Israelsk massakre i Jabaliya flygtningelejr, Gaza, vi har brug for våbenhvile nu!

Del venligst vores historie!

Et israelsk luftangreb har ramt lejlighedsblokke i et boligområde i Jabalya-flygtningelejren og er rettet mod 30 huse. Hvert hus rummer mindst 20 civile (kvinder og børn). Direktøren for det indonesiske hospital i Gaza bekræftede tidligere, at 400 civile er blevet dræbt, men de leder stadig efter savnede personer og udfører bjærgningsoperationer fra under murbrokkerne i Jabalya. Der er blevet afholdt protester verden over, der kræver en stopper for de angreb, der har fundet sted hver dag siden den 7. oktober, og i dag har hashtagget "Vi har brug for en våbenhvile nu" været populært på X-platformen. Alarmerende nok har vores WEF-udvalgte politikere ignoreret protesterne, krigsforbrydelserne og uskyldige civiles lidelser indtil nu. Vil de handle nu for at skabe en våbenhvile, nu hvor Israel ikke har benægtet at have begået krigsforbrydelser ved at angribe beboelsesejendomme i fuldt dagslys?

Gazas indenrigsministerium siger at det palæstinensiske sundhedsministerium tidligere i dag afslørede, at dødstallet fra den israelske aggression på Gazastriben er steget til 8,525, herunder 3,542 børn og 2,187 kvinder, med 21,543 borgere såret med forskellige skader siden 7. oktober.

Det israelske forsvarsstyrke udsendte en erklæring senere i dag.IDF-tropper opererede i en Hamas-terroristbastion i Jabaliya, det nordlige Gaza. Bastionen blev brugt til træning og udførelse af terroraktiviteter. Under aktiviteten på landjorden eliminerede tropperne omkring 50 terrorister, samt ødelagde indgange til terrortunneler og våben."(kilde).

IDF-talsmand, oberstløjtnant Richard Hecht, fortalte imidlertid CNN, at det kun var én "meget højtstående Hamas-kommandør i det område", hvilket naturligvis var et tætpakket område. boligområdeDerfor er det sikkert, at bomber til en værdi af 60 tons ville dræbe mange civile, når de blev angrebet på en flygtningelejr, og angiveligt alt sammen for én mand.

https://twitter.com/i/status/1719373386814459974

FN stemte for en øjeblikkelig våbenhvile.

Fredag ​​den 27. oktober 2023 vedtog FN's Generalforsamling en jordansk foreslået resolution, der opfordrer til en "øjeblikkelig, varig og bæredygtig humanitær våbenhvile, der fører til en indstilling af fjendtlighederne". Den fordømmer "alle voldshandlinger mod civile i Palæstina og Israel, herunder terrorhandlinger, vilkårlige angreb samt handlinger, der provokerer, opildner til og forårsager ødelæggelse". Resolutionen blev vedtaget af Generalforsamlingen med 120 stemmer for og 14 imod.

Der var også 45 undlod at stemme, hvoraf én var fra Storbritannien (kilde).

Hvis du undrer dig over, hvorfor alle disse små ønationer i Stillehavet stemte nej til fred, er årsagen, at det er de eneste lande, som den amerikanske dollar kunne købe.y”, siger Alan McCloud, seniorskribent hos MintPressNews.

Cabal udnævnte ledere

"Hensynsløse, sjælløse, samvittighedsløse og værst af alt, rygradsløse, klikeudnævnte 'ledere' i Europa, er sådan geopolitisk analytiker..." Peter Koenig, beskriver EU's Ursula von der Leyen Formand for EU-Kommissionen og Tysklands kansler Olaf Scholz, naturligvis forskere af Klaus Schwabs WEF og hele deres korrupte entourage.”

De har magten til at afvise Israel og Vesten, til at opfordre til våbenhvile, til at opfordre til fredsforhandlinger – hvis de ikke kan, bør de træde tilbage og vise verden deres uenighed med WEF og den finansielle, militære, IT-medie- og farmaceutiske magt bag WEF,” siger han. Koenig, som også er tidligere seniorøkonom i Verdensbanken og Verdenssundhedsorganisationen (WHO). Dette er naturligvis usandsynligt.

Vores såkaldte ledere har ikke kun svigtet os med deres kujonagtige holdning, men endnu vigtigere er det, at de har svigtet de uskyldige civile i Gaza, og alt, hvad vi kan gøre, er at se med rædsel på det helvede på jord, Gaza er.

Opfordringer til våbenhvile

Mange enkeltpersoner har vist, at de ikke accepterer den israelske/gaza-mediefortælling på trods af den insisterende retorik fra embedsmænd, og nu er der konstante opfordringer til øjeblikkelig våbenhvile fra et par ikke-WEF-ledere, netbrugere, NGO'er og folk verden over, inklusive Israel.

Amnesty International har også sagt, at de gentager deres “presserende opfordringer til øjeblikkelig våbenhvile af alle parter i konflikten i den besatte Gazastribe for at sikre adgang til livreddende hjælp for mennesker i Gaza midt i en hidtil uset humanitær katastrofe.

Krigsforbrydelser, på trods af vores protester, er fortsat uanset hvad, selv fredag ​​aften lige efter FN-afstemningen. Den israelske hær udvidede sine aktiviteter på jorden hvilket resulterer i barbariske, vilkårlige og uforholdsmæssige angreb.

Israelsk indført blackout

Samtidig med at Israel indledte sin første landoperation i striben og intensiverede luftbombardementet, var der totalt mørke på grund af den israelsk pålagte mørklægning af internettet og telekommunikation i hele området. Gaza Striben intensiverer yderligere den hidtil usete risiko for Gazas befolkning.

Adgang til internettet og telekommunikationsnetværk er afgørende for beskyttelsen af ​​menneskerettighederne, især i konflikttider, ifølge Amnestys forskning, som tidligere har vist, at internetnedlukninger fremmer undertrykkelse og krænkelser af international menneskerettigheder og humanitær ret.

IDF Hagari udsendte søndag en meddelelse, hvor de informerede de civile i Gaza om, at de udvidede deres operationer og at de skulle bevæge sig væk fra Hamas' fæstninger og sydpå. Havde Hagari glemt, at Gazas indbyggere ikke havde noget sikkert sted at gå hen? Havde han også glemt, at de ikke havde adgang til internettet? Og forestillede han sig, at de, der lyttede til denne skræmmende meddelelse, ville sætte pris på den melodi, der ledsagede den?

Selv Amnesty International havde mistet kontakten med kolleger i Gaza.

Måske er det netop grunden til, at der er en mørklægning, IDF ville ikke have, at verden skulle se billeder som dette.

Eller videoer som disse.

Statsministrenes reaktion

Den britiske premierminister sagde i aften, at han talte med Netanyahu i eftermiddag og diskuterede vigtigheden af ​​at opskalere hjælpeleverancerne til Gaza.Der skal gøres alt for at sikre gidslernes sikkerhed og beskytte civile liv. Vi skal bekæmpe terrorisme og bygge en bedre fremtid for israelere og palæstinensere.".

Sunak kan tydeligvis ikke længere påstå, at han ikke kan tolerere krigsforbrydelser, og IDF har ikke forsøgt at benægte dette nye afskyelige angreb, som ikke er krig, idet de dræbte og sårede er ubevæbnede civile.

De, der sidder i regeringen, burde vide dette. Hvis de ikke gør det, burde de ikke være i regeringen. Hvis de gør det, burde de ikke være i regeringen. Men Sunak siger nu: "Vi ved, at Hamas ikke repræsenterer det palæstinensiske folk", men det sker efter, at det palæstinensiske folk har haft 24 dage uden mad, vand, brændstof, elektricitet og håb, angreb, kvæstelser og dødsfald.

Det er alt for lidt, alt for sent for alt for mange, hr. Sunak. De burde kræve en øjeblikkelig våbenhvile nu.

Vi kan ikke holde op med at opfordre til våbenhvile

I modsætning, Jeremy Corbyn tweetede tidligere: "I dag tænker jeg på mennesker i Gaza, der er begravet under murbrokkerne. Jeg tænker på deres glæder, drømme, håb og frygt. Jeg spekulerer på, om modstandere af en våbenhvile nogensinde vil se tilbage og reflektere over prisen for deres umenneskelighed, hvis støvet nogensinde har lagt sig. Vi har brug for en våbenhvile nu."

Jeg tror, ​​han taler på vegne af mange af os.

Din regering og Big Tech-organisationer
prøv at tave The Expose ned og lukke den ned.

Så har vi brug for din hjælp til at sikre
vi kan fortsætte med at bringe dig
fakta, som mainstreamen nægter at vise.

Regeringen finansierer os ikke
at udgive løgne og propaganda på deres
vegne ligesom mainstream medierne.

I stedet er vi udelukkende afhængige af din støtte.
støt os venligst i vores bestræbelser på at bringe
din ærlige, pålidelige og undersøgende journalistik
i dag. Det er sikkert, hurtigt og nemt.

Vælg venligst din foretrukne metode nedenfor for at vise din støtte.

Hold dig opdateret!

Hold dig opdateret med nyhedsopdateringer via e-mail

lastning


Del venligst vores historie!
forfatterens avatar
Patricia Harrity

Kategorier: Ukategoriseret

Mærket som:

5 2 stemmer
Artikel Rating
Abonnement
Underretning af
gæst
81 Kommentarer
Inline feedbacks
Se alle kommentarer
Ser på fra sidelinjen
Ser på fra sidelinjen
2 år siden

Lad os ikke glemme, hvordan det hele startede. Palæstina affyrede tusindvis af raketter mod uskyldige civile uden provokation eller grund. Efterfulgt af en væbnet invasion, hvor piger blev voldtaget, børn slagtet uden nåde, og familier, mødre, døtre, sønner og fædre blev brændt levende i et satanisk blodbad.
Så løb angriberne tilbage over grænsen og gemte sig bag palæstinensiske børn og familier for at få privilegiet at bruge de døde lig til propaganda. Rapporter viser, at Hamas myrder enhver familie, der forsøgte at flygte fra krigszonen.
Hvad er formålet med en våbenhvile nu? Palæstina, der tigger om penge til genopbygning, kun for at kunne købe flere missiler og raketter til deres næste dæmoniske angreb? Krig er en grim sag, lad os ikke glemme, hvem der valgte at starte denne krig.
Israel har intet andet valg nu end at udrydde hver eneste Hamas-tilhænger. Når det er gjort, kan fredsforhandlinger og genopbygningen af ​​en ny stat i Palæstina begynde. Krigen fortsætter, indtil den sidste terrorist får ønsket om at blive martyr opfyldt.

Craig
Craig
Svar til  Ser på fra sidelinjen
2 år siden

De havde fået nok, og jeg tror, ​​de er LANGT, LANGT FORBI GÆLDELSE, JEG HAR 0 FØLELSER FOR Satins FRØ F Alle JØDER

Mærke
Mærke
Svar til  Craig
2 år siden

Du gik glip af din plads i historien. Du ville have været en fremragende tilføjelse til Hitlers morderiske bøller i SS.
Jeg er ikke jøde, og jeg finder dine kommentarer om 'satans sæd' (som du stavede forkert) og "F Alle JØDER" afskyelige.
Måske skulle du slutte dig til Hamas eller ISIS, du ville passe perfekt ind.

PS. Og til jer, der stemte op for hans kommentar:
SKAM DIG
Denne form for tankegang fører direkte til koncentrationslejre og gaskamre.
Nogle af jer ser ud til at ville give den endelige løsning en chance til…..

Ser på fra sidelinjen
Ser på fra sidelinjen
Svar til  Patricia Harrity
2 år siden

Den israelske efterretningstjenestes evner og færdigheder er et separat emne. Det er, hvad det er.

Palæstina besluttede den 7. oktober 2023 af sine egne grunde, at denne dag er en god dag at starte en krig. De affyrede tusindvis af raketter rettet mod civilbefolkningen. Efterfulgt af et sværmangreb for at overtage grænseposter. Med den sidste dæmoniske glæde ved mord og voldtægt af ubevæbnede uskyldige. Nogle blev ikke myrdet med det samme, de blev taget som gidsler og brugt som menneskelige skjolde. Palæstinenserne i Gaza tillader heller ikke nogen af ​​borgerne fra vestlige nationer at forlade stedet, hvilket effektivt gør dem også til gidsler.

Israel uddelte løbesedler og opfordrede ikke-kombattanter til at forlade bestemte områder dage før eventuelle bombardementer. Civiliserede mennesker gør sådanne ting for at forsøge at lindre krigens rædsler og lidelser.

"Rapporter går på, at Hamas myrder alle familier, der forsøgte at flygte"? Så de er blevet set?"
Tro eller ej efter eget skøn:
IDF frigiver lydoptagelse af samtale, der påstår, at Hamas ikke vil lade beboere flygte https://news.yahoo.com/idf-releases-audio-conversation-alleging-181322080.html?fr=yhssrp_catchall"Åh, var de tre tusind myrdede babyer og børn Hamas-tilhængere?"
JA! afhængigt af hvordan man definerer mord. Når Hamas placerer sine raketkastere oven på skoler, hospitaler og lejlighedshuse. Med den forudgående viden om, at der vil ske gengældelse og forsøg på at eliminere de angribende missilområder. I forventning om, at civile, børn og babyer vil blive dræbt. Så er Hamas ansvarlig. Fotos og videoer af klagende mødre, døde babyer og lig af børn er det primære propagandamateriale.

"Heldigvis er der folk som dig, der ved det, ikke sandt?"
Alt, hvad man kan vide, er, hvad der er destilleret fra flere kilder. Især dem, der er mest forudindtagede imod ens egen overbevisning. Medmindre man er typen, der først beslutter sig og kun lytter til propaganda for at styrke sin egen overbevisning uden hensyntagen til sandheden. RT og Al Jazeera og andre skal have lige stor vægt (og lige stor skepsis) som vestlige kilder.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Ser på fra sidelinjen
2 år siden

Læs den artikel af Bob Moriarty – i den – “Når Mossads motto er "Ved hjælp af bedrag" Vi ved stort set på forhånd, hvor meget vi kan stole på, hvad zionisterne fortæller os. Og IDF myrdede mange uskyldige civile ved hjælp af det maleriske Hannibal-direktivet som deres guide.”

Se mit indlæg med linket til Moriartys artikel.

Mærke
Mærke
Svar til  Ser på fra sidelinjen
2 år siden

Hamas kan ikke gøre noget forkert, mener mange af dem, der kommenterer på denne hjemmeside.
Uanset hvor mange uskyldige mennesker, mænd, kvinder og børn (og ja, babyer) de myrder med koldt blod.

Jeg læste historien om en ung kvinde med tysk/israelsk statsborgerskab, der var kommet fra Tyskland for at deltage i en musikfestival dedikeret til FRED mellem Israel og araberne.
Da Hamas angreb, blev hundredvis af koncertendeltagere myrdet på de mest afskyelige måder.
Denne pige ... smuk og midt i tyverne ... blev slået, gruppevoldtægtet, slået igen, kidnappet til Gaza ... hvor en video af hende, der snublede rundt i chok, blev lagt online, derefter blev hun myrdet, og hendes lig blev slæbt gennem gaderne, mens 'fredelige' palæstinensere gentagne gange spyttede på hendes krop.

Det var hendes belønning for at have stolet på de 'fredselskende' palæstinensere…..

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Ser på fra sidelinjen
2 år siden

"Lad os ikke glemme, hvordan det hele startede" – i 1948 begyndte folkedrabet på palæstinenserne.

"Palæstina affyrede tusindvis af raketter" – Hamas affyrede tusindvis af raketter.

"Efterfulgt af en væbnet invasion, hvor piger blev voldtaget, børn slagtet uden nåde, og familier, mødre, døtre, sønner og fædre blev brændt levende i et satanisk blodbad" – IKKE SANDT – dette har vist sig at være en løgn.

"Hvad er formålet med en våbenhvile nu?" – er du ligeglad med, at uskyldige kvinder og børn dør. Tilsyneladende ikke.

"Lad os ikke glemme, hvem der valgte at starte denne krig" – ja, lad os ikke – det var zionisterne.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

For at være klar – da jeg sagde "Efterfulgt af en væbnet invasion, hvor piger blev voldtaget, børn slagtet uden nåde, og familier, mødre, døtre, sønner og fædre blev brændt levende i et satanisk blodbad" – ER DET IKKE SANDT – dette har vist sig at være en løgn” – påstår jeg ikke, at der ikke var noget angreb, jeg mente, at historierne om voldtægt og halshugning af babyer ikke var sande. Israelske vidner har sagt, at det ikke var sandt, og at I_D_F dræbte mange af de civile.

I_D_F følger Hannibal-direktivet. Bob Moriarty (tidligere amerikansk militær efterretningstjeneste) forklarer Hannibal-direktivet.

"Ender Israel og USA med et brag eller et klynk?" af Bob Moriarty.

https://www.321gold.com/editorials/moriarty/moriarty103023.html

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

For at være klar – da jeg sagde "Efterfulgt af en væbnet invasion, hvor piger blev voldtaget, børn slagtet uden nåde, og familier, mødre, døtre, sønner og fædre blev brændt levende i et satanisk blodbad" – ER DET IKKE SANDT – dette har vist sig at være en løgn” – påstår jeg ikke, at der ikke var noget angreb, jeg mente, at historierne om voldtægt og halshugning af babyer ikke var sande. Israelske vidner har sagt, at det ikke var sandt, og at I_D_F dræbte mange af de civile.

I_D_F følger Hannibal-direktivet. Bob Moriarty (tidligere amerikansk militær efterretningstjeneste) forklarer Hannibal-direktivet.

"Ender Israel og USA med et brag eller et klynk?" af Bob Moriarty.

https://www.321gold.com/editorials/moriarty/moriarty103023.html

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

For at være klar – da jeg sagde "Efterfulgt af en væbnet invasion, hvor piger blev voldtaget, børn slagtet uden nåde, og familier, mødre, døtre, sønner og fædre blev brændt levende i et satanisk blodbad" – ER DET IKKE SANDT – dette har vist sig at være en løgn” – påstår jeg ikke, at der ikke var noget angreb, jeg mente, at historierne om voldtægt og halshugning af babyer ikke var sande. Israelske vidner har sagt, at det ikke var sandt, og at I_D_F dræbte mange af de civile.

I_D_F følger Hannibal-direktivet – slå det op.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

IDF følger Hannibal-direktivet. Bob Morrisarty (tidligere amerikansk militær efterretningstjeneste) forklarer Hannibal-direktivet.

"Ender Israel og USA med et brag eller et klynk?" af Bob Moriarty.

https://www.321_gold.com/editorials/moriarty/moriarty103023.html (fjern understregningen fra 321_gold.com)

Ser på fra sidelinjen
Ser på fra sidelinjen
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

Det, der skete (og sker), er forfærdeligt nok til, at det ikke behøver nogen uddybning.

Bekræftede rapporter om halshugning af en baby er af én.

Fra AFP News (Frankrig) fre, 27. oktober 2023 kl. 2:22 EDT

En højtstående israelsk hærofficer sagde fredag, at han havde fundet liget af et halshugget spædbarn i et af de kibbutz-samfund, der blev angrebet af Hamas den 7. oktober.
Oberst Golan Vach, chef for militærets redningstjeneste, fortalte AFP, at han så liget af en mor, der beskyttede en baby, mens han ledte efter murbrokker i Beeri-kibbutzen tre dage efter angrebene.
"Da jeg stoppede den, så jeg en halshugget baby. Jeg løftede den op med mine hænder, bar den og lagde den i ligposen. Jeg gjorde det personligt," sagde han under en medieturné i en anden kibbutz arrangeret af militæret.

Tidligere rapporter:
Fra Sky News, torsdag den 12. oktober 2023 kl. 15:07, Storbritannien
Hvad vi rent faktisk ved om den virale rapport om halshuggede babyer i Israel. En journalist fra den Tel Aviv-baserede nyhedskanal i24 sagde, at en soldat fortalte hende, at de havde "set ... lig af babyer med hovederne afskåret" i Kfar Aza-kibbutzen nær grænsen til Gaza - men ingen israelske embedsmænd har bekræftet påstanden. Men i sine tv-rapporter sagde en journalist fra den Tel Aviv-baserede nyhedskanal i24, at en soldat havde fortalt hende, at de havde "set ... lig af babyer med hovederne afskåret".

I en erklæring til Sky News sagde IDF: "Vi kan ikke bekræfte nogen tal. Det, der skete i Kibbutz Kfar Aza, er en massakre, hvor kvinder, børn, småbørn og ældre blev brutalt slagtet på ISIS' måde." Men i sine tv-rapporter sagde en journalist fra den Tel Aviv-baserede nyhedskanal i24, at en soldat havde fortalt hende, at de havde "set ... ligene af babyer med hovederne skåret af".
I en udtalelse til Sky News sagde IDF: "Vi kan ikke bekræfte nogen tal. Det, der skete i Kibbutz Kfar Aza, er en massakre, hvor kvinder, børn, småbørn og ældre blev brutalt slagtet i ISIS-stil." "Ramsay interviewede to IDF-majorer – hvoraf den ene var en talsmand."
Ramsay sagde: "På intet tidspunkt nævnte hverken han eller den anden major, jeg talte med, nogensinde, at Hamas havde halshugget eller dræbt 40 babyer eller børn. Jeg tror, ​​at hvis det var tilfældet, ville de have fortalt mig og andre der det."
"Efterhånden som konflikten skrider frem, vil vi opfordre brugerne til at være årvågne, når de forbruger onlineindhold relateret til krigen."

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Ser på fra sidelinjen
2 år siden

Læs den artikel af Bob Moriarty – i den – “Når Mossads motto er "Ved hjælp af bedrag" Vi ved stort set på forhånd, hvor meget vi kan stole på, hvad zionisterne fortæller os. Og IDF myrdede mange uskyldige civile ved hjælp af det maleriske Hannibal-direktivet som deres guide.”

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

IDF følger Hannibal-direktivet. Bob Moriarty (tidligere amerikansk militær efterretningstjeneste) forklarer Hannibal-direktivet.

"Ender Israel og USA med et brag eller et klynk?" af Bob Moriarty.

https://www.321_gold.com/editorials/moriarty/moriarty103023.html (fjern understregningen fra 321_gold.com)

Ser på fra sidelinjen
Ser på fra sidelinjen
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

Gik til det link, du foreslog, og den første kommentar efter hans indlæg: For en efterretningsofficer er han bestemt en idiot af en person, der er opført som veteranmedlem (ikke sikker på, hvad det betyder).

Jeg slog op på Bob Moriarty, det ser ud til, at han var pilot i Vietnam, en meget dygtig pilot, siges det. Han forlod militæret i 1970. Skrev derefter nogle hæfter og har derefter brugt de sidste par årtier på at erklære, at ustabilitet og fare er grunden til, at man bør købe guld fra ham (hans firma). Med al respekt for hans militærtjeneste. Jeg ser ingen grund til at værdsætte hans kommentarer højere end nogen anden kommentator i denne klumme.

Hvem er forskellig fra ”Robert E. Moriarty, medlem af Senior Executive Service, er viceminister for luftvåbnets installationer, hovedkvarterets luftvåbnet, Pentagon, Arlington, Virginia.” Han var ansvarlig for strategisk erhvervelse, forvaltning og afhændelse af luftvåbnets faste ejendomme og udførelsen af
Privatisering af luftvåbnets boliger, statsejede boliger, kollegieværelser, privatisering af forsyningsvirksomheder og Enhanced Use Lease-programmer.

Jeg slog op i "Hannibal-direktivet". Dette ser også ud til at være en af ​​de superhemmelige politikker på højt niveau fra regeringer. I dette tilfælde Israel. De faktiske dokumenter har en sådan grad af hemmeligholdelse, at de kun kan læses på internetblogs og -indlæg.

Ser på fra sidelinjen
Ser på fra sidelinjen
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

Hvorfor starte i 1948? For tusinder af år siden, længe før der var en muslimsk religion, før Kristus blev født. Gammel stammekultur og endeløse krige har været praktiseret i det område. Den samme stammekultur lever videre i dag. Stadig argumenterer man for gamle klager fra for længst afdøde konger over for længst slettede territorier og grænser. For at kæmpe slagtene for døde mænd, der for længst er blevet til støv, blæst hen over ørkenen. Den 7. oktober 2023 besluttede palæstinenserne, at dette ville være en stor dag til at slagte uskyldige og begynde den nyeste runde af død og ødelæggelse. Så nu går det løs igen.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Ser på fra sidelinjen
2 år siden

Du viser din billigelse af folkedrab. Du skammer dig ikke.

Direktøren for FN's Menneskerettighedskontor i New York, Craig Mokhiber, træder tilbage i protest mod FN's håndtering af krigen mellem Israel og Hamas og kalder angrebene på Gaza for 'et lærebogseksempel på folkedrab'.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12694209/United-Nations-Craig-Mokhiber-RESIGNS-Israel-Hamas-war-Gaza-genocide.html

Shahid
Shahid
Svar til  Ser på fra sidelinjen
2 år siden

Offentligheden er ikke så godtroende at tro på fortællingen om, at Hamas udførte angrebet den 7. oktober 2023 som en komplet overraskelse for Israel.

Vi ved alle, at Palæstina, og Gaza har været et åbent fængsel de sidste par årtier. Israel kontrollerer vand, gas, elektricitet og endda luftforsyninger (medicinske). Der er mure, hegn og bevæbnede kontrolposter, der forhindrer ukontrolleret adgang til og fra palæstinensiske territorier, og Palæstina har ingen lufthavn. Læg dertil overvågning fra satellitter og CCTV. Selv illegale zionistiske bosættere er bevæbnet med våben. Hvordan er det muligt for palæstinensere at forberede og udføre et så storstilet angreb ubemærket? Kun en tåbe ville tro på denne mainstream-mediefortælling.

Hovedspørgsmålet er, hvem der virkelig har haft gavn af denne hændelse? Det er bestemt IKKE palæstinenserne ... Israel har en lang historie med at stjæle jord, lige siden det blev grundlagt, med hjælp fra briterne. At angribe Gaza, dræbe dets borgere og reducere det til ruiner er 100% til fordel for zionisterne, der ønsker at tage yderligere kontrol og dominans.

Militante i Mellemøsten har længe været sponsoreret af zionistiske agenter siden Lawrence af Arabiens tid for at opildne til had og interne stridigheder blandt arabere og svække dem ... dette seneste angreb er med rette betegnet som "Israels 9/11" ... for ligesom det i New York er dette også et inside job ... en falsk flag-operation for at "lovliggøre" og "retfærdiggøre" en ulovlig krig og tyranni ...

https://rumble.com/v3qfu1p-media-lies-exposed.html

https://rumble.com/v3rcrkv-who-attacked-al-ahli-arab-hospital-in-gaza.html

https://rumble.com/v3rdzha-october-7th-attack-a-inside-job.html

https://rumble.com/v3qmxcj-school-education-in-israel.html

Ser på fra sidelinjen
Ser på fra sidelinjen
Svar til  Shahid
2 år siden

"Hovedspørgsmålet er, hvem der virkelig fik gavn af denne hændelse? Det er bestemt IKKE palæstinenserne."

Hvem tjener det, og hvilken slags dæmon ville inspirere palæstinenserne til at starte en krig, som de umuligt kunne vinde?

Hvem er ansvarlig for den forfærdelige lidelse, som Israel og Gaza lider under, og som ikke gavner nogen af ​​dem?

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Shahid
2 år siden

"Når Mossads motto er 'Ved bedrag', ved vi stort set på forhånd, hvor meget vi kan stole på det, zionisterne fortæller os. Og IDF myrdede mange af de uskyldige civile ved hjælp af det særegne Hannibal-direktiv som deres vejledning."

https://www.321gold.com/editorials/moriarty/moriarty103023.html

Tracey R.
Tracey R.
Svar til  Ser på fra sidelinjen
2 år siden

100% af den vestlige befolkning er nu neonazister og Hamas-terrorsympatisører.

Ser på fra sidelinjen
Ser på fra sidelinjen
Svar til  Tracey R.
2 år siden

Det ser ud til, at nynazister og terrorister har 99% af mediernes opmærksomhed. Husk dog på, at hvis 5,000 marcherer i New Yorks gader for at støtte terrorister, er der 320 millioner af os, der ikke var der. Det får dem til at se meget små ud.

Når man ser på demonstrationer rundt om i verden, så husk de 8 milliarder, der ikke marcherede med dem.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Tracey R.
2 år siden

Halvdelen af ​​den vestlige befolkning kan se folkedrab finde sted – udført af IDF. Tyrkiet er ved at sammensætte en sag, der skal bringes til ICC for at erklære Israel skyldigt i krigsforbrydelser og folkedrab.

Sandra Henley
Sandra Henley
Svar til  Ser på fra sidelinjen
2 år siden

Fremragende kommentar. Tak for din støtte til Israel, og jeg er en kristen person af anden etnisk baggrund end hvid.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Sandra Henley
2 år siden

Hvordan kan du kalde dig selv kristen, når du tilsyneladende er glad for at se uskyldige mennesker blive slagtet, kvinder