtter ideen om, at enkeltpersoner til tider skriver eller siger ting, som de ikke engang selv tror på.

For et par år siden, mens jeg studerede, blev jeg kritiseret af en klog forelæser for at citere klassiske tænkere og sige, at de "troede". For eksempel skrev jeg måske "Voltaire mente, at "enhver, der har magten til at få dig til at tro på absurditeter, har magten til at få dig til at begå uretfærdigheder"."Jeg havde ingen anelse om, hvorvidt Voltaire rent faktisk "troede" på dette overhovedet, fik jeg at vide. Dette var sandt, det gjorde jeg selvfølgelig ikke.

Det er noget, der er blevet mere og mere tydeligt de seneste tre et halvt år, at bare fordi en person siger noget, selv med overbevisning, betyder det bestemt ikke, at de Tro hvad de siger.

Tag Pfizers administrerende direktør, Albert Bourla, da han for 2 år siden sagde, at “der er ingen sikkerhedsproblemer vedrørende vaccinen,"Det havde han vel ikke troet, hvis han havde set på Pfizers egne forsøgsdata?"

Uanset hvad, har den pandemiske æra lært os én ting, og det er, at vi måske mere end nogensinde har observeret almindeligt gode mennesker, der fører en latterlig og skadelig dagsorden, og vi kan være sikre på, at der vil være udefrakommende påvirkninger, der påvirker de ofte forudindtagede argumenter, de præsenterer. Vi kan være sikre på, at disse intelligente mennesker ikke oprigtigt tror på, hvad de siger, og mange af os har mistet tilliden til dem, vi ved beskytter deres karrierer til fordel for menneskeheden.

Falder David Martin PhD ind under denne kategori? Er han tidligere blevet påvirket til at følge en dagsorden? Hvis ja, hvorfor er vi nu bekendt med denne, hans nye fortælling, som mange af os troede var sand og argumenterede for i første omgang?

https://www.youtube.com/watch?v=4BHxfuOSc9Y

Din regering og Big Tech-organisationer
prøv at tave The Expose ned og lukke den ned.

Så har vi brug for din hjælp til at sikre
vi kan fortsætte med at bringe dig
fakta, som mainstreamen nægter at vise.

Regeringen finansierer os ikke
at udgive løgne og propaganda på deres
vegne ligesom mainstream medierne.

I stedet er vi udelukkende afhængige af din støtte.
støt os venligst i vores bestræbelser på at bringe
din ærlige, pålidelige og undersøgende journalistik
i dag. Det er sikkert, hurtigt og nemt.

Vælg venligst din foretrukne metode nedenfor for at vise din støtte.

Hold dig opdateret!

Hold dig opdateret med nyhedsopdateringer via e-mail

lastning


Del venligst vores historie!
forfatterens avatar
Patricia Harrity

Kategorier: Ukategoriseret

Mærket som:

5 4 stemmer
Artikel Rating
Abonnement
Underretning af
gæst
82 Kommentarer
Inline feedbacks
Se alle kommentarer
Michael
Michael
2 år siden

Så hvad er der sket med den retssag, som han og hans samarbejdspartnere anlagde mod gerningsmændene bag pandemisvindlen og dens forfærdelige konsekvenser?
En vigtig del af historien synes at mangle.

Jon
Jon
Svar til  Patricia Harrity
2 år siden

David Martin er frimurer og kontrolleret opposition. Han har en tatovering på armen, som er blevet vist før. Hvorfor presser I på med en historie, der forsøger at lokke offentligheden ind i den kontrollerede folde, i stedet for at offentliggøre hans sande baggrund? Han er overalt på internettet ligesom Robert Malone. Begge er dårlige skuespillere. Det er SANDHEDEN.

Roda
Roda
Svar til  Jon
2 år siden

Jon, del venligst din dokumentation om hr. Martin her, det ville blive værdsat. Hentydninger er som støv i vinden. Hvordan kan den afslørende genudgive det, du har lagt ud her? Eller hvordan kan andre lære det? Nogle mennesker samler lister, tak.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Jon
2 år siden

Jeg har aldrig stødt på nogen, der siger, at Robert Malone er frimurer eller på nogen anden måde kan mistænkes. Kunne du venligst give links, tak.

grrlrocks
grrlrocks
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

Jon sagde, at David Martin er frimurer, ikke Robert Malone. Han sagde dog, at både Martin og Malone er kontrolleret opposition.

Explorer
Explorer
Svar til  grrlrocks
2 år siden

Vrøvl. Det er Malone, der skaber forvirring. Dr. Martin er konsekvent og fuldstændig klar.

Explorer
Explorer
Svar til  Jon
2 år siden

Det er en løgn

Bruno
Bruno
Svar til  Jon
2 år siden

Nå, Jon, måske skulle du tage et kig på følgende video, da det ville betyde, at han kaster rundt med fantasifulde fakta og datoer foran Europa-Parlamentet? https://todaynewsafrica.com/video-dr-david-martin-claims-covid-19-pandemic-was-pre-meditated-domestic-terrorism-speaks-at-european-parliament-summit/

Christine Massey
Christine Massey
Svar til  Michael
2 år siden

Den er blevet smidt ud.

Beviserne i denne sag handlede alle om "virussen" og "varianter":
https://dockets.justia.com/docket/utah/utdce/2:2022cv00149/130857

"Indlevering 3 Ændring af sagsdokument: Fejl: Sagsøgeren anlagde sag mod sig selv. Rettelse: Teksten i sagsanlægget er blevet ændret for at afspejle, at klagen er indgivet mod sagsøgte snarere end sagsøger; 

og
"Indgiver 19. BEGÆNSNING OM FRASKIVELSE PÅ GRUND AF MANGLENDE JURISDIKTION OG MEMORIAL TIL STØTTE, BEGÆNSNING OM FRASKIVELSE PÅ GRUND AF MANGLENDE KRAV"

MEMORANDUM-AFGØRELSE OG KENDELELSE OM TILTALEDE SAGSØGTE BEGÆNGENING OM FRIVIELSE OG AFSLUTNING AF SAGØGERS BEGÆNGENING OM FORELØBIGT PÅBUD SOM SAGTE SOM STATLIGT FORESPØRGSMÅL kan findes online.

Sam
Sam
Svar til  Christine Massey
2 år siden

Jeg antager, at du er den samme Christine Massey, der har sendt hundredvis af anmodninger om informationsfrihed (FOI) til sundhedsmyndigheder og universiteter med anmodning om passende beviser for eksistensen af ​​SARS-CoV-2? Ikke én af disse organisationer var i stand til at fremlægge sådanne beviser af den simple grund, at det ikke eksisterer. Dette skyldes, at SARS-CoV-2 blev skabt på en computer ved hjælp af molekylærbiologiske og bioinformatiske tricks. Partiklen eksisterer ikke fysisk som annonceret, og en partikel, der ikke eksisterer, kan umuligt forårsage nogen sygdom. Covid-19 er blot en omdøbning af almindelige symptomer, der intet har at gøre med en imaginær virus.

Christine Thompson
Christine Thompson
Svar til  Sam
2 år siden

Christine Massey er fuldt ud klar over de fakta, du har nævnt!

Sam
Sam
Svar til  Christine Thompson
2 år siden

Jep, jeg er fuldt ud klar over, at hun er fuldt ud klar over det. Det vigtige er, at andre også bliver fuldt ud klar over det.

grrlrocks
grrlrocks
Svar til  Christine Thompson
2 år siden

Så, ER hun den samme Christine Massey? Er det det, du mener?

Explorer
Explorer
Svar til  Michael
2 år siden

Nej. Han sagde tydeligt, at sagen blev afvist af retsvæsenet.

Roda
Roda
2 år siden

"Virusmyte" (https://www.virusmyth.com/aids/) er en international gruppe af sundhedsprofessionelle, der blev dannet i begyndelsen af ​​1980'erne. Keri Mullins RIP (opfinder af PCR-testen, vinder af Nobels fredspris) var i centrum for denne gruppe, hvoraf mange blev frataget deres lægeindkomst, licenser (?), skrev bøger og oprettede lægekontorer uden for de traditionelle forsikringsordninger. Sagaen fortsætter…

Chris
Chris
Svar til  Roda
2 år siden

TAK for det sidste interview, det forklarer en MEGET om Dr. Martin..!!!
Forresten, de afdøde (ligesom mange soldater på slagmarken, der selv spredte døden og til sidst blev dræbt, fordi de var vidner til forbrydelserne):
https://karymullis.com/
fornavnet var KARY…
Som du husker, var virusserne derude længe før 1980!!! Den STORE pandemi i 1918 var et af resultaterne (i hvert fald den ene var af bakteriel oprindelse) af injektioner. Nobelprisen i anafylaksi i 1913 indikerer, hvorfor vi oplevede de dødsfald og skader i 'covid'-tider, som vi oplever nu, alle resultaterne af injektioner OG EMF'er på menneskekroppen.

Roda
Roda
Svar til  Roda
2 år siden

Dokumentar af -Virus Myth- Group. “House of Numbers” 2:44 https://www.houseofnumbers.com/

David Robert Mackenzie
David Robert Mackenzie
2 år siden

Alene sund fornuft siger os, at alle vira ikke eksisterer. Du skal bevise, at noget eksisterer. Du kan ikke bevise, at noget ikke eksisterer. DER ER INTET BEVIS FOR, AT NOGEN VIRUS FINDER.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  David Robert Mackenzie
2 år siden

Har nogen nogensinde bevist, at Gud eksisterer? Der er regelmæssige bidragydere til denne side, som er stærke tilhængere af Guds ord.

Audrey
Audrey
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

Jeg kan sige, at Gud eksisterer! Han har været med mig gennem alle mine livsår. Jeg har set Ham besvare utallige bønner. Hvis jeg ikke forstår en bestemt ting, spørger jeg, og Han vil lede mig til svaret. Han taler til mig om at være en fredsstifter, og når jeg følger ham, har jeg en sådan fred. Han løser situationer, som jeg er bekymret over. Så jeg har fuldstændig tillid til Ham. Jeg har denne dybe glæde over, at Gud har kontrol, og derfor kan jeg hvile! Jeg tror også, at bortrykkelsen snart kommer. Hvis den ikke gør, vil jeg stadig hvile i Ham.

Jeroen
Jeroen
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

Tro er tro. Det betyder ikke, at den er sand. Du kan tro på hvad som helst.
Problemet er, at der er folk, der hævder, at citatet "virusser findes" er en videnskabelig påstand. Uden videnskabelige beviser til at bakke det op, er dette ikke videnskab. Det er tro.

Så vidt jeg ved, er der ingen, der påstår, at 'Gud eksisterer' er en videnskabelig påstand, der kan bevises videnskabeligt. Det er et helt andet spørgsmål, som ikke betyder, om Gud eksisterer eller ikke eksisterer.

John Caley
John Caley
Svar til  Jeroen
2 år siden

LIVET BLEV skabt… det kan bevises

JG
JG
Svar til  Jeroen
2 år siden

Kan evolutionsteorien og Big Bang-teorien bevises? Eller relativitetsteorien? De er alle teorier.

JG
JG
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

Se dig omkring og i spejlet. Hvem/hvad tror du skabte dette sted? Var det én eller mange, hvem ved. Lad dig ikke rive med af religion. Dette sted blev ikke skabt af tilfældige begivenheder.

LaDonna
LaDonna
2 år siden

Den anden dag jeg personligt hørte om Covid, sagde de, at små børn ikke kunne blive smittet. Jeg vidste med det samme, at det var noget vrøvl, fordi børn er virusfabrikker.

INGRID C. DURDEN
INGRID C. DURDEN
2 år siden

Sagde Dr. Martin ikke fra starten, at dette ikke var en ny sygdom? Det var, hvad jeg hørte ham sige for mere end 2 år siden. Jeg har ikke fulgt op på det, men dengang sagde han, at det var den samme som den fra 2003, og at der var udstedt flere patenter på den.
Hvad angår retssagen, så tror jeg, det var Rainer Fuelmilch, ikke? Jeg er ikke sikker på, om der kommer noget ud af det, tilsyneladende er en anden (magtfuld) nødt til at starte sagen. Det er dog bare mine tanker.

storgrump
storgrump
2 år siden

Uanset debatten om, hvorvidt virus eksisterer eller ej, blev vi løjet for. Det, der skete, var ikke værre end en normal influenzasæson og i den milde ende af det normale. Der blev givet instruktion om at markere dødsfald som forårsaget af covid, uanset hvad den virkelige årsag var. Denne enorme inflation af tal gav regeringerne mulighed for at påføre offentligheden projektfrygt og gennemtvinge drakoniske foranstaltninger på grund af 'nødsituationen'.

Phillis Stein
Phillis Stein
Svar til  storgrump
2 år siden

Lige præcis min første tanke. Jeg tror, ​​at vi nogle gange kan blive fanget i diskussioner om, hvad noget er eller ikke er, i stedet for at koncentrere os om det faktum, at UANSET VEJ, så var dette en massiv psykologisk operation på offentligheden (i militær skala) med det formål at sikre, at så mange mennesker som muligt injicerede sig selv med disse stoffer, der ikke kun har evnen til at skade, lemlæste og dræbe (affolkningsdagsordenen) MENNESKER, men også har evnen til at ændre ens eget DNA! Det er den information, man skal fokusere på, efter min mening. Igen, uanset hvad, var dette en MASSIV FORBRYDELSE MOD MENNESKEHEDEN, og retfærdighed skal søges og ske fyldest.

Jeg vil yderligere bemærke, at det næste spørgsmål bør være: Kan disse indsprøjtninger føre til ændret menneskelig bevidsthed?

Min påstand er, at det absolut JA, det kunne det. Dette spørgsmål stilles også af Dr. Guy Hatchard, PhD, som er forsker og psykolog. Jeg må indrømme, at jeg var lettet over at se nogen stille dette spørgsmål, fordi det var mit FØRSTE spørgsmål (da jeg allerede havde antaget, at stikprøverne ville være rettet mod vores DNA – som det viste sig, korrekt). Han sagde:

"Forholdet mellem bevidsthed og genetisk funktion er i vid udstrækning blevet ignoreret i overvejelser om sikkerhed ved genredigering.”

Min påstand er, at det slet ikke er blevet "ignoreret"; jeg mener, at dette var et af de større FORMÅL med vaccinen. Ikke alene vidste de ALLEREDE, at vaccinationer mod covid IKKE VIRKER (på grund af den hurtige hastighed, hvormed CoV muterer), men disse vaccinationer blev FORUDSET af mindst én person, der døde for næsten 100 år siden! Du har måske hørt om den fantastiske Rudolf Steiner (også opfinderen af ​​biodynamisk landbrug – som de stadig ikke kan finde ud af, HVORFOR og HVORDAN det virker, men det gør det), som forudsagde disse vaccinationer, efter min mening.

"Disse vaccinationer vil påvirke menneskekroppen på en måde, der vil få den til at nægte at give et hjem til sjælens åndelige tilbøjeligheder. Folk vil blive vaccineret mod tilbøjeligheden til at nære åndelige ideer ... Jeg har fortalt jer, at mørkets ånder vil inspirere deres menneskelige værter, i hvem de vil bo, til at finde en vaccine, der vil drive enhver tilbøjelighed til åndelighed ud af folks sjæle, når de er meget unge."
~ Rudolf Steiner

Som sagt døde Steiner i 1925, for næsten hundrede år siden, men jeg tror, ​​vi lige har oplevet den første af de "vaccinationer", han henviser til her.

I betragtning af at KONTROL er så stærkt præget af disse eliter, er der så ingen bedre måde at kontrollere menneskeheden på end ved at kontrollere selve deres genom. Dit genom, eller DNA, er din BLØDEPRINT, og det er også, efter min mening, din "trappe til himlen". Det er vindeltrappen!

Så jeg tænkte bare, at jeg ville berøre dette VIGTIGSTE emne for at forsøge at formidle de vidtrækkende virkninger af dette til folk, fordi ærligt talt er der ikke mange, der taler om dette aspekt.

Jeg håber, at dette forklarer folk endnu en grund til, HVORFOR det er vigtigt at undgå disse indsprøjtninger.

markere
markere
Svar til  Phillis Stein
2 år siden

Interessant, er du bibelsk? Jeg mener, jeg har fået at vide, at Israel faktisk på deres tid blev kaldt 'Jakobs trængsler', det værste angreb nogensinde på dem. Mit umiddelbare spørgsmål var, hvorfor Jakobs, hvad han var bedst kendt for, kom som svar: 'en drøm om en stige, der forbinder himmel og jord'. Jeg tænkte: Åh gud, vi ved nu, at vores DNA er en spiralformet stige, der beskriver vores fysiske eksistens. Vores DNA, som vi finder, er et ekko i denne verden ud af en anden. Så Jakob en dobbelt spiralformet spiral? Jeg tror det. Ville det ikke være Satans våde drøm at bryde den forbindelse? Bed for Israel.

Chris Carvell
Chris Carvell
Svar til  Phillis Stein
2 år siden

Fantastisk kommentar.
Se de seneste videoer af Harald Kautz Vella og Ana Maria Mihalcea MD PhD for at få fascinerende indblik i den åndelige krig, vi oplever.

Nathalie Brys
Nathalie Brys
2 år siden

Michael Yeadon har den samme mening (ingen virus), men han ændrede gradvist mening, efterhånden som han fik flere oplysninger.
Neuroforskeren Giardino, der arbejder for forsvarsministeriet, forklarer tricket godt i videoer delt af Karen Kingston: Du går efter et par influencere (måske hælder du noget i deres drink), og de skaber de symptomer, som hypokonderes tilhængere alle falder for. Fordi målet (inklusive gevinst i funktion) er en 'kur', der sælges som en vaccine, men i virkeligheden en militær modforanstaltning. Ikke underlagt kliniske forsøg og normale sikkerhedsprocesser; et fransk ordsprog; 'kun tåber ændrer ikke mening'. Yeadon og Martin har ret: Hvis vi tror på den åbenlyse fortælling, kan de nemt gentage operationen igen.

Phillis Stein
Phillis Stein
Svar til  Nathalie Brys
2 år siden

Jeg er enig med dig om folk, der ændrer mening. Dette bør ikke ses som et problem – det er en del af videnskab og kritisk tænkning mere generelt at kunne ændre mening, når ny information kommer til hånden. Det er en GOD ting. De, der ikke ændrer mening, når ny information kommer ind, er overladt til kognitiv dissonans.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Phillis Stein
2 år siden

"Dem, der ikke ændrer mening, når der kommer nye oplysninger" – dvs. de ignorerer fakta – er det ikke definitionen på en intolerant?

Ken Hughes
Ken Hughes
2 år siden

Covid-19 var så dødelig, at de måtte myrde plejehjemsbeboere for at bevise det. Det var så smitsomt, at de måtte justere PCR-testen til at køre med 45 cyklusser for at generere 90% falsk positive resultater. Bemærk, at jeg fik det tidligt i år, og det var ikke behageligt. Ingen symptomer på hoste eller influenza, men ekstrem kvalme. Spiste ikke i ti dage. "Tabte en sten." Så hvordan kan jeg rationalisere dette? Jeg har måske mistanke om, at de var bekymrede for, at mange mennesker ville tænke som Dr. Martin, så de var nødt til at give noget fra sig. Det er det, jeg ville gøre, hvis jeg var en psykopat.

Phillis Stein
Phillis Stein
Svar til  Ken Hughes
2 år siden

Faktisk, efter min erfaring med den gruppe af "antisociale personlighedsforstyrrelser", du taler om, ville det more dem mere at narre menneskeheden til at tro på noget, der ikke engang eksisterer! Meget ligesom børneeventyret "Kejserens nye klæder". Jeg har haft betydelig erfaring på tæt hold med disse mennesker – desværre ser det ud til, at jeg har tiltrukket mig deres opmærksomhed i min levetid. Jeg ville have været barnet, der påpegede, at Kejseren FAKTISK VAR NØGEN!

Som Orwell sagde:

"Partiet sagde, at du skulle afvise beviserne fra dine egne øjne og ører. Det var deres sidste, mest afgørende befaling."
~ George Orwell, 1984

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Ken Hughes
2 år siden

"Jeg fik det tidligt i år, og det var ikke behageligt. Ingen symptomer på hoste eller influenza, men ekstrem kvalme" – lad ikke Sam høre det.

Sam
Sam
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

Sam hørte det. Blev din "ekstreme kvalme" bekræftet som "det" af den fuldstændig upålidelige PCR-test eller den fuldstændig upålidelige lateral flow antigen-test? Jeg får "ekstrem kvalme", ​​når folk fortsætter med svindelnumrene, enten bevidst eller ubevidst.

Jeroen
Jeroen
Svar til  Ken Hughes
2 år siden

DID udslipede noget. Dyregift i drikkevand, chemtrails, influenzavacciner (hos sundhedspersonale i Norditalien før det største COVID-udbrud) osv.
Se videoen nedenfor. Se også dokumentarerne Watch the Water 1 og 2.

https://rumble.com/v330ry6-dr.-ardis-reveals-the-venom-is-in-the-vaxxs-food-water-drugs-etc.-and-how-t.html

B Seidem
B Seidem
2 år siden

Døde mennesker. ALLE, der promoverede denne vaccine, burde være døde.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  B Seidem
2 år siden

og alle dem, der meldte sig frivilligt til at arbejde i vaccinecentre med at give vaccinerne.

Christine Massey
Christine Massey
2 år siden

Ingen har nogensinde bevist, at nogen påstået "virus" rent faktisk eksisterer i virologiens historie, og David Martin har desværre forvirret millioner af mennesker med sin klare kommunikationsstil. Læs metoderne i enhver "virusisolerings"-artikel – det er pseudovidenskab per definition. Metoderne er altid ugyldige og involverer cirkulær ræsonnement.

Phillis Stein
Phillis Stein
Svar til  Christine Massey
2 år siden

Korrekt, men de fleste "virusser" har faktisk patentnumre. Et par eksempler (jeg har FLERE) er: AIDS US-Patent 5676977, SARS US-Patent 7897744 & 8506968 og Coronavirus US-Patent 10130701.

Man kan lære meget af at se på patenter – jeg har 8 sådanne eksempler.

Jeg bemærkede, at ALL 8 var patenteret i USA, og en af ​​dem siger endda åbent, at det blev patenteret af Rockefeller Foundation, som tilsyneladende har majoritetskontrol over hele den vestlige medicin og har haft det i over 100 år.

Phillis Stein
Phillis Stein
Svar til  Phillis Stein
2 år siden

Vi blev forgiftet.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Christine Massey
2 år siden

Ja, hans sprogbrug er et problem.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Christine Massey
2 år siden

Her er et eksempel på hans mumbo-jumbo-stil – "Denne idé om, at vi kan være reduktionistiske til det punkt af dumhed, hvor vi beslutter os for at vælge den ontologi og den ramme, inden for hvilken vi skal forstå naturen, og derefter har den frækhed at sige, at vi skal nå frem til årsagssammenhæng, er hinsides idiotiens grænser" – men måske er det min idioti, der får mig til at have svært ved at forstå den.

Chris
Chris
2 år siden

Dr. Martin, jeg er en af ​​dem, har i det mindste prøvet at forklare helt fra starten, hvad vi har at gøre med, NIH-databaser med syntetiske sekvenser af giftige proteiner, som, når de injiceres, vil dræbe…. Gjorde alt det på egen hånd uden nogen hjælp udefra, bortset fra at jeg fik adgang til nogle videnskabelige dokumenter fra venner, der har adgang til…
SÅ KED AF AT HØRE om Dr. Martins personlige tragedie!!! Og sikke en ironi, at det samme, som han hader så meget, reddede mit liv, mange gange…
På en HELT ANDEN NOT. Den urt jeg HADDEDE mest, koriander, er nu 'ikke længere tilgængelig' for min smag!!! Jeg har bare slet ikke smagt den efter at have haft covid i 2021!! DETTE ER VIRKELIG UHYGGELIGT for mig, selvom jeg har forstået GMO'er... OG forresten, mens jeg har lavet krystallografi hele mit liv, må jeg indrømme, at jeg så MASSE TOM PLADS DER!!!!! De matematiske tricks skal starte med Fourier-transformationen, tror jeg...

Jeroen
Jeroen
Svar til  Chris
2 år siden

Brug 7 mg nikotinplaster i 6 dage, og din smag vil højst sandsynligt blive genoprettet. Du har fået giftforgiftning. Lyt til Dr. Ardis.

https://rumble.com/v330ry6-dr.-ardis-reveals-the-venom-is-in-the-vaxxs-food-water-drugs-etc.-and-how-t.html

Lorna
Lorna
2 år siden

Jeg har lyttet til interviewet, og jeg mener, at Dr. Martin har en akademisk udveksling med intervieweren, hvor han vender tilbage til de antagelser, der blev gjort "for længe siden", om hvornår, hvordan og hvorfor den medicinske terminologi blev skabt, og også hvordan årsagssammenhængen blev defineret osv. Han siger også tydeligt, at hvis de oprindelige parametre var defineret anderledes, ville vi nu have en anden samtale. Dette er efter min mening fuldstændig logisk. Dr. Martins bidrag til Covid-samtalen er sat inden for de eksisterende parametre, uanset om han er enig i dem eller ej. For at kæmpe den gode kamp har han efter min mening klogt valgt ikke at kæmpe mod byggestenene i, hvordan vi har konstrueret vores eksisterende medicinske virkelighed.
Så jeg kan ikke se, at han har 'ændret mening' om noget. Om der findes såkaldte vira, og om disse såkaldte vira forårsager sygdomme, er en helt anden diskussion. En der selvfølgelig burde tages. Men det er en fundamental diskussion.

Dave Owen
Dave Owen
2 år siden

MILITÆRE ANHOLDELSER PFIZERS ADMINISTRERENDE DIREKTØR ALBERT BOURLA
Skrevet af: Seawitch [Send e-mail]
Dato: Onsdag, 9. august 2023 19:28:00
http://www.rumormill.news/227317

Phillis Stein
Phillis Stein
Svar til  Dave Owen
2 år siden

Jeg forstår, at han undgik at blive fanget i et stykke tid ved at flygte tilbage til sit hjemland Grækenland, da Bancel blev arresteret. Jeg forstår dog, at han for nylig vendte tilbage til USA, og at de var i stand til at anholde ham.

Craig
Craig
2 år siden

Jeg var så tæt på, da det her startede, at jeg kaldte det en snobbet næse.

Craig
Craig
2 år siden

Og Trump er ikke med på det, LOL.

Craig
Craig
2 år siden

Kommer fra et biolaboratorium og puttes direkte i en sprøjte, ligesom ALLE vacciner, og nåle er alle GIFTIG, GIFTIG, DIARRÉ. Bioheksi.

anonym
anonym
2 år siden

Jeg fik den mærkeligste influenza siden Hong Kong-influenzaen i mit liv, til jul, før der blev reklameret for Corolla-virus. Efter de begyndte at reklamere for det, indså jeg, at jeg havde Corolla-virus. Åh, sikke en følelse! Alle de solskinsslikkepinde er stive.
Uanset hvad, gjorde det mig bare tung og søvnig. Det var ingenting i forhold til Hong Kong-influenzaen, hvor jeg troede, jeg ville dø når som helst.
Og jeg sporede det tilbage til jordnødder fra Kina i polyethylenposer hos Woolies. Jeg syntes, der var noget mærkeligt ved dem, selv da jeg købte dem, men ignorerede det bare. De gik trods alt gennem alle mulige trin fra Kina til Woolies.

UltraZero
UltraZero
2 år siden

COVID-cheerleaders er i gang igen

Løb for livet! De har lige opdaget den frygtede BS-variant.
Covid-mutanter er overalt!
Få din 7. BS-booster nu, før det er for sent!

"COVID-svindelen er tilbage. De sædvanlige COVID-svindlere har deres manuskripter, og propagandaen bliver produceret af mainstream-medierne."

https://www.globalresearch.ca/new-covid-variants-propaganda-ramping-covid-con/5828204

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  UltraZero
2 år siden

De vil aldrig stoppe. De er ubarmhjertige. De giver ikke op, det er derfor, at den slags spillere får magtfulde positioner.

Phillis Stein
Phillis Stein
2 år siden

Jeg vil mene, at det, vi sandsynligvis havde, var 'influenza' med tilsætning af 5G-strålingsforgiftning (bemærk at forgiftning vil give stort set de SAMME symptomer som en "virus"). Jeg har desuden mistanke om, at grafen eller en lignende komponent KAN være blevet tilsat 'influenza'-vaccinationerne fra den FORRIGE sæson. D-vitamin (og K2) er, hvad de burde have givet til de ældre, og det ville have gjort en betydelig forskel, efter min mening.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
2 år siden

Jeg tror, ​​at det hele var et fupnummer og en plan, og en af ​​hovedårsagerne til det var, som sagt ovenfor, "at overbevise mange mennesker om at blive injiceret".

Jeg håber, du vil have tålmodighed med mig, for jeg indrømmer, at jeg ikke forstår de to afsnit – “Virus betyder gift” og “Motivation for årsagssammenhæng”. Måske er jeg intellektuelt doven.

Pointen, jeg gerne vil argumentere imod, er – "årsagssammenhæng er en illusion hos de intellektuelt dovne" – hvad betyder det – at ting bare sker, at der aldrig er en årsag til noget?

Citat – "Denne idé om, at vi kan være reduktionistiske til det punkt af dumhed, hvor vi beslutter os for at vælge den ontologi og den ramme, inden for hvilken vi skal forstå naturen, og derefter har den frækhed at sige, at vi skal nå frem til årsagssammenhæng, går ud over idiotiets grænser" – ja, jeg må være en idiot. Jeg troede, at tingene havde en årsag.

Som jeg forstår det, fik ordet influenza en ny betydning i det 20. århundrede. Dets gamle betydning kom fra ordet indflydelse. Folk troede, at vores liv var under indflydelse af stjernerne og andre himmellegemer, og at sygdom blev sendt ned fra oven. I det 20. århundrede begyndte det at blive brugt på den måde, vi bruger det nu – en sygdom forårsaget af den generelt accepterede, men her omdiskuterede, idé om en influenzavirus.

Så "influenza" betød årsagen til enhver sygdom, den var blevet sendt ned fra stjernerne, der påvirker vores liv. Skal vi tilbage til de dage? Forskere kan aldrig finde en årsag, sygdom er sendt fra himlen?

Jeg har et andet punkt om sandhed, løgne og hvad man skal tro på.

Citat – "Bare fordi en person siger noget, selv med overbevisning, betyder det bestemt ikke, at de tror på det, de siger" – det er sandt, og vi lærer i en tidlig alder, at folk lyver. Eventyret om Pinocchio lærer os om det, hvis vi ikke allerede havde opdaget det gennem erfaring.

Så desværre er det at lyve en menneskelig egenskab, der gør det svært at finde sandheden.

Angående det, du siger om Voltaire – "Enhver, der har magten til at få dig til at tro på absurditeter, har magten til at få dig til at begå uretfærdigheder" – hvis han sagde det, hvorfor skulle du så tro, at han ikke troede på det? Det er bestemt en gyldig og værdifuld udtalelse. Absurditeter har mange gange overtalt folk til at gå i krig – Tonkinbugten-hændelsen (som aldrig skete), masseødelæggelsesvåben i Irak og så videre.

Du skal ikke mistro nogen, medmindre du har en grund til at tro, at de løj.

Så selvom vi i en tidlig alder lærer, at folk lyver, ser mange voksne ud til at glemme den lektie, og de stoler på politikere og forskere, der står bag et talerstol, og nyhedsoplæsere, der spyr propaganda ud. Voltaire fik ret i sin beslutning om at overtale folk til at begå uretfærdigheder – for eksempel alle dem, der meldte sig frivilligt til at arbejde i vaccinationscentrene og gav folk blodproppen.

Så efter alt det vrøvl, "Hælder David Martin PhD ind under denne kategori? Er han tidligere blevet påvirket til at følge en dagsorden?" – min konklusion – jeg ved det ikke, og det er jeg bestemt for!

Forresten har Peter Hitchens, så vidt jeg ved, to gange skrevet om en lignende oplevelse som din, dvs. en lærer, der fortæller ham om sandhedens natur, som beskrevet af Frances Bacon og revideret af Josephine Tey.

"Fra Tony Blairs jublende folkemængder til den udskældte pukkelryggede Kong Richard III: PETER HITCHENS afslører, hvordan en detektivroman, som han fik af en folkeskolelærer, lærte ham livets mest værdifulde lektie – tro ALDRIG på, hvad alle andre siger er sandt".

Fra den artikel – “Bogen hedder Tidens Datter og er skrevet af Josephine Tey, der selv er en temmelig mystisk kvinde, som vi ved forbløffende lidt om.

Titlen er en henvisning til Sir Francis Bacons bemærkning om, at 'Sandheden er datter af tiden, ikke af autoritet', som burde være bedre kendt.

Det er på en måde den største detektivhistorie nogensinde skrevet. De, der kender til den, tilhører et betragteligt hemmeligt selskab, som stadig er alt for lille, af heldige mennesker. De, der endnu ikke har læst den, har en stor fornøjelse og et stort chok i vente.”

...

Hvad enten det er Covid-panikken (fuldstændig ude af proportioner), hvem der virkelig vandt den amerikanske uafhængighedskrig (franskmændene), den sande natur af 'Langfredagsaftalen' (en enorm overgivelse til terror under amerikansk pres) eller den nuværende konflikt i Ukraine (en anden gang), husker jeg nu altid Richard III's ærekrænkelse og gør oprør mod ethvert synspunkt, som alle har.

https://www.dailymail.co.uk/debate/article-11966835/PETER-HITCHENS-reveals-detective-novel-taught-NEVER-believe-says.html

"PETER HITCHENS: I dag udgiver jeg dokumentet, der kan redde os fra krig"

Fra den artikel – “En dag vil en masse andre mennesker i medierne og politik acceptere, at de i de seneste par måneder har svigtet deres pligt over for sandheden ved at tie stille eller – værre endnu – deltage i et skingrende forsøg på at undertrykke afgørende fakta.”

og – "De modige dissidenter, der havde protesteret mod at sandheden blev skjult, er meget seriøse mænd, fuldstændig upolitiske forskere, der simpelthen ikke kunne udholde undertrykkelsen af ​​de beviser, de havde indsamlet og undersøgt. De er blevet spulet ned med slim af deres tidligere arbejdsgivere."

https://www.dailymail.co.uk/debate/article-8060973/PETER-HITCHENS-Today-Im-publishing-document-save-war.html

Islander
Islander
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

Det var en fremragende bemærkning om "indflydelse/influenza"! Jeg havde aldrig forbundet punkterne, før jeg læste din kommentar! Jeg havde ikke overvejet etymologien af ​​"influenza" før.
Det giver alle mening nu.
Fordi jeg ærer Guds blivende ord, ramte det mig straks! Job 38:31-33:
Kan du binde Plejadernes søde indflydelse eller løse Orions bånd?
Kan du føde Mazzaroth i hans tid?
Eller kan du lede Arcturus med hans sønner?
Kender du himmelens forordninger?
Kan du sætte dets herredømme på jorden?

Mange tak.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

ps – “Sandheden er tidens datter og ikke autoritetens” – Francis Bacon, og jeg har ingen grund til at tro, at han ikke troede på den.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
2 år siden
Snarevox
Snarevox
2 år siden

Det er på HØJE tid, at denne vinkel får mere dækning. Jeg har sagt det siden Jump, og har kun modtaget modstand.

INFLUENZA UNDER ETHVERT ANDET NAVN ER STADIG INFLUENZA.

grrlrocks
grrlrocks
2 år siden

Du tager fejl, når du i afsnit 2 under "Motivation for kausalitet" siger, at det var David Martin, der konstant afbrød Alec Zeck ... det var lige det modsatte, der skete – Zeck afbrød konstant Martin. Jeg så lige interviewet, og Zeck lod næsten ikke Martin afslutte nogen af ​​sine udtalelser. Og Zeck sagde mere end én gang ting som "Lad mig blive færdig" eller "Lad mig tale", på trods af at det var HAN, der afbrød Martin. Hvilket kunne have givet dig det forkerte indtryk. Men uanset årsagen, så har du taget fejl.

Ferd III
Ferd III
2 år siden

Rona-svindleren har intet at gøre med CC. Når jeg læser sådan noget vrøvl, slukker jeg bare for lyden. Martin ved næsten ingenting om CC, eller endda 'videnskabens' historie for den sags skyld. Man kan gå tilbage til det 19. århundrede for at finde oprindelsen af ​​medicinsk totalitarisme – alt sammen med udgangspunkt i 'fornuftens tidsalder'.

daisy
daisy
2 år siden

Min mening. Jeg er meget taknemmelig for den genialitet, som mænd som Dr. David Martin har udvist. Jeg må stole på, at han vil opnå retfærdighed for menneskeheden. I de sidste 3 år har jeg gennem omfattende undersøgelser (over 5000 timer) lært, at jeg ikke kan stole på noget som helst. Jeg må sætte spørgsmålstegn ved absolut alt. Jeg accepterer nu, at selvom jeg har været syg gennem mit lange liv, blev jeg forgiftet. Covid-19 var en velplanlagt kriminel sammensværgelse for at affolke/tage total kontrol over menneskeheden og forsyne sig selv med enorme summer skatteyderpenge fra alle lande. Sikre, at der er penge til at fortsætte med at bestikke alle autoriteter på kloden. Jeg har aldrig troet, at penge var roden til alt ondt, før nu.
Der var aldrig nogen smitteoverførsel fra person til person før vaccinerne, men først gift i luften, hvorefter de frigav laboratoriefremstillede giftstoffer. I de italienske og franske undersøgelser fandt forskerne ikke mindre end 36 giftstoffer og toksiner. (Dr. Bryan Ardis.com læste undersøgelserne op). Der er ingen tvivl om, at det blev sprøjtet op i luften. Gennem deres frygtspil, assisteret af alle regeringer, der var blevet infiltreret af WEF, forfalskede de tallene for de såkaldte covid-dødsfald og myrdede vores ældre på plejehjem og hospitaler for at øge tallene. Hjælpet af det medicinske personale, der mente, at deres lønsedler var vigtigere end andre menneskers liv. De tvang derefter mere gift i armene på milliarder af mennesker. Vi ser nu massedød og invaliditet på grund af disse giftstoffer. Jeg har været meget syg to gange i de sidste 3 år med alvorlige influenzalignende symptomer. Jeg har i de sidste fire måneder behandlet mig selv for giftforgiftning og har set en enorm forbedring i mit helbred og min energi. David Martin har tydeligvis været traumatiseret af sin barndom, den slags skader fortæller mig, at han ikke ville tilslutte sig nogen gruppe. Jeg læste en kommentar om, at han måske var en kontrolleret opposition - sikke en joke!
Han ville altid kun svare over for sig selv. Som du har hørt, tillader han ikke nogen at sige noget, han ikke er enig i, og han har den overlegne intellekt til at diskutere det. Jeg fandt ham for 3 år siden, og fra starten kaldte han aldrig covid-19 for en virus. Han kaldte det et kriminelt fupnummer, ligesom Dr. Mike Yeadon, som jeg heldigvis også fandt på samme tid. Mike Yeadon accepterer nu også, at dette var en gift, sandsynligvis fra luften. Mike sætter også spørgsmålstegn ved virusteorien, da han er virolog, hvilket er ret svært for ham.

Chris Carvell
Chris Carvell
2 år siden

Som fysiker forventes det, at jeg fremviser beviser, f.eks. et billede, hvis jeg erklærer, at jeg har opdaget en ny planet eller en ny fundamental partikel.
INGEN VIRUS ER NOGENSINDE BLEVET ISOLERET, RENSET, BILLEDDANNET, SEKVENSERET osv. og ALDRIG VIST AT SPRERE SYGDOM, så vi må primært udsætte os for al denne KERNE-LØGN fra satanisterne, hvorfra alle andre deraf følgende løgne (masker, nedlukninger, "vacciner" osv.) bliver tydelige.

Bed for Karen Kingston, der påstår, at Dr. Malones kumpaner har hende som mål, fordi hun afslørede, at den "eksperimentelle genterapi" (ha ha) faktisk er et "militært modtræk" fra Forsvarsministeriet mod EUA og en "elektromagnetisk enhed" (til forbindelse til IoT, AI, 5G/6G/7G osv.), der lemlæster, steriliserer, dræber og transhumaniserer os, folket, til digitale slaver for de psykopatiske, onde globalister.

Explorer
Explorer
2 år siden

Jeg synes, Alec er nedladende, og han afbryder David det meste af tiden midt i en sætning, og han lader flere gange ikke sin gæst tale. I modsætning til hvad han siger i det skriftlige resumé, har David IKKE ændret mening.
Alec forekommer mig at underminere sin gæst.