"Uprovokeret angreb" eller en dyb statskrig?

Del venligst vores historie!

"Israel og Hamas i krig efter overraskelsesangreb fra Gazastriben," rapporterede Guardian og tilføjede: "En landinfiltration af bevæbnede Hamas-mænd i israelske byer og landsbyer i periferien – en hidtil uset udvikling i de 16 år, siden islamisterne overtog striben – er i gang, og de israelske forsvarsstyrker (IDF) siger, at syv landsbyer og byer på et tidspunkt var under Hamas' kontrol."

Israel har en af ​​de mest avancerede højteknologiske hære og efterretningstjeneste, så der er noget ved denne fortælling, der ikke helt stemmer. Såsom, Hvordan i alverden kunne nogen overraske Israel?

Desværre har reaktionen på angrebene, som siges at have "overrasket de israelske sikkerhedstjenester", været en krigserklæring, og Israels premierminister, Benjamin Netanyahu, sagde i en tv-udtalelse:

"Vores fjende vil betale en pris, den aldrig har kendt til: "Vi er i en krig, og vi vil vinde den.""

Israel vil naturligvis have opbakning fra alle ledere i alle nationalstater, som også vil have den indoktrinerede støtte fra folket med et umenneskeligt mål om at "gøre færdig med Palæstina!! Vi må spørge os selv, hvem der drager fordel af disse barbariske angreb, som vil slagte uskyldige mennesker? Hvem står bag dette? Hvem finansierer det?

Ingen overraskelse

INTET er en overraskelse, vi har haft vores liv planlagt i over et århundrede, også dette var en planlagt operation, som sædvanlig Problem-Reaktion-Løsning. De eneste, der drager fordel, er dem, der kontrollerer de mekanismer, hvorigennem krigen udkæmpes; dette kan normalt være – de våben, der fremstilles, – centralbankerne og den gæld, der opstår som følge af disse konflikter, – det brændstof, der er nødvendigt for at drive disse krige…

Disse mekanismer kontrolleres alle af den samme gruppe mennesker, og ofte finansierer den samme gruppe mennesker begge sider af krigen.

"...rammen for at styre tanker og handlinger ind i konflikter, der fører til en forudbestemt løsning. Dette opnås ved at manipulere bevidstheden til et cirkulært mønster af tanke og handling. Den syntetiske løsning på disse konflikter kan ikke introduceres, medmindre de manipulerede tager en side, der vil fremme den forudbestemte dagsorden.” — George Wilhelm Friedrich Hegel, Den hegelianske dialektik.

Flere uhyggelige ord fra Netanyahu kom tidligt i dag “TI morges, på sabbat og en helligdag, invaderede Hamas israelsk territorium og myrdede uskyldige borgere, herunder børn og ældre. Hamas har startet en brutal og ond krig. Vi vil sejre i denne krig trods en uudholdelig pris. Dette er en meget vanskelig dag for os alle.

"Hamas vil myrde os alle. Dette er en fjende, der myrder børn og mødre i deres hjem, i deres senge, en fjende, der bortfører ældre, børn og unge kvinder, som slagter og massakrerer vores borgere, inklusive børn, der blot tog ud for at nyde ferien." Det, der skete i dag, er uden fortilfælde i Israel – og jeg vil sørge for, at det ikke sker igen. Hele regeringen støtter denne beslutning.

TIDF vil øjeblikkeligt bruge al sin styrke til at ødelægge Hamas' kapaciteter. Vi vil ødelægge dem, og vi vil med magt hævne denne mørke dag, som de har påtvunget staten Israel og dens borgere. Som Bialik skrev: "Hævn for et lille barns blod er endnu ikke blevet udtænkt af Satan".

"AAlle de steder, hvor Hamas er deployeret, gemmer sig og opererer, den onde by, vil vi forvandle til ruiner."

Uprovokeret

Udover den uhyggelige tone i omtalen af ​​et "hævnangreb" er det bemærkelsesværdige, at ordet "uprovokeret" i vid udstrækning bruges i fællesskab af politikere og andre fremtrædende navne i forbindelse med Hamas-operationen. Vi er bekendt med vores "lederes" brug af "hypnopædi" til at formidle det synspunkt, vi skal antage, især i løbet af de sidste næsten fire år.

Ordet "uprovokeret" blev dog sidst brugt, da regeringer henviste til Ukraine/Rusland, og Noam Chomsky forklarede, at "grunden til at insistere på at kalde det den 'uprovokerede invasion' er, at du udmærket godt ved, at den blev provokeret." Se X-videoen nedenfor.

Alan McLeod skriver “Det er utroligt at se alle disse vestlige politikere, der i årevis har slået sig for brystet og talt om, hvordan vi skal støtte den væbnede kamp mod udenlandsk besættelse (i Ukraine), og som beskriver palæstinensere, der i dag rejser sig, som "terrorister". Et yderst informativt øjeblik.".

Selvom der er dem, vi ville forvente at se arbejde sammen i takt, er der andre, der måske kommer som en overraskelse. Der er mange flere, der tilsyneladende er iblandt dem, og som ikke kun bruger ordet "uprovokeret", men også kraftigt går ind for, hvad der svarer til blodige angreb på "Hamas-terroristerne", som åbenlyst vil lemlæste og dræbe mange uskyldige palæstinensere.

"Det er ord fra en krigshisser," siger forfatter Caitlin Johnstone med henvisning til Kennedys opslag og tilføjer. "Her kommer dage efter dage, hvor vestlige nyhedsmedier listigt vender aggressor-forsvarer-forholdet om og rapporterer, som om volden begyndte med Hamas' offensiv, spontant ud af ingenting.

Gør dem færdige

Opfordringer til folkedrab.

Den israelske politiker Ariel Kallner opfordrer til "en massakre, der vil overskygge massakren i 1948". I 1948 udførte israelske styrker etnisk udrensning af anslået 800,000 palæstinensere. Er dette ikke en opfordring til folkedrab?

Hvordan kan mordet på uskyldige civile nogensinde retfærdiggøres i hævnens navn? Alligevel blev palæstinenserne betragtet som "terrorister" for deres handlinger. Før de sender kampvognene ind, sender de journalisterne ind, og de vil kun vise og fortælle, hvad de får besked på.

De viser dig aldrig dette kort i nyhederne eller informationen i videoen nedenfor. Det er fordi det giver den afgørende kontekst, der er nødvendig for alle, der ønsker at forstå situationen mellem Israel og Palæstina.kilde

Noget er meget galt her

"Thans krig og enhver krig er en forfærdelig ting, for alle involverede, undtagen dem at blive rig af det, ikke sandt?" siger journalisten Efrat Fenigson, der tjente i IDF's efterretningsstyrke for 25 år siden, hvilket uden tvivl ville kvalificere hende til at sige, at "der er ingen måde, hvorpå Israel ikke vidste, hvad der ville komme, og siger, at"noget er meget galt her"

Hun delte sit syn på krigen i Israel efter nyheden om, at Hamas angiveligt ville invadere israelsk territorium, baseret på hvad hun har hørt fra borgernes stemmer på stedet og officielle udtalelser. Ifølge Efrat var der for blot et år siden en militæroperation i Gaza for at forberede sig på en sådan begivenhed, og der er løbende træning i scenariet. Hvilket hun siger rejser alvorlige spørgsmål om den israelske efterretningstjeneste.

Hvad skete der?

Efrat fortsætter med at sige “tFor to år siden var der en vellykket udrulning af underjordiske barrierer med sensorer, der advarer om den slags "terror"-indbrud. De ville udløse en alarm i tilfælde af terrorindbrud."ifølge Efrat, som tilføjede, at "Israel har en af ​​de mest avancerede højteknologiske hære, hvordan kan det være, at der ikke var nogen reaktion på grænse- og hegnsbrudene?""Det er noget, hun siger, hun ikke kan forstå efter at have tjent i IDF i efterretningsstyrkerne."

Israel vidste det ikke på nogen måde

"Der er ingen chance for, at Israel ikke vidste, hvad der ville komme. Det kan det ikke, at bevæge sig langs hegnet udløser alle kræfter." "Hvad skete der med verdens stærkeste hær?" Hvordan kan det være, at grænseovergangene var vidt åbne? Noget er helt galt her. Noget er meget mærkeligt. Denne rækkefølge af begivenheder er ikke typisk og meget usædvanlig for det israelske forsvarssystem.”

"Med de seneste normaliseringsbestræbelser mellem Israel og Palæstina, anført af Saudi-Arabien, spekulerer jeg på, om en fangeudvekslingsaftale kun er noget, der kan overvejes seriøst, hvis en chokerende begivenhed som denne indtræffer. Er det en mulighed, at det kun med israelske gidsler kan retfærdiggøres at løslade farlige fanger fra israelske fængsler? Jeg ved det ikke."

Leverage

Mainstream-medierne rapporterede, at næstformand Hamas-leder Salah Al Arouri foreslår at bruge israelske fanger som løftestang i forhandlinger, så måske. Et punkt om Israel i de seneste par år, som jeg gerne vil fremføre, er, at der er en generel følelse af usikkerhed i Israel, der er politisk og social ustabilitet og uro. Offentlige midler misbruges på dagsordener som COVID, klima, retsreform, afskaffelse af kontanter og meget mere."

Den nuværende regering er efter min mening yderst korrupt, mens den forrige ikke var bedre. Jeg er ligeglad med at have en folkelig mening, jeg er interesseret i at afsløre onde kræfter, uanset hvor og hvem de er. Så for mig virker dette overraskelsesangreb som en planlagt operation på alle fronter.

Dette er helt sikkert en fiasko med hensyn til at beskytte Israels folk. Måske den største fiasko siden Yom Kippur-krigen for præcis 50 år siden, hvis ikke større. Er det forresten et tilfælde, at det er præcis 50 år siden, på dagen?" Yom Kippur-krigen var den 6. oktober 1973. Hvis jeg var konspirationsteoretiker, ville jeg sige, at det føles som en krig i den dybe stat. Det føles som om, at Israels folk og Palæstinas folk endnu engang er blevet solgt til de højere magter. Samtidig er dette stadig meget, meget svært at fatte."


Angrebet på Israel har været en del af en plan i årtier, det er endda blevet skrevet om af Albert Pike, frimureren af ​​33. grad, som efter sigende havde "forestillet sig" en tredje verdenskrig. Han behøvede ikke at være mystiker, profet eller noget lignende, Pike kendte til planen, en plan der er blevet arbejdet på siden da for at sikre den succesfulde finale, deres "slutspil".

Hvad de måske ikke overvejede, da planen blev udarbejdet, er, at vi ville have et netværk lige ved hånden til at dele viden om deres planer. Vi bør huske, at dette netværk er langt større end den 1%, der forsøger at kontrollere os. Før man støtter Benjamin Netanyahu i hans forsøg på at "forvandle Gaza til ruiner", er det tilrådeligt at lære mere om Palæstinas og Israels historie, og vigtigst af alt, Deep State-planen.

Videoen nedenfor ser ud til at give et upartisk syn på Israels/Palæstinensisk historie.

Din regering og Big Tech-organisationer
prøv at tave The Expose ned og lukke den ned.

Så har vi brug for din hjælp til at sikre
vi kan fortsætte med at bringe dig
fakta, som mainstreamen nægter at vise.

Regeringen finansierer os ikke
at udgive løgne og propaganda på deres
vegne ligesom mainstream medierne.

I stedet er vi udelukkende afhængige af din støtte.
støt os venligst i vores bestræbelser på at bringe
din ærlige, pålidelige og undersøgende journalistik
i dag. Det er sikkert, hurtigt og nemt.

Vælg venligst din foretrukne metode nedenfor for at vise din støtte.

Hold dig opdateret!

Hold dig opdateret med nyhedsopdateringer via e-mail

lastning


Del venligst vores historie!
forfatterens avatar
Patricia Harrity

Kategorier: Ukategoriseret

Mærket som:

5 2 stemmer
Artikel Rating
Abonnement
Underretning af
gæst
123 Kommentarer
Inline feedbacks
Se alle kommentarer
Dave Owen
Dave Owen
2 år siden

Hej Patricia,
Endnu en velpræsenteret artikel, endnu et falsk flag.
Denne hændelse har til formål at få os til at stoppe med at tænke på de millioner, der er døde af C19.
C19-væske har dræbt hundredtusindvis af uskyldige intetanende mennesker.
Det er, som om vores folkedrab ikke har fundet sted.
Rumvæsnerne, der kontrollerer Israel, har gjort dette mod sig selv for at kontrollere fortællingen.

john
john
Svar til  Dave Owen
2 år siden

Hvorfor wankingkartellet orkestrerer krigen i Israel, som er ventet at eskalere yderligere. Krige dækker også over massedødsfald forårsaget af vaccine-biovåbnet.
https://tylagabriel.substack.com/p/betsy-and-thomas-whats-really-going

Abigail22
Abigail22
Svar til  Dave Owen
2 år siden

Jeg ved ikke noget om rumvæsener, men jeg er enig med resten. Siden hvornår regeringer, der tidligere forgiftede selv børn med vaccinen for affolkning, ville bekymre sig om dem, der dør i en krig eller rettere "krig"? Mest sandsynligt orkestrerede de en krig for afledning og mere vellykket affolkning.

Madonna må være af Nostradamus' blodslinje, forudsagde det for 4 år siden, Eurovision, anden sang, flagene bagpå danserne.

marlene
marlene
Svar til  Dave Owen
2 år siden

Dette er ikke bare endnu en "historie". Over 300 israelske familier sørger over det voldelige tab af deres kære. Timingen kan være en distraktion, men begivenhederne er meget virkelige. De virkelige "fremmede" er dem, der nægter at sætte sig i Israels sted, når voldelige palæstinensiske bøller torturerer, myrder og kidnapper deres folk. Hvis du har intolerance over for gengældelse for at forhindre det i at ske igen, så tolererer og opmuntrer du terroristerne. Selvom jeg tror, ​​du er ligeglad, ville det være en betænksom overvejelse fra din side at udvide din forskning i sandheden i denne evige konflikt.

Sergio
Sergio
Svar til  marlene
2 år siden

Hvorfor sætter du og folk, der tænker som dig, jer ikke i palæstinensernes sted i stedet?
Måske slutter denne cyklus af drab og hævn så.
Eller mener du, at palæstinensere er undermennesker og fortjener at blive frarøvet deres jord og udryddet?

Huglover
Huglover
Svar til  Sergio
2 år siden

For det første – der findes ikke noget "palæstinensisk folk" – det er et opdigtet udtryk – brugt af politiske årsager. De mennesker, der i dag kaldes "palæstinensere", er arabere. Før oprettelsen af ​​staten Israel var landområdet under "mandatet" delt i to dele, hvor 80% af jorden blev givet til araberne, som dannede det land, der i dag hedder Jordan. Så araberne har allerede den største del af mandatet for et hjemland for jøderne, som ligger i et meget gammelt landområde, som Bibelens Gud lovede jøderne som deres arv. Det er ikke tilfældigt, at landområdet hedder Israel, da det var navnet på området for tusinder af år siden.
Betyder det, at de arabere, der kalder sig selv "palæstinensere", er undermennesker? Selvfølgelig ikke! Hvis de havde valgt at forblive fredelige, ville de have haft fred.
Men agitatorerne blandt det "palæstinensiske folk" tilhører religionen islam, og i islam skal et stykke jord, der engang har været under islamisk styre, forblive under islamisk styre, da Allah, islams Gud, har lovet, at Han vil beskytte det, så hvis det falder i andres hænder, er det en skændsel for Allah. Det er også interessant, at islams hellige bog, Koranen, som læres at være direkte citater fra Allah, givet gennem Hans profet, Muhammed, forklarer, at Allah er den samme Gud som Bibelens Gud, og at Allah har nedsendt de ord, der kom før, Toraen og evangeliet (som er en del af dagens Bibel) - og at intet kan ændre Allahs ord. Det betyder, at hvis Koranen er sand, er Bibelen sand, fordi Allah bekræfter Bibelen. Men hvis Bibelen er sand, er Koranen (og Allah) falsk, fordi Koranen klart modsiger Bibelen.
Det er stadig sandt, at de mennesker, der i dag kalder sig "palæstinensere", er helt normale og værdifulde mennesker, MEN når de konstant begiver sig ud på en krigs- og fjendtlighedsvej mod Israel, er det naturligt, at Israel vil forsvare sig selv – og de har tænder, så folk bliver skadet af det. Grunden til, at slutresultatet normalt giver flere ofre på den "palæstinensiske side" – er, at da israelerne generelt bekymrer sig meget mere om deres folk, bygger de beskyttelsesrum og strukturer til beskyttelse af deres folk – mens den "palæstinensiske side" har en tendens til bevidst IKKE at gøre sådan noget, da de bruger de sårede og døde som propaganda for verdens sympati. De er også villige til at bruge deres befolkning som "menneskelige skjolde". De mennesker, der rent faktisk behandler det "palæstinensiske folk" som undermennesker, er den "palæstinensiske ledelse", som ikke bor i Gaza eller på Vestbredden, men bruger islam til at piske folk op – så de ikke så let vil se deres dårlige ledelse. Så hvordan startede denne krig? – ja, der var for nylig en "fangeudveksling" mellem USA og Iran, som endte med at tilføre Iran millioner af dollars – som de forudsigeligt brugte et lignende beløb fra andre steder i deres budget – til at støtte Hamas' forsøg på at føre krig fra Gaza – så ja, det er indlysende, at dette er en krig startet af "den dybe stat" (USA) – hvordan tror du ellers, at de kunne forsøge at distrahere verden fra deres katastrofale ry – og ryet for at gå hårdt i gang med at retsforfølge deres politiske mål og trussel nr. 1 – Donald Trump? Alle de anklager, de har sendt efter ham, giver bagslag og fører dem ingen vegne – og undlader at distrahere folket fra deres egen korruption og manipulation med, hvem der skal have magten.

Motown
Motown
Svar til  marlene
2 år siden

Marlene, bare rolig ... vi forstår det og har det stort set på samme måde ... uskyldige liv, der går tabt, er tragisk og ulækkert ... men det er vigtigt ikke at falde for den lavere niveau-skandale i en sådan grad, at man går glip af den sande dagsorden og de højere niveauer af sandheder om, hvad der sker ... og går glip af de sande dukkeførere over det hele! Vågn op.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  marlene
2 år siden

Hvad Marlene Ether ikke ved eller ikke ønsker at afsløre –

"Professor Michel Chossudovsky forklarer det zionistiske koncept om et Storisrael, information der er blevet holdt tilbage fra amerikanerne" – Mellemøsten er en langt farligere situation end Ukraine.

https://www.paulcraigroberts.org/2023/10/10/professor-michel-chossudovsky-explains-the-zionist-concept-of-greater-israel-information-that-has-been-withheld-from-americans/

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  marlene
2 år siden

10. oktober – “Forargelse efter at Israel bad Gazas indbyggere om at flygte til Egypten og derefter bombede ensom grænseovergang”

https://www.zerohedge.com/geopolitical/outrage-after-israel-told-gazans-flee-egypt-then-bombed-lone-border-crossing

Motown
Motown
Svar til  Dave Owen
2 år siden
john
john
2 år siden

Patricia, hvad angår videoen nedenfor, den der opsummerer konflikten, er den meget grundlæggende og danner et verdensomspændende syn.
Man ville være nødt til at se på, hvad den Højeste Gud siger om landet, sit land, og hvor vigtigt dette land er for Ham, og løfterne til Abraham med hensyn til landet. Disse løfter vil blive opfyldt, og mørkets magter ved dette, ligesom den dybe stat.
Landet og dets deling mishager Ham mildest talt. Og når dette sker, og en pagt indgås, hvilket er derhen, hvor dette fører hen, er det mildest talt ikke så godt.
En fremragende underviser i dette emne er Chuck Missler. Du kan måske også lide “Prophesy Watchers” på Utube. De er et fremragende hold. Velsignelser.

Robert Edwards
Robert Edwards
Svar til  john
2 år siden

Sikke en dum og hyklerisk overskrift. Israel har provokeret og angrebet palæstinensere i over 70 år (non-stop) uden nogen stemme fra dig eller MSM – selv regeringer har været tavse om Israels aggression og drab på palæstinensere, og du har den frækhed at kalde dette angreb fra Hamas uprovokeret. Det er tid til at hjælpe palæstinenserne med at genvinde deres land. Og stoppe Israels nedrivning af palæstinensiske hjem og ejendomme. Israel har dræbt palæstinensere og angrebet dem. Der er 700,000 ulovlige besættelser af palæstinensisk jord, og du kalder dette uprovokeret – du er tydeligvis en israelsk troll. Skaf dig fakta, eller immigrer til Israel.

Mark Deacon
Mark Deacon
Svar til  Robert Edwards
2 år siden

Det ville altid ende sådan, siden Rothschild skrev papirerne for dannelsen af ​​Israel i Palæstina i slutningen af ​​1800-tallet.

At USA muliggjorde det hele, er en anden pointe.

Når man tager jorden fra nogen, ved hjælp af våbenmagt, ender det altid med blodsudgydelse.

For 70 år siden er Israel blevet til virkelighed, og nationen blev dannet af kriminelle handlinger.

Den eneste løsning for Israel er og har altid været udryddelsen af ​​palæstinenserne. Lad som om, at den endelige løsning er, at alle på den anden side har mistet det land, de har boet på i århundreder.

Du kan takke Rothchilds for denne fortsatte blodsudgydelse, og denne igangværende konflikt vil ikke slutte, før den ene eller den anden side er udryddet.

shula
shula
Svar til  Mark Deacon
2 år siden

Det ville hjælpe nogle, hvis du rent faktisk læste historien. Den jord, israelerne boede på, blev KØBT fra araberne. Ofte fra fraværende arabiske godsejere, faktisk. De var villige til at acceptere stort set stumper af uforsvarligt land omkring en centraliseret arabisk befolkning, som tilbudt af FN, der delte landet op baseret på, hvor folket rent faktisk boede. Ingen ville blive fjernet eller omplaceret. Israelerne sagde ja. De ville have sagt ja til ALT på det tidspunkt, men araberne ville ikke acceptere det. De og alle deres allierede omkring Israel angreb med den hensigt at ødelægge alle israelerne og "skubbe dem i havet" (deres ord). Nå, de tabte krigen. Så de angreb igen og tabte endnu en krig. Og igen. Og hver gang araberne angreb, fik ISRAEL mere land. Måske burde de have lært noget, hva'? Hvis du angriber nogen, og DE vinder, og DU taber, er det måske tid til at stoppe med at angribe? Du kan ikke bebrejde Israel for at gribe al den jord, de kunne, i et forsøg på at erhverve forsvarlige grænser, når DU er den, der angriber dem.

Huglover
Huglover
Svar til  Mark Deacon
2 år siden

Israel har været jødernes land i århundreder. Begrebet "palæstinensisk folk" blev opfundet for mindre end 100 år siden. Folket, der udgør "palæstinensisk folk", har allerede et land, det kaldes Jordan. Det landområde, der nu udgør Israel, var mere eller mindre tomt for mennesker – indtil jøderne begyndte at vende tilbage til deres hjemland.
Problemet er islam, da islam hævder, at en jordplads, der har været under islam – altid skal være under islam, da Allah – deres Gud – har garanteret, at det vil være sådan – så et land, der er tabt fra islam – vil være et bevis på, at Allah er magtesløs til at sikre det.
Men dit sidste afsnit er sandsynligvis korrekt, idet der er mørke kræfter bag det "palæstinensiske folk", som opildner dem til at gå i krig med Israel – og det fører til MEGET blodsudgydelse, da Allah faktisk er magtesløs over for Bibelens Gud, som gang på gang har svoret at beskytte Israel (Hans land) og jøderne (Hans folk) – og det er meget sandsynligt, at de mennesker, der kalder sig "palæstinensere", bliver presset til at "beskytte Allah" af onde kræfter uden for dem – de lever isoleret fra "handlingen" eller krigen.

LaDonna
LaDonna
Svar til  Robert Edwards
2 år siden

Ja. Da Palæstina blev Israel, flygtede alle palæstinensere, der havde boet på landet i generationer, eller blev smidt ud og flygtede til Gazastriben. Så besluttede Israel, at de også ville det. Israel havde begået folkedrab i årtier.

marlene
marlene
Svar til  LaDonna
2 år siden

"Palæstinenserne", der "boede på landet i generationer", fordrev de jøder, der boede der før dem. Lær noget af den virkelige historie, og afvis mainstream-mediernes løgne.

DIMI
DIMI
Svar til  marlene
2 år siden

Jøderne fordrev sig selv efter Korsfæstelsen af ​​vor Herre Jesus Kristus. Det er på tide, at du lærer den sande historie at kende.

shula
shula
Svar til  LaDonna
2 år siden

Faktisk har der aldrig været nogen "palæstinensere" før Israel. Der boede arabere i byer, der mere eller mindre blev styret af fraværende godsejere og/eller som en del af Syrien. De var ALDRIG et uafhængigt land. De boede der IKKE i generationer. Jerusalem var ALDRIG hovedstad i et arabisk land.

Faktisk kom mange arabere til Israel fra de omkringliggende arabiske lande, fordi da de første israelere byggede infrastruktur, vandede jorden for at bygge landbrug osv., åbnede der sig jobmuligheder, og derfor kom de over grænserne for at arbejde i Israel, hvor de fik bedre løn end derhjemme. Så pludselig blev de kaldt palæstinensere.

Hvis du NOGENSINDE har læst historie, ved du, at krige skaber flygtninge. Og flygtninge tager hen, hvor de kan, og bliver en del af deres nye område som borgere. Sådan er verdens natur siden civilisationens begyndelse. De beholder ikke en flygtningestatus for evigt. Nej - kun palæstinensere har beholdt deres flygtningestatus. Kun palæstinensere, når de tog til nabolande, hvor de talte det samme sprog, havde den samme religion og den samme historie, blev alligevel afskærmet fra deres brødre og holdt i isolerede flygtningelejre for at blive trænet i generationer som menneskelig ammunition mod Israel. Faktisk beholder børnebørn af de arabere, der fik besked (af deres egne religiøse ledere) på at løbe væk og lade de arabiske krigere dræbe alle jøder tilbage i 1948 ... selvom de i dag er professionelle i USA, stadig deres "flygtningestatus". FN har en særlig organisation til at håndtere "palæstinensiske flygtninge" adskilt fra alle andre flygtninge i verden, fordi de håndteres anderledes. Jo, det er ikke fair over for flygtningene selv, da de aldrig får lov til nogen anden identitet end denne forfalskede.

LaDonna
LaDonna
Svar til  john
2 år siden

Igen forårsager religiøs overtroisk mytologi hundredtusindvis af menneskers død, fordi "gud" sagde. Alle har den forkerte religion og burde dø, er mentaliteten hos det "religiøse sind".

john
john
Svar til  LaDonna
2 år siden

Som sagt, se og se ... velsignelser.

Eckbach
Eckbach
Svar til  john
2 år siden

Løftet var IKKE til de jødiske tronranere, der er der nu. Se på den sidste sætning i Zakarias (kap. 14): "Der skal ikke mere være kana'anæer i Herrens hus (Jerusalem)", som der er nu.

john
john
Svar til  Eckbach
2 år siden

Ja, det er sandt, men jeg vil forestille mig, at kun Han ved, hvem der er hvem i sidste ende...

marlene
marlene
Svar til  john
2 år siden

Hadefulde antisemitter er ikke interesserede i sandheden. Gud er ikke i deres liv. Og bare fordi jøderne og araberne har den samme far, Abraham, betyder det ikke, at Ismaels efterkommere rent faktisk ærer ham, eller nogen der ikke lover dem 72 jomfruer i himlen. Lille chance – lol!

Simon
Simon
2 år siden

Mit gæt ville være, at Israel går efter det, mens de stadig har chancen.

NATO (dvs. USA) vil snart blive tvunget til at overgive sig til russerne i Ukraine, hvilket efterlader Rusland som den mest fremtrædende militærmagt i verden.

Lande, der har været afhængige af amerikansk hegemoni for deres eksistens, bliver nødt til at træffe nogle meget vanskelige valg i den nærmeste fremtid. Det ser ud til, at israelerne har truffet deres.

Mark Deacon
Mark Deacon
Svar til  Simon
2 år siden

Israel er nødt til at udføre folkedrab på de palæstinensere, der er tilbage, for at afslutte denne evige konflikt i Gaza. Det er derfor, jeg ikke længere har sympati for de såkaldte 6 millioner jøder, der døde i koncentrationslejre under 2. verdenskrig.

Det er det samme over en længere tidsramme, og ja, efterhånden som Vesten svækkes, er Israel tvunget til at handle, fordi den støtte, det engang havde, svækkes.

Abigail23
Abigail23
Svar til  Simon
2 år siden

Det er alt sammen en leg med ægte fasanblod. Disse lande har ALLE underskrevet FN's dagsorden for udryddelse af populationer SAMMEN, ALLE løj om rumfart og månelanding, ALLE underskrev Antarktis-traktaten for at forhindre os i at kende sandheden om vores verden, alle handlede sammen for at lyve om en pandemi og forgifte deres borgere.
De kunne gøre dette ved at dele og herske over os, religioner, landrøveri, tvangsmigration med krige og ofte menneskeskabte katastrofer eller andet.
Ville vi – menneskeheden – gå i krige uden klikens pres? Hvem af jer ville vælge en yacht, privatfly, hvad som helst? Så længe livet er behageligt nok, børnene er sikre, og der er mad nok, tvivler jeg på, at vi ville. Tårnene var et internt værk, jeg vil vædde på, at den nuværende krig også er et internt værk til at udløse en større en, vi dør sandsynligvis ikke hurtigt nok, men er ved at vågne op til, hvem der er vores virkelige fjende.

Abigail23
Abigail23
Svar til  Simon
2 år siden

Patricia, slet venligst 2 kommentarer ud af de 3 næsten identiske. De første 2 ventede på moderering, derfor har jeg ændret lidt på brugernavn og formulering, tak.

Robert Edwards
Robert Edwards
2 år siden

Sikke en dum og hyklerisk overskrift. Israel har provokeret og angrebet palæstinensere i over 70 år (non-stop) uden nogen stemme fra dig eller MSM – selv regeringer har været tavse om Israels aggression og drab på palæstinensere, og du har den frækhed at kalde dette angreb fra Hamas uprovokeret. Det er tid til at hjælpe palæstinenserne med at genvinde deres land. Og stoppe Israels nedrivning af palæstinensiske hjem og ejendomme. Israel har dræbt palæstinensere og angrebet dem. Der er 700,000 ulovlige besættelser af palæstinensisk jord, og du kalder dette uprovokeret – du er tydeligvis en israelsk troll. Skaf dig fakta, eller immigrer til Israel.

john
john
Svar til  Patricia Harrity
2 år siden

Patricia, du er meget modig og dristig ved at gribe dette emne an, det skal vi nok få.
Sandheden er, at dette vil eskalere, måske kommer Iran ind i billedet.
Dette land vil være afgørende i de kommende dage. Vi har ikke set noget endnu.
Det tredje tempel spiller en afgørende rolle i dette. De, der er bekendte med det, vil være klar over, at de er i gang med at implementere opførelsen af ​​dette.
I Skriften kommer der en, som sidder på tronen, denne handling er kendt som den vederstyggelighed, der forårsager ødelæggelse.
I den proces har vi Jakobs trængslers dage i vente, hvilket ikke ser godt ud for Guds udvalgte folk.
Det ser ud til, at det er det, der skal til for at vende dem tilbage til den eneste Messias. Interessante dage forude.
Vent og se og se forudsigelserne om den profetiske tidslinje udfolde sig for dine øjne.
Nævnte jeg at fredsaftalen, der bliver underskrevet, varer omkring tre år, og så bryder han løs.
Bortset fra det er alt fint.
Jeg kan godt lide salmen "Det er vel med min sjæl".
Bliv ved med at være modig.

Eckbach
Eckbach
Svar til  john
2 år siden

Jakobs problemer? Hvorfor tror du, at der er krig mod nordiske/germanske, keltiske hvide mennesker?
"Den hvide race er menneskehedens histories kræftsvulst."
Jødinde, Susan Sontag

john
john
Svar til  Eckbach
2 år siden

du har forvirret mig der…

Abigail23
Abigail23
Svar til  john
2 år siden

Jeg kan ikke se nogen Gud, John, kun den onde side. Bibelen er en sammensmeltet bog fra elementer fra tidligere, ældre religioner. Det, jeg ser nu, er, at Cabal spiller efter den bog, og de har aldrig gjort os noget godt.

Hvem er det udvalgte folk (betyder overlegne rettigheder?) og baseret på hvad præcist? Dette er problemet med religioner, de er et redskab til at dele og herske over os. Din Gud eller min Skaber ville da ikke ønske det, vel? Ville han ønske, at vi gik ind i blodige krige og dræbte vores afkom (hans skabelse) også? På den ene side gav han os en super, selvhelbredende krop, men på den anden side burde vi bruge den til at ødelægge skabelsen?

Der findes ingen udvalgte, kun mennesker, der ikke burde lide og dø tidligt, men da størstedelen desværre bare er får, er de lette at narre til selvdestruktion, vaccination eller bomber.

john
john
Svar til  Abigail23
2 år siden

Abigail, man ville være nødt til at forstå faldets natur, den adskillelse vi led eller arvede, hvordan dette knuste vores Fader Gud Skabers hjerte.
Men prisen blev betalt for dette på korset, for hver enkelt.
Hvad er vores svar på Hans Søn, er måske et spørgsmål, vi vil blive stillet?
Jeg er enig med dig angående religion, lovens bogstav bringer død.
Når du lærer Jesus at kende, er han den mest ureligiøse person, du nogensinde vil møde.
Bringer os fra døden (åndelig død) til livet. Han giver os ofte sejr i situationen, ikke nødvendigvis tager os ud af den.
Hvis du kun ser mørke og ondskab, er Han den, der kan åbne dine øjne, selv dit hjerte. Det er trods alt, hvad Han er, efter vores hjerter, et personligt forhold, ikke religion.
Han var enten en løgner eller bedraget, eller han talte sandt.
Mange har fundet ud af, at Han er den, Han sagde, Han var, og har taget Ham på ordet, at Han ikke vil afvise nogen, der kommer til Ham.
Så derfra kan vi tage Ham på ordet og praktisere Hans nærvær og finde Ham i dagens små ting eller slet ikke. Og i dette miljø begynder Han at gøre sig kendt. Helbrederen af ​​knuste hjerter og knuste ånder, Elskeren af ​​vores sjæle.
Selv årsagen til selve livet.
Ofte i vanskelige tider og midt i trængsler er ordet fra Gud: "Vær stille og vid, at jeg er Gud".
Som et menneske (ligesom menneskeheden) tror i sit hjerte, sådan er han.
Abigail, hvis du kun ser den mørke side, kunne det så hjælpe dig at gennemgå nogle af dine trossystemer?
Det er bestemt vigtigt at holde et åbent sind. Fortsæt det gode arbejde og søgen efter sandheden. Jeg tror, ​​du vil opdage, at Han faktisk er en person. Mange velsignelser.

Abigail23
Abigail23
Svar til  Patricia Harrity
2 år siden

Mange oppositionssider sætter spørgsmålstegn ved selve angrebet. I begyndelsen af ​​konflikten i Ukraine underholdt de os med falske fotos som 'sandheden', billeder fra computerspil, kriseaktører, billeder fra en film, historien om en journalist, der døde to gange, først i Afghanistan.senere i Ukraine, Raketter og fly optaget tidligere og på forskellige steder. Ingen af ​​os er der til at vide, hvad der virkelig foregår. Efter SHook-bedraget (grinende kriseskuespiller, far til et offer) og månelandingsbedraget er jeg ikke sikker på, at angrebene nu virkelig finder sted, men et iscenesat skuespil. Eller hvis det sker, er det ikke et iscenesat skuespil med rigtigt blod.

Jeg er lige faldet over en masse billeder om Maui (din forrige fantastiske artikel), Patricia. Disse billeder er tydeligvis photoshoppet, bygningerne matcher ikke, bilerne er klippet og indsat et andet sted. Hvorfor? Angiveligt forsvandt over 1000 børn, men ingen havde en højlydt slægtning et par kilometer væk, der ledte efter dem?

Jeg er ikke længere sikker på, hvad der virkelig sker, eller rettere sagt, hvad der overhovedet sker.

Robbi
Robbi
2 år siden

Oprindeligt var Israel et jødisk folks land. Det blev helt sikkert invaderet af mange etniciteter, og palæstinenserne ankom og assimilerede sig i den israelske kultur indtil romernes ødelæggelse af templet i år 70 e.Kr. Selvom dette blev efterfulgt af begyndelsen på diasporaen, forblev både kristne og jødiske mennesker der indtil muslimernes invasion århundreder senere efter Muhammeds tid, hvor han opbyggede handel med Mellemøsten med hans ældre kones, Khadijas, penge.
Man behøver kun at læse Koranen let for at bemærke, at den er en blandet blanding af Bibelen, der absolut ikke giver nogen kontekst til NOGET. Det er som at læse: "Maria havde et lille lam, lille lam, lille lam, og han stak fingeren i sin hat og kaldte den makaroni." Begge udsagn er egentlige børnerim, men på ingen måder relaterede.
Selvom Muhammed har været død i 50 år, fastslog muslimerne, at Tempelbjerget, der engang indeholdt det jødiske tempel, var stedet for Abrahams drabsforsøg af ISMAEL. Muhammedanerne hævdede at stamme fra den jødiske/kristne Isak i stedet for den jødiske/kristne Isak. Derfor BLEV TEMPELBJERGET ERKLÆRET til at være stedet for 'Klipperkuppen', som ligger lige syd for det område, de hævder, at Muhammed steg op til himlen på en Buraq; en hest, som han også havde redet på fra Mekka/Medina til Jerusalem hver nat.

Den dag i dag er Jerusalem det TRADITIONELLE JØDISKE HJEMLAND, selvom så mange har søgt at gøre krav på det for sig selv. De søgte et fredeligt liv med palæstinenserne, men palæstinenserne VILLE IKKE HAVE DET.  
Jeg husker dag efter dag efter dag, at jeg som barn hørte om megabombninger af uskyldige i områder med jødisk beboelse; så når jeg hører om det, de kalder APARTHEID, forstår jeg fuldt ud årsagerne til deres mure og hegn for at holde palæstinenserne indespærret. Når folk er voldelige og ønsker at jihadisere, myrde, voldtage og erobre i stedet for at opbygge og vise omsorg for folk ... Til sidst vil den dominerende gruppe udstøde disse kriminelle elementer. Da palæstinenserne ikke kan komme overens, er det måske på tide, at de vender tilbage til deres traditionelle hjemland Syrien. 

Dave Owen
Dave Owen
Svar til  Robbi
2 år siden

Hej Robbi,
Du er nødt til at sætte farten lidt ned.
Kristne og jøder blev først legaliseret i år 325 e.Kr. ved traktaten i Nikæa.
Før det var der kun romerbrevet og hebræerbrevet.
Det er ikke ligetil, og kompliceret.

klogmenskrank
klogmenskrank
Svar til  Robbi
2 år siden

Tak, Robbie. Du kender din historie godt, og jeg satte pris på din kommentar.

Abigail23
Abigail23
Svar til  klogmenskrank
2 år siden

Ingen kender historien ordentligt, de omskrev den, Tartary forsvandt, som om den aldrig havde eksisteret. Det er ikke en konspirationsteori, det står overalt i gamle bøger og kort, vi ved intet om vores virkelige historie før år 1900 eller deromkring, den inkluderer dem også.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  klogmenskrank
2 år siden

Han kender ingen historie. Han kender ikke til århundredernes fredelige eksistens under det osmanniske rige, og hvordan briterne ødelagde det og bragte endeløs krig til Mellemøsten.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

"Hvordan Storbritannien startede den arabisk-israelske konflikt | Gratis dokumentarhistorie"

https://www.youtube.com/watch?v=ZXfuqUhzESg

Eckbach
Eckbach
Svar til  Robbi
2 år siden

Der findes ikke en eneste jøde i live, som ikke på et tidspunkt blev konvertit. Israelitterne var IKKE jøder.
"I drager stræben efter at skabe én proselyt, og når han er blevet det, gør I ham dobbelt så meget til et barn i helvede som jer selv."
Matthæus 23:15 Jesus til de edomitiske jøder

Abigail23
Abigail23
Svar til  Robbi
2 år siden

Og oprindeligt tilhørte Opatia det østrig-ungarske imperium, men på en eller anden måde har jeg det fint med ikke at udfordre jugoslaverne (nu kroaterne) ved at stjæle mit elskede hav og få mig til at betale en formue for at nyde det, simpelthen fordi vi engang var et imperium.
Tilpas dig eller dø, hvis du ikke kunne holde dit "imperium" i ét stykke. Der er Jehovas Vidner overalt, mest i beslutningstagende eller indflydelsesrige stillinger. I mit eksland havde mange politikere dobbelt statsborgerskab, den anden er mig. De er gode nok til at danne 'mit land' efter deres lige, men har stadig brug for et separat land? Hvorfor? De er skuespillerne og højtstående lærerne, de er de højtstående læger (mit land), de ejer de bedste områder, de er aldrig fattige, i hvert fald ikke middelklassen eller den øvre middelklasse.
Det kaldes grådighed.
Dengang erstattede min søn ved et uheld (pludselig sygdom) en skuespiller i et skuespil (var der på grund af IT-problemer), og det viste sig, at han er meget talentfuld, karismatisk på scenen og flot. Hans lærer og vi opmuntrede ham også, men han gav op, for i det land kan kun Jehovas Vidner have en succesfuld karriere, en stor klub, men det er man ikke med. Ingen raisme, bare fakta.
Men jeg forstår stadig ikke, hvorfor de MÅ involvere sig i blodige krige, når de lever så succesfuldt i andre lande.
Grådighed. Måske en vrangforestilling, at det er noget, man har valgt. De er ikke udvalgte, men handler sammen, mens andre konstant er uenige om alt. De har dannet en succesfuld 'klub'. Vi diskuterer, hvem der skal have et land langt væk? Det er IKKE vores sag, uanset hvad der foregår, er det ikke vores sag, og vi (uafhængigt af nationaliteter) bør ikke lade os trække ind i hverken at støtte med skat eller endda ende med 3. verdenskrig.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Abigail23
2 år siden

For at hjælpe din forståelse –

"Professor Michel Chossudovsky forklarer det zionistiske koncept om et Storisrael, information der er blevet holdt tilbage fra amerikanerne" – Mellemøsten er en langt farligere situation end Ukraine.

https://www.paulcraigroberts.org/2023/10/10/professor-michel-chossudovsky-explains-the-zionist-concept-of-greater-israel-information-that-has-been-withheld-from-americans/

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Robbi
2 år siden

10. oktober – “Forargelse efter at Israel bad Gazas indbyggere om at flygte til Egypten og derefter bombede ensom grænseovergang”

https://www.zerohedge.com/geopolitical/outrage-after-israel-told-gazans-flee-egypt-then-bombed-lone-border-crossing

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Robbi
2 år siden

Her er en 30 sekunders video, der modbeviser Robbi og fortæller dig alt, hvad du behøver at vide om de israelske styrker –

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7649189/Leaked-footage-shows-Israeli-policewoman-shoots-innocent-Palestinian-fun.html

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Robbi
2 år siden

Fra en meget kyndig historiker –

"... Hele denne situation begyndte efter vestlig indblanding i udenrigspolitikken, da Frankrig og Storbritannien besluttede at sende jødiske europæere til Palæstina efter Anden Verdenskrig. Kun 10% af befolkningen var jøder på dette tidspunkt. Den 15. maj 1948 indtraf Nakba ("katastrofe" på arabisk) midt i zionisternes fremgang, da der er ekstremister på begge sider. Omkring 750,000 mennesker eller to tredjedele af befolkningen blev fordrevet fra deres hjem og tvunget til at blive flygtninge i en nation, de engang havde besat."

Hundredvis af landsbyer blev "overført" eller etnisk renset for palæstinensere i denne periode. Størstedelen af ​​palæstinenserne slog sig ned på Gazastriben, ..."

https://www.armstrongeconomics.com/international-news/politics/fleeing-gaza-is-impossible/

Robbi
Robbi
2 år siden

Denne mand nægter at se i øjnene, at DER IKKE VAR OG ER INGEN ETNISITET I PALÆSTINA. Palæstinensere er etniske syrere, der immigrerede til Israel, og efter den muslimske erobring blev de først derefter muslimer... Hvilket derefter diskriminerede både jøder og kristne, beskattede dem udelukkende for deres tro, truede dem for deres tro. Isolerede dem fra samfundet for deres tro, PRÆCIS SOM DE ER ISOLERET NU.
DET ER TID TIL DENNE UNGE JOURNALIST AT SE PÅ SIN EGEN ETNICITET, DA DEN TILSYNES AT BETYDE SÅ MEGET MEGET FOR MUSLIMERNE ... Palæstinensere levede fredeligt INDTIL de blev tvunget til at blive MUSLIMER, hvilket kræver MORD PÅ ALLE IKKE-MUSLIMER I HADITH OG SURAHERNE I KORANENS SLUTNING.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Robbi
2 år siden

Hvad Robbi ikke ved –

"Professor Michel Chossudovsky forklarer det zionistiske koncept om et Storisrael, information der er blevet holdt tilbage fra amerikanerne" – Mellemøsten er en langt farligere situation end Ukraine.

https://www.paulcraigroberts.org/2023/10/10/professor-michel-chossudovsky-explains-the-zionist-concept-of-greater-israel-information-that-has-been-withheld-from-americans/

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Robbi
2 år siden

Her er en 30 sekunders video, der modbeviser Robbi og fortæller dig alt, hvad du behøver at vide om de israelske styrker –

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7649189/Leaked-footage-shows-Israeli-policewoman-shoots-innocent-Palestinian-fun.html

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Robbi
2 år siden

Fra en meget kyndig historiker –

"... Hele denne situation begyndte efter vestlig indblanding i udenrigspolitikken, da Frankrig og Storbritannien besluttede at sende jødiske europæere til Palæstina efter Anden Verdenskrig. Kun 10% af befolkningen var jøder på dette tidspunkt. Den 15. maj 1948 indtraf Nakba ("katastrofe" på arabisk) midt i zionisternes fremgang, da der er ekstremister på begge sider. Omkring 750,000 mennesker eller to tredjedele af befolkningen blev fordrevet fra deres hjem og tvunget til at blive flygtninge i en nation, de engang havde besat."

Hundredvis af landsbyer blev "overført" eller etnisk renset for palæstinensere i denne periode. Størstedelen af ​​palæstinenserne slog sig ned på Gazastriben, ..."

https://www.armstrongeconomics.com/international-news/politics/fleeing-gaza-is-impossible/

john
john
2 år siden

Udkastet til amerikanernes militærtjeneste er ulovligt og har altid været det
Udkastet er ufrivillig trældom og kontraktkontrakt og er i strid med vores offentlige ret, vores forfatninger og international ret.  

Den eneste måde, de slap afsted med det under 2. verdenskrig, Korea og Vietnam, var ved at lade som om, at vi alle "frivilligt" overtog deres udenlandske statsborgerskabsforpligtelser til gengæld for ubestemte "fordele", som vi ikke var blevet gjort opmærksomme på, og som vi ikke søgte. 

Alle sådanne formodede eksisterende "borgerskabskontrakter" og "sociale velfærdskontrakter" er i virkeligheden urimelige: det betyder, at vi er blevet solgt en vare og er blevet fanget i kontraktlige forpligtelser via fortrolighed og uvidenhed, som vi ikke engang er blevet gjort opmærksomme på.  

Disse private kontrakter hævdes derefter at være gyldige og en udøvelse af vores ret til at indgå kontrakter, på trods af forbuddene i offentlig ret, forfatninger og international lov - fordi vi angiveligt har accepteret at påtage os føderale statsborgerskabsforpligtelser, og det hele formodes at være frivilligt.  

Dette kneb og denne åbenlyse løgn fremmes af de konstante krav og overtalelser fra uregistrerede udenlandske agenter om at få unge mænd og kvinder til at tilmelde sig "selektiv tjeneste". De chikanerer unge mennesker til at tilmelde sig og truer og overtaler under dække af loven - og lover fordele, hvis de gør det, og straffe, hvis de ikke gør det.  

Da vi sporede telefonkontakter fra "Selective Service", viste det sig, at de stammede fra District of Columbia (et udenlandsk verifikationssted) og fra Puerto Rico (et britisk Commonwealth – et andet udenlandsk verifikationssted).  

Hvis du lader dig presse til at "arbejde frivilligt" ved at tilmelde dig selektiv tjeneste, har du givet gerningsmændene yderligere grundlag for at fortælle internationale myndigheder - "Se? Han tilmeldte sig villigt selektiv tjeneste." - når "han" i virkeligheden blev tvunget og misinformeret og truet og udskammet og lokket til at gøre det af uoplyste og bedrageriske udenlandske agenter, der handlede under dække af loven.

Værnepligten er en form for tvangsudskrivning (flådesprog) og tvungen værnepligt (landstyrkesprog), og begge har været forbudt i to hundrede år. 

Den eneste måde, hvorpå disse idioter har succes med dette, er ved at påstå, at du "meldte dig frivilligt" og ved at lokke dig i uoplyste og påtvungne kontrakter.  

En anden ting, de ikke fortæller dig om indkaldelsen, er, at det er lejesoldattjeneste, og at du i løbet af din tjeneste for British Crown Corporation og dens lokale franchise, dba US, Inc., vil tjene mindre end 1/10 af, hvad andre lejesoldater tjener. 

De vil heller ikke nævne, at du løbende vil være involveret i handlinger, der intet har at gøre med at forsvare dette land, men alt at gøre med at forsvare bundlinjen i deres egne udenlandske, private, profitorienterede virksomheder. 

De fortæller dig ikke, at størstedelen af ​​disse handlinger vil være af kriminelle karakter, og at du vil blive holdt ansvarlig for krigsforbrydelser, hvis du bliver taget, og at "jeg fulgte bare ordrer" ikke er nogen undskyldning. 

Udkastet til militærtjeneste er et kriminelt foretagende, og det skal lukkes ned, før det begynder, sammen med de virksomheder, der har promoveret disse praksisser. 

De er alle involveret i ulovlig aktivitet, der specifikt er forbudt i henhold til de konventioner, der tillader disse selskaber at eksistere. 

Annuller eventuelle "fejlagtige" registreringer hos Selective Service, og informer medlemmerne af Territorial Congress om, at du ikke frivilligt bor i nogen føderal jurisdiktion og ikke bevidst accepterer nogen føderale statsborgerskabsforpligtelser. 

Hvis de fortsætter, skal du anmelde sagen til den nærmeste internationale retsdomstol og kontoret for provostmarskalken. Hvis din statsforsamling allerede har oprettet sin statsdomstol og sendt en meddelelse om deres handling, skal du præsentere fakta og den frastødende Buck Act fra den amerikanske territoriale kongres for dem, så de kan bedømme loven og fakta, og lukke indkaldelseskommissionerne i din stat, før de overhovedet er gået i gang.  

Anklag disse virksomheder for bedrageri, vildledning, forsøg på ulovlig konvertering, forsøg på identitetstyveri, forsøg på pressegruppearbejde og ufrivillig værnepligt udført af udenlandske lejesoldater, forsøg på pirateri inden for landets grænser og forsøg på kidnapning udøvet under dække af loven.  

Send en kopi af din anmodning og klage til hærens generalinspektør, den amerikanske udenrigsminister og den kongresdelegation, der angiveligt repræsenterer de territoriale og kommunale borgere i din stat.  

Hvis de sender dig post adresseret til det, der ser ud til at være dit navn skrevet med store bogstaver, skal du indgive en klage til postmyndighederne for postbedrageri, fordi de forsøger at bedrage og give dig et forkert billede ved at sende post adresseret til en udenlandsk kommune til din adresse. 

Kæmp ikke mod ukrainerne, kæmp ikke mod russerne, og kæmp heller ikke mod kineserne. Kæmp mod indkaldelsen til militærtjeneste og de udenlandske kommunale virksomheder, der forsøger at påberåbe sig den. Kæmp mod Joe Biden. 

Han er ikke vores amerikaner Øverstkommanderende. Han er "en" øverstkommanderende. 

Hvis du ikke tror på det, så spørg Joe Biden om hans validerede embedsed for det ikke-inkorporerede offentlige embede kendt som præsidenten for Amerikas Forenede Stater – skriftligt, så der ikke er nogen måde at tilsløre det på.  

Du vil opdage, at der ikke har været nogen i det rette offentlige embede med de rette legitimationsoplysninger og offentlige eder siden 1850'erne, hvor den nuværende usurpation med list og bedrag begyndte.
AVR-bestyrelsesmedlem 

Carmel
Carmel
2 år siden

"Krig bryder ud i Mellemøsten – pas på den ensidige dækning i amerikanske medier"

https://vaccineimpact.com/2023/war-breaks-out-in-the-middle-east-beware-of-the-u-s-media-one-sided-coverage/

"Dette 'overraskelsesangreb' på Israel virker lige så usandsynligt som 'skovbrandene' i Lahaina..."
https://markcrispinmiller.substack.com/p/this-surprise-attack-on-israel-seems

Mary Ann Dowrick
Mary Ann Dowrick
2 år siden

Definitiv dyb statskrig ligesom stedfortræder-Ukraine-Rusland-vrøvl

Abigail23
Abigail23
Svar til  Mary Ann Dowrick
2 år siden

Var enige.

Kevin61
Kevin61
2 år siden

Tak Patricia! Satans tid er kort, så hans håndlangere af bøller styrer tingene bag kulisserne! Godt vs. Ondt, og vi ved, hvem der vinder i sidste ende! ... Ikke dem med hjerner eller penge eller status eller titel, men dem, der er af Guds Familie og med Jesus (Yeshua).

Jayna Dinnyes
Jayna Dinnyes
2 år siden

At stille sig på islamisters side lover IKKE godt for din hjemmeside! Islam blev grundlagt af det kristne Vatikan i det tredje århundrede e.Kr., og det startede kristendommen fra hedenske rødder i det tredje århundrede e.Kr. Det skabte kommunismen og nazisterne med deres skæve kors i det 20. århundrede.
Der er INTET hebraisk eller bibelsk ved kristendommen! For mig virker dette som endnu en "pogrom" mod Israel og det jødiske folk. Jeg så videoer af Hamas-soldater, der opførte sig som onde dyr mod uskyldige civile, der hev en kvinde i håret ind i en bil! 😡
Dette angreb kan være en tidlig advarsel om det nordlige angreb fra Rusland/allierede og Iran/allierede i Ezekiel 38-39, Salme 91 og Joel 2.
"Dyrets mærke" i Åbenbaringen 13:18 vil blive håndhævet af den amerikanske regering først. Jeg poster offentligt og frit på MeWe. EVIGE LIVSVELSIGNELSER TIL YAHWEHS HELLIGE! 😁

Abigail23
Abigail23
Svar til  Jayna Dinnyes
2 år siden

Kristendommen stammer fra de samme hedenske rødder. For at manipulere og påvirke (herske) større grupper af mennesker havde de brug for et par hovedreligioner for at holde flokken inden for fælles barrierer. Nogle gamle bygninger har stadig tegn på de 3 hovedreligioner i deres antenner.

Hvad gør halvmånen på kongens segl Richard I.? Hvorfor er Saladin hvid og blond på gamle malerier?
Det var ikke et muslimsk religiøst symbol, de omskrev historien for vores andel og herskede over os i 'gudernes' navn.

Det, du tror, ​​du ved om historie, er falsk, og det samme gælder religioners oprindelse.

"Et overset symbol på den gamle civilisation”
https://www.tart-aria.info/en/an-overlooked-symbol-of-the-old-civilization/

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Jayna Dinnyes
2 år siden

Jayna, i århundreder levede de tre religioner fredeligt side om side i kalifatet, det osmanniske rige. Det handler ikke om religion, det handler om uretfærdigheden ved, at én gruppe stjæler jord og smider andre ud af deres hjemland.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

Sådan ødelagde briterne det osmanniske rige og bragte endeløs krig til Mellemøsten – gennem løgne, bedrag, forræderi og forræderi – “Britiske spioner i Arabien” – den mest kendte er Laurentius af Arabien.

https://www.youtube.com/watch?v=fLooIoWcjhE

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

"Hvordan Storbritannien startede den arabisk-israelske konflikt | Gratis dokumentarhistorie"

https://www.youtube.com/watch?v=ZXfuqUhzESg

Motown
Motown
Svar til  Jayna Dinnyes
2 år siden

Du ved ikke engang halvdelen af ​​det ... derfor ved du ikke, hvad du taler om.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Jayna Dinnyes
2 år siden

Her er en 30 sekunders video, der fortæller Jayna alt, hvad hun behøver at vide om de israelske styrker –

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7649189/Leaked-footage-shows-Israeli-policewoman-shoots-innocent-Palestinian-fun.html

Shane Mann
Shane Mann
2 år siden

Jeg er enig i, at Mossad vidste, at disse angreb ville komme, og det gjorde Netanyahu også. Grunden til, at de lod dette ske, er, at Israel skulle have en undskyldning for at massakrere palæstinensere og tage mere territorium fra dem.

Abigail23
Abigail23
Svar til  Shane Mann
2 år siden

Og måske tage Ukraine som deres nye sikre land, for Palæstina er ikke sikkert nok, som vi alle kan se nu….

Motown
Motown
Svar til  Shane Mann
2 år siden

Lad det ske? Det er sandsynligvis dem, der affyrede missiler mod deres eget folk og startede det hele! Nationalistiske zionister er velkendte for at ofre deres eget folk i provokationer/begivenheder som denne…

UltraZero
UltraZero
2 år siden

Blev amerikanske våben sendt til Ukraine brugt i Hamas' angreb på Israel?

https://sonar21.com/were-u-s-weapons-sent-to-ukraine-used-in-the-hamas-attack-on-israel/

USA sender våben til Israel for at imødegå Hamas, som brugte amerikanske våben fra Ukraine og Afghanistan til at angribe Israel, hvilket er finansieret af USA.

https://genesiustimes.com/breaking-us-to-send-israel-weapons-to-counter-hamas-which-used-us-weapons-from-ukraine-and-afghanistan-to-attack-israel-which-is-funded-by-us/

Abigail23
Abigail23
Svar til  UltraZero
2 år siden

Hvem bekymrer sig? De spurgte os aldrig, om vi ønskede at støtte Ukraine eller Israel eller de andre partier? Krige er forretning for kulten, de tjener mange penge, og flere får kan slagtes. Win-win for dem.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  UltraZero
2 år siden

"Nej, Hamas-invasionen var ikke en israelsk 'efterretningsfiasko'"

https://www.zerohedge.com/news/2023-10-08/no-hamas-invasion-was-not-israeli-intelligence-failure

UltraZero
UltraZero
2 år siden

Hvordan gik Biden-administrationen glip af Tredje Verdenskrig?

"I Trump-administrationen var det simpelt. Iran, ISIS og udenlandske terrororganisationer var alle topprioriteter. Hvert år skaber Det Hvide Hus en ny platform inden for NIPF. For eksempel var klimaforandringer topprioriteten i Bidens første år. Tro mig ikke, hans forsvarsministeriums første CONOP (operationskoncept, det mandat, der styrer forsvarsministeriets ror) handlede om klimaforandringer. Ikke terrorister, ikke KKP, ikke Iran og ikke kartellerne (som vi gjorde under Trumps embedsperiode), men vejret. Der er jeres kritiske efterretningssvigt, drevet af Bidens ønske om at bruge efterretningstjenester som våben til politiske narrative formål. Og det var bevidst. Det er forskellen mellem Trump og Biden. Nu ser verden, hvad der sker, når man ikke gør det."

https://www.thegatewaypundit.com/2023/10/kash-patel-how-did-biden-administration-miss-world/

marlene
marlene
2 år siden

"Taliban sagde, at de ville erobre Jerusalem, så Biden gav dem følgende, så de kunne give dem til Hamas: ScanEagle militærdroner, jordangrebsfly, granatkastere, krypteret militært kommunikationsudstyr, luft-til-jord-raketter, lasersigteenheder, termit, brandbomber, krypterede mobiltelefoner og bærbare computere, millioner af dollars, 9 millioner patroner af kaliber 50, pladebærere og kropsrustning, identitetsdetekteringsudstyr (biometri), militærudstyr til en værdi af 80 milliarder dollars og 68 milliarder dollars til Iran” – alt sammen givet til Hamas for at udføre angrebet. Nogle småvåben beslaglagt i Afghanistan blev også set i hænderne på palæstinensere, så hav ikke ondt af dem, da de også lemlæstede og myrdede kvinder og børn! "Man kan ikke elske Amerika og bevæbne vores fjender på samme tid." BetydningDette er Bidens, Deep State-marionettens, krig mod Israel!

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  marlene
2 år siden

Her er en 30 sekunders video, der fortæller Marlene alt, hvad hun behøver at vide om de israelske styrker –

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7649189/Leaked-footage-shows-Israeli-policewoman-shoots-innocent-Palestinian-fun.html

marlene
marlene
2 år siden

Hvis du virkelig vil forstå, hvorfor Israel er offer for "palæstinensisk" folkedrab, skal du forstå Israels ret og pligt til at folkedrab dem, der torturerer, lemlæster og myrder israelerne! Hvis de udøvede denne ret, ville over 300 uskyldige mænd, kvinder og børn være i live, og over 3000 ville ikke være blevet kidnappet.

Abigail23
Abigail23
Svar til  marlene
2 år siden

Hvorfor skulle vi? Jeg er stadig lammet af, at vores egne regeringer alle er WEF-marionetter og har forgiftet 2/3 af verden med nanoteknologisk vaccine, inklusive BØRN (i millionvis?). Jeg tror ikke, at mange har den følelsesmæssige energi til at sympatisere med den ene eller den anden side, stop den følelsesmæssige afpresning! Ingen taler om de savnede (døde, kidnappede og torturerede?) børn fra Maui, ingen taler om børnene fra det meget sandsynlige konstruerede jordskælv i Tyrkiet-Syrien eller børnene fra Marokko eller børnene fra Libyen.

Er disse børn overlegne, at hele MSM afpresser Vesten ved at bombardere os med følelsesmæssigt foruroligende billeder og nyheder, men de giver på en eller anden måde en midterside i et par timer til Marokko og Libyen og ikke meget mere til Maui.

Er israelske børn vigtigere end vores egne forgiftede børn?? Eller de nylige ofre for de nævnte, unaturlige begivenheder? Er de? Hvorfor? Deres smerte er større? Værre? Hvis ikke, hvad med at praktisere lidt balance? Jeg husker stadig billederne af de døde palæstinensiske børn, forfærdelige brændemærker, var det hvidt fosfor? Kan vi ikke grave dem frem fra gamle nyheder for at finde lidt balance??

Det er ikke børn, der bestemmer om krige, men vi bestemmer, når vi åbent støtter Cabal-spillet for at presse os ind i krige, som i øvrigt kan påvirke VORES børn.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  marlene
2 år siden

Forsøg ikke at tale om sand forståelse, Marlene. Dine ord afslører, at du er fuld af had, så dine synspunkter er ikke en fredsstifters.

Motown
Motown
Svar til  marlene
2 år siden

Du skal lave mere lektiearbejde, Marlene. Du er lige der, hvor de vil have dig ... når man tænker over det hele, præcis som de vil have dig til det. De zionistiske dukkeførere i toppen narrer dig, din idiot.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  marlene
2 år siden

Her er en 30 sekunders video, der modbeviser Marlene og fortæller dig alt, hvad du behøver at vide om de israelske styrker –

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7649189/Leaked-footage-shows-Israeli-policewoman-shoots-innocent-Palestinian-fun.html

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  marlene
2 år siden

Her er en 30 sekunders video, der vil give Marlene mere forståelse af de israelske styrker end noget, hun nogensinde har set – https://www.dailymail.co.uk/news/article-7649189/Leaked-footage-shows-Israeli-policewoman-shoots-innocent-Palestinian-fun.html

Juda
Juda
2 år siden

Åbenbaringen 2:9….Og jeg citerer….

Dave
Dave
2 år siden

Alt, hvad jeg gerne vil tilføje til denne forfærdelige situation, hvor tusinder, måske hundredtusinder af uskyldige mennesker vil blive skadet og/eller dræbt.

Krig er en racket: Smedley Butler: Gratis download, lån og streaming: Internetarkiv

Chris
Chris
2 år siden

OMG – der har du det. Et falsk flag for at starte en rigtig krig med palæstinenserne for at retfærdiggøre…….

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Chris
2 år siden

"Nej, Hamas-invasionen var ikke en israelsk 'efterretningsfiasko'"

https://www.zerohedge.com/news/2023-10-08/no-hamas-invasion-was-not-israeli-intelligence-failure

Abigail23
Abigail23
Svar til  Chris
2 år siden

Og med Iran udvikler det sig hurtigt i den retning, som Cabal kræver.

marlene
marlene
2 år siden

"Taliban sagde, at de ville erobre Jerusalem, så Biden gav dem følgende, som de kunne give til Hamas: ScanEagle militærdroner, jordangrebsfly, granatkastere, krypteret militært kommunikationsudstyr, luft-til-jord-raketter, lasersigteenheder, termit, brandbomber, krypterede mobiltelefoner og bærbare computere, millioner af dollars, 9 millioner patroner af kaliber 50, pladebærere og kropsrustning, biometrisk identitetssporingsudstyr, militærudstyr til en værdi af 80 milliarder dollars og 68 milliarder dollars til Iran” – alt sammen givet til Hamas for at udføre angrebet. Nogle småvåben beslaglagt i Afghanistan blev også set i hænderne på palæstinensere, der var involveret i tortur, mord og kidnapning af israelske kvinder og børn – så hav ikke ondt af disse voldelige palæstinensere, der burde fordømmes for rædslerne i deres handlinger. 

"Man kan ikke elske Amerika og bevæbne vores fjender på samme tid" Dette er Bidens krig mod Israel!

PS: Slet venligst ikke min kommentar på grund af en meningsforskel.JUNI-PALÆSTINSINSK RAPPORT: AMERIKANSKE VÅBEN EFTERLADT AF JOE BIDEN I AFGHANISTAN NÅR GAZA” – 10/8/23
https://roccistuccishow.com/june-palestinian-report-us-arms-left-by-joe-biden-in-afghanistan-reach-gaza/%5D 

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  marlene
2 år siden

Her er en 30 sekunders video, der modbeviser Marlene og fortæller dig alt, hvad du behøver at vide om de israelske styrker –

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7649189/Leaked-footage-shows-Israeli-policewoman-shoots-innocent-Palestinian-fun.html

Schantz
Schantz
2 år siden

Kontaktrapport 429

Billy:
Det har allerede vist sig i lang tid, at dér, hvor de amerikanske amerikanere i form af deres regering og militær flår splinter med deres store snude, opstår al verdens ondskab. 

Bortset fra det må det siges, at det ikke er overraskende, hvis Israel med sin krigspolitik, mordpolitik og kriminalpolitik sidder mere og mere i nælderne og producerer flere og flere fjender verden over i den islamiske verden og i sin vennekreds. 

Det, der vil blive morderisk, kriminelt og uansvarligt planlagt gennem Israel dér, for krig mod Hizbollah og Hamas i Gazastriben og i Libanon, er en meget farlig situation og kan, hvor det er muligt, føre til en udbredt brand, hvor især Israel med rette kan falde på tryne. 

Især hvis den islamiske verden pludselig åbent forener sig mod Israel og jævner det med jorden.

Hvis fjenderne, Israel og de arabiske lande, og dermed også de islamiske troende og jødiske troende verden over, såvel som deres tilhængere, ikke ændrer deres adfærd og handlinger over for hinanden og ikke opløser deres gensidige had og deres morderiske handlinger og adfærd, til gavn for en fredelig sameksistens, ...

Men hvordan går det så med dette: 

I Jerusalem vil de få levende mennesker vade i ankeldybt menneskeblod.

https://www.futureofmankind.co.uk/Billy_Meier/Contact_Report_429

Watcher Seeker
Watcher Seeker
2 år siden

"Nej, Hamas-invasionen var ikke en israelsk 'efterretningsfiasko'"

https://www.zerohedge.com/news/2023-10-08/no-hamas-invasion-was-not-israeli-intelligence-failure

IRISH
IRISH
2 år siden

Ingen overraskelse, den eneste overraskelse er, hvem de kan lide at give skylden for deres egne falske flag. Isn'tReal er kendt for at iscenesætte denne type aktivitet som en undskyldning for at begå yderligere folkedrab.

Abigail23
Abigail23
Svar til  IRISH
2 år siden

"Den australske reporter Sharri Markson bryder sammen i gråd i radioen over de barbariske Hamas-angreb på Israel.Den værste kriseskuespillerinde nogensinde…
https://rumble.com/v3o25xm-aussie-reporter-sharri-markson-breaks-down-crying-on-air-over-barbarity-of-.html

Vildblomst
Vildblomst
2 år siden

Det er tydeligt, at denne forfatter ikke tror på Jesus eller profetier. Det er altid en konspiration, falsk flag eller vejrkrige.

Abigail23
Abigail23
Svar til  Vildblomst
2 år siden

Og hvad så? Jeg vil venligst foreslå, at du ser noget af Eric Dubay's materiale. Han blev latterliggjort meget, men han er en skarpsindig person, der beviser sin pointe. Kristendommen har hedenske rødder. Jesus, Maria og apostlene var alle en del af ældre religioner. Jeg blander mig normalt ikke i andres tro. Vi skal være frie til at vælge, hvad vi vil tro på, men problemet er, at Cabal's betroede stemmer nu forsøger at bruge Bibelen til at lamme os, idet de ikke gør noget, mens "spillet er afgjort", bortrykkelsen, Jesu komme, verdens ende, hvad som helst.

Se på.
https://www.youtube.com/watch?v=ZftML6pAv7E&list=PLUrnnkvyMBf8xNX8nvc9p_rFn4SOCZLvl&index=52

O Kristian Jonholt
O Kristian Jonholt
2 år siden

Konflikten er baseret på en løgn. Landet, Judæa og Samaria, tilhører jøderne og har gjort det i over 3500 år. Der er ingen historiske folkeslag kaldet "palæstinensere", hvilket er falsk. Alle, der boede i området kaldet Palæstina, blev kaldt palæstinensere; jøder, kristne, arabere. Det var indtil nogen kom på den geniale idé at kalde de arabere, der flygtede fra Israel i 1948, for "palæstinensere", som om de var et separat folk.  

Det, der i dag i bund og grund kaldes palæstinensere, er den første og anden generation af lovlige og illegale arbejdsmigranter til Israel fra slutningen af ​​1800-tallet til 1948, hvor jøderne begyndte at vende tilbage til deres land og dyrke det fra at være sump i syd til ørken i nord til det, det er i dag. Disse forlod Israel i 1948 efter anmodning fra araberne selv, som stod klar med 5 hære uden for Israels grænser til at udslette jøderne. Araberne tabte, og de arabere, der forlod Israel, ca. 350,000 mennesker, forblev i de områder, de befinder sig i i dag, og er følgelig steget i antal.

Det muslimske arabiske folk, og resten af ​​verden, må erkende, at det lille landområde, som jøderne har, er deres. Og selvom de er blevet forfulgt og fordrevet fra deres land mange gange, betyder det ikke, at landet ikke længere er deres. Hvis araberne kan anerkende dette og ønsker at leve i fred med jøderne, er jøderne mere end villige til at leve i sameksistens. 

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  O Kristian Jonholt
2 år siden

Her er en 30 sekunders video, der fortæller O Kristian alt, hvad han behøver at vide om de israelske styrker –

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7649189/Leaked-footage-shows-Israeli-policewoman-shoots-innocent-Palestinian-fun.html

O Kristian Jonholt
O Kristian Jonholt
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

Så du er enig i, at konflikten er baseret på en løgn? Israelerne fjernede hende fra hendes stilling sammen med de andre politibetjente. I modsætning til arabiske terrorister, der roses for deres gerninger og har fået gadenavne opkaldt efter sig.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  O Kristian Jonholt
2 år siden

Hun blev fjernet, men hvilket andet job fik hun? Blev hun sigtet for en forbrydelse? Nej. Hovedpointen med den video er, at den viser de israelske styrkers tankegang – de ser det palæstinensiske folk som undermennesker, og de tror, ​​de kan være så grusomme og nådesløse over for dem, som de ønsker. De fleste af de israelske styrker, der begår disse grusomheder (forbrydelser!), slipper afsted med det. Her er blot et par andre overskrifter –

– November 2019, for “Israelsk soldat får et slag på håndleddet for mord på ubevæbnet barn”. – MORD på et barn.

– december 2019, for “At blinde sandheden': Israelske snigskytter sigter mod Gaza-demonstranter i øjnene”.

– februar 2020, for “Video af israelsk bulldozer, der slæber palæstinensers lig i Gaza, udløser global forargelse” og for “Chokerende, grusomme detaljer om israelsk og amerikansk tortur af palæstinensiske fanger – meget værre end Falluja”.

Der er mange flere.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  O Kristian Jonholt
2 år siden

... og en anden pointe, du bør tage med dig fra den video, er, at den er et eksempel på den endeløse provokation. Deres jord er blevet stjålet, og endnu mere bliver stjålet måned for måned, og de er ofre for uophørlig forfølgelse, vold og mord. Enhver handling for at kæmpe imod er forståelig og berettiget. Det er selvforsvar mod en bølle.

O Kristian Jonholt
O Kristian Jonholt
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

Jeg synes, det viser deres forsvarsstyrkers holdning til, at de måtte tage konsekvensen. I fortsætter med at nægte jødernes ret til deres eget land og fortsætter løgnen om, at de har stjålet det. Denne løgn bliver fodret med den unge generation af arabere. Intet under, at de bliver frustrerede og villige til at terrorisere jøderne for noget, som jøderne ikke har gjort. I den forbindelse er det en tragedie for de unge palæstinensiske arabere, at de bliver vildledt og løjet for af deres ledere.
Det hele startede med, at de muslimske arabiske stater ikke kunne acceptere en jødisk tilstedeværelse i det, de betragtede som muslimsk Arabien, da jøderne begyndte at vende tilbage til deres land i begyndelsen af ​​1900-tallet. Islamisk had er hovedårsagen bag al terror, forfølgelse og chikane af jøderne i Judæa og Samaria. Det er tydeligt, at der også forekommer isolerede, unødvendige handlinger fra jødiske myndigheder og enkeltpersoner mod palæstinensere, hvilket desværre ikke kan undgås, når man konstant udsættes for provokationer fra araberne, baseret på islamisk had, politiske løgne og historieforfalskning.

O Kristian Jonholt
O Kristian Jonholt
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

Det hele startede med, at de muslimske arabiske stater ikke kunne acceptere en jødisk tilstedeværelse i det, de betragtede som muslimsk Arabien, da jøderne begyndte at vende tilbage til deres land i begyndelsen af ​​1900-tallet. Islamisk had er hovedårsagen bag al terror, forfølgelse og chikane af jøderne i Judæa og Samaria. Det er tydeligt, at der også forekommer isolerede, unødvendige handlinger fra jødiske myndigheder og enkeltpersoner mod palæstinensere, hvilket desværre ikke kan undgås, når man konstant udsættes for provokationer fra araberne, baseret på islamisk had, politiske løgne og historieforfalskning.

Rabbitnexus
Rabbitnexus
2 år siden

Nonaense. Problemet mange af dine har er, hvor investeret du er i israelsk propaganda. De er et virkelig ynkeligt militær. Brug ikke moderne våben for kompetente soldater. Deres efterretningsindsamling er langt fra så god, som de gerne vil tro. Dybden af ​​det had, som flere og flere har til dem, kan ikke undervurderes. Endelig ignorerer du fuldstændigt modstandsbevægelsens intelligens, kompetence og engagement i Israel. De har vist sig at være tabere. Bumser i alle deres seneste konflikter. Intet tyder på, at de har forbedret sig, mens Hamas og Hizbollah er blevet langt bedre trænet og bevæbnet.

Abigail23
Abigail23
Svar til  Rabbitnexus
2 år siden

"De har vist sig at være tabere"
Du må da lave sjov, de påvirker regeringer. Hvordan er de så tabere? Kan du fortælle mig en præsident eller premierminister i Vesten, der ikke åbenlyst er en stor fan af eller marionet af dem? De store medier er tydeligvis deres nyheder/slaver. Jeg vil gerne være en løsere ligesom dem. Jeg ville ønske, jeg kunne påvirke de store medier i bare 3 dage, hvad de skulle skrive, og så ville dette verdensomspændende mareridt hurtigt ende.

shula
shula
2 år siden

Du har udeladt noget vigtigt.

(1) Se igen på kortene over Israel over tid. I FN's første forsøg ville palæstinenserne have modtaget næsten ALT landet, og Israel ville have modtaget en fuldstændig uforsvarlig stribe hele vejen rundt, hvor den større Negev (ser fin ud på kortet, ikke?) ville være fuldstændig en ørken og ubeboelig. Israel sagde JA, palæstinenserne sagde NEJ. De ville have det HELE.

(2) Gennem årene har Israel tilbudt at give palæstinenserne deres eget land. Ja – igen og igen. Men igen og igen har palæstinenserne nægtet. De ønskede ikke rigtig uafhængighed. De ønskede ikke deres eget land. De ville have DET HELE. Og alligevel var de glade for at forblive under kontrol af fraværende godsejerledere på samme tid.

(3) Der fandtes ikke noget, der hed "etnisk udrensning". Selvfølgelig var der tragedier på begge sider, fordi det er det, der sker i krig. Men de arabere, der bor i Israel, er israelske statsborgere og kan også tjene i regeringen. De er statsborgere. De, der bor i palæstinensisk kontrollerede områder, er ... ja ... under palæstinensisk kontrol. Men det er ikke ghettoer. De er ikke tvunget til at blive der.

(4) Selv tilbage i 1970'erne, da jeg boede i Israel, blev arabiske kvinder, der skulle føde, opfordret til at komme til israelske fødehospitaler for at føde deres babyer. Deres landsbyer sørgede ikke for noget, så Israel sørgede for en babyseng samt gratis lægehjælp. Vi israelske borgere nød godt af det, fordi vi også fik en babyseng, da vores babyer blev født, men vi vidste alle, at det var blevet implementeret for at opfordre de arabiske landsbykvinder til at komme på hospitalet og ikke føde deres babyer derhjemme. Der var måske 10 kvinder på et værelse, og vi var ikke på nogen måde adskilte.

(5) De arabiske landsbyer, som aldrig havde haft elektricitet eller telefoner tidligere, blev alle tilsluttet det israelske elnet. De fik adgang til tjenester.

Således har arabere altid haft valget mellem at være en del af Israel eller at have deres eget land. Igen og igen blev de tilbudt deres eget land. Hver gang de fremsatte et nyt krav, blev det opfyldt. Og igen og igen afviste de alle tilbud. De ville have ALT landet ... de hævdede officielt, at ikke engang et frimærkestort stykke jord kunne efterlades til israelerne, men deres mål var totalt folkedrab.

Og hvis du ikke har bemærket det, så er de arabiske lande omkring Israel langt større og har langt flere indbyggere, end Israel nogensinde har haft. Og de er ørkener. Israel har tilbudt at lære dem at vande jorden. De er blevet afvist. Beklager, folkens, men I må høste, hvad I sår, og hvad araberne (eller deres herskere) har sået, er død.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  shula
2 år siden

Tak for denne demonstration af, hvordan man kan sætte et skævt blik på historien for at forsøge at få de skyldige til at se uskyldige ud. Du udelod noget – den etniske udrensning i 2014.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  shula
2 år siden

Her er en 30 sekunders video, der fortæller Shula alt, hvad hun behøver at vide om de israelske styrker –

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7649189/Leaked-footage-shows-Israeli-policewoman-shoots-innocent-Palestinian-fun.html

O Kristian Jonholt
O Kristian Jonholt
Svar til  shula
2 år siden

Jeg er glad for, at flere mennesker fortæller sandheden, vær stærk, Shula 🙂

Motown
Motown
2 år siden

Øøøh, Pike skrev om dette i 1871 personer. ALLE TRE VERDENSKRIGE ER PLANLAGT. Tid til at vi alle vågner op, vågner op!

https://www.news24.com/news24/albert-pike-the-3-world-wars-20130628

Watcher Seeker
Watcher Seeker
2 år siden

10. oktober – “Forargelse efter at Israel bad Gazas indbyggere om at flygte til Egypten og derefter bombede ensom grænseovergang”

https://www.zerohedge.com/geopolitical/outrage-after-israel-told-gazans-flee-egypt-then-bombed-lone-border-crossing

Sharon Lamont
Sharon Lamont
2 år siden

Jeg tror, ​​at Israel var med til at starte en verdenskrig, så de og de amerikanske neokonservative kunne fylde deres kasser med milliarder af dollars. Jeg er forfærdet over mordene på babyer og voldtægten af ​​kvinder, de videoer, jeg har set, er forfærdelige. Hvis Israel sanktionerede denne krig, har de tydeligvis blod på deres hænder og burde blive anklaget for forbrydelser mod menneskeheden, sammen med alle de indsprøjtninger, de tvang deres folk til at tage, biovåbeninjektioner.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
2 år siden

Her er en 30 sekunders video, der fortæller dig alt, hvad du behøver at vide om de israelske styrker –

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7649189/Leaked-footage-shows-Israeli-policewoman-shoots-innocent-Palestinian-fun.html

Watcher Seeker
Watcher Seeker
2 år siden

Fra Paul Craig Roberts – “Israelsk efterretningsveteran siger, at Hamas-angrebet på Israel lugter af Deep States arbejde”

https://www.paulcraigroberts.org/2023/10/11/israeli-intelligence-veteran-says-the-hamas-attack-on-israel-smells-like-the-work-of-the-deep-state/

Batya
Batya
2 år siden

Hamas-pagten eller Hamas-charteret, formelt kendt på engelsk som Pagten for den Islamiske Modstandsbevægelse, blev oprindeligt udstedt den 18. august 1988 og skitserer Hamas' (Den Islamiske Modstandsbevægelse) grundlæggende identitet, holdning og mål. Et nyt charter blev udstedt af Hamas-lederen Khaled Mashal den 1. maj 2017 i Doha.

Det oprindelige charter identificerede Hamas som Det Muslimske Broderskab i Palæstina og erklærer dets medlemmer for at være muslimer, der "frygter Gud og hæver jihads banner over for undertrykkerne." Charteret fastslår, at "vores kamp mod jøderne er meget stor og meget alvorlig" og opfordrer til den endelige oprettelse af en islamisk stat i Palæstina i stedet for Israel og de palæstinensiske områder. udslettelse eller opløsning af Israel.] Den understreger vigtigheden af ​​jihad og fastslår i artikel 13: "Der er ingen løsning på det palæstinensiske spørgsmål undtagen gennem jihad. Initiativer, forslag og internationale konferencer er alle spild af tid og forgæves bestræbelser." Charteret fastslår også, at Hamas er humanistisk og tolerant over for andre religioner, så længe de "holder op med at bestride islams suverænitet i denne region". Charteret tilføjer, at "at give afkald på enhver del af Palæstina betyder at give afkald på en del af religionen [islam]".Det oprindelige charter blev kritiseret for sit voldelige sprog mod alle jøder, hvilket nogle kommentatorer karakteriserede som opfordring til folkedrab.

Hvad er Hamas' forbindelse til palæstinenserne?

Den islamiske gruppe Hamas har vundet et stort flertal ved parlamentsvalget, hvor palæstinensiske vælgere afviser Fatah-bevægelsens mangeårige styre.
https://www.aljazeera.com/news/2006/1/26/hamas-wins-huge-majority

Sandhedstaler
Sandhedstaler
2 år siden

Forberedelse til at forlade Israel og tage til Det Nye Store Khazaria (for øjeblikket stadig kaldet Ukraine) og intensivere tilstedeværelsen i de fremtidige provinser i det Himmelske Jerusalem, som det vil blive kaldt, især i Tyskland, med magt, og i Ungarn, frivilligt. Hvad tror du, hvorfor Orbán fik lov til sin lille mur? For ungarerne? Starten på endnu en stor fordrivelse for at overtage verden, især Europa og Centraleuropa. med den mest frugtbare jord i verden at være sædet. Et stort projekt kræver ofre. Shalom.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
2 år siden

Masser af fakta og nogle spørgsmål fra en person med kendskab til situationen –

"... Her er hvad kommandanten for Kerem Shalom-bataljonen, som kender området i detaljer, skrev...

Der er noget her, der ikke stemmer for mig!!! Det her er et mysterium, som jeg ikke kan finde svar på.

Jeg ved tilfældigvis, hvordan tingene fungerer i Gaza og ved grænsen. Jeg var kommandør for Kerem Shalom-sektoren (Rafih), jeg var ansvarlig for Kissuf-sektoren, jeg kender perimeterhegnet rigtig godt, jeg ved, hvordan hæren arbejder der. …”

https://www.paulcraigroberts.org/2023/10/12/perhaps-my-speculation-was-on-the-mark/

Watcher Seeker
Watcher Seeker
2 år siden

Hvordan Storbritannien startede den arabisk-israelske konflikt | Gratis dokumentarhistorie

Det er værd at se, men hvis du ikke vil se det hele, så se bare fra 4 minutter til 7 minutter. Det er værd at se, men det nævner ikke navnene på de virkelige personer, der har magten, de holdt sig bag kulisserne. For eksempel nævnes The Young Turks ved 9 minutter, men det afslører ikke historien bag dem.

https://www.youtube.com/watch?v=ZXfuqUhzESg

⛧Crassh⊕le⛧
⛧Crassh⊕le⛧
2 år siden

"Angrebet på Israel har været en del af en plan i årtier, det er endda blevet skrevet om af Albert Pike, frimureren af ​​33. grad, som efter sigende havde "forestillet sig" en tredje verdenskrig. Han behøvede ikke at være mystiker, profet eller noget lignende, Pike kendte til planen, en plan der er blevet arbejdet på siden da for at sikre den succesfulde finale, deres "slutspil".

LOL, du tror ikke, at frimurere forestillede sig computere og internettet, laver du sjov med mig? De er besatte af matematik og geometri og har været involveret i de dybeste lag af den amerikanske regering længe før 1. verdenskrig. De gik bare under forskellige navne. De har mange organisationer. Det er, hvad "hemmelige selskaber" gør.

Jeg var næsten fristet til at forklare, hvad der rent faktisk foregår med dig, og du får ganske vist omkring tre fjerdedele af billedet ud af billedet, men den sidste fjerdedel er ret vigtig for at få perspektiv.

Når man først får det perspektiv, indser man dog, at menneskeheden virkelig er sin egen værste fjende, og vi er nok heldige at have disse frimurere. Lol. Det er dog svært at acceptere, fordi man først skal lære, at alt, hvad man tror, ​​man ved, er en løgn, og så begynder man at sætte spørgsmålstegn ved, hvad sandhed overhovedet er. Det er ikke et let perspektiv at få, men når man først får det, indser man pludselig, at det, der sker, næsten er nødt til at ske..

Den eneste grund til, at jeg siger "næsten", er, at der er andre måder, det kunne gøres på, men det ville kræve en bevidsthed og indsats, som menneskeheden aldrig ville kunne frembringe. Den KUNNE frembringe det, den gør det bare ikke. Det er en af ​​de ting, der kræver for meget plads og tid.

For eksempel kan man gøre hele havet sort, men det ville kræve en masse blæk, og vi ville have brug for adgang til andre planeter for at få ressourcer. Midlerne er der bare ikke endnu, men det kunne de være. Det skal dog ske nu. Det er hurtigt ved at blive for sent, ved du hvor svært det er at opretholde denne form for samarbejde? Tænk over det. Hvorfor så meget indsats? At herske over verden, egentlig?

Det er ikke underligt, at folk begynder at tro, at rumvæsner skal være involveret, eller livsforlængelse og alt det andet vilde stof ...

For det gør det sandsynligvis ... Jeg kan ikke forestille mig nogen anden måde, hvorpå så meget kunne opretholdes i så lang tid. Og hvis det kan opnås, hvad så? Folk, der har opnået så meget, ved præcis, hvad vi er i stand til.

Er du religiøs? "Hav lidt tro." Lol.

Måske skulle folk holde op med at være så villige til at begå voldelige handlinger. Måske skulle de stoppe op og tænke lidt mere over tingene, før de bliver bange eller vrede. Så ville der ikke være nogen krig. Vil du diskutere og rationalisere vold, fordi det er junglens lov? Fordi magt er rigtigt? For snart vil vi have robotter styret af en knusende NWO til at holde os på linje, ligesom Robocop, og vi er nødt til at gøre modstand? Lol.

Denne eksistens er trældom og slaveri ... men slaveri har også sine fordele, ligesom alt andet. "Som oven, så nedenunder," ved du nok? Polarspektret findes i alt, hvad vi kan observere i den fysiske verden. Alt har positive og negative sider.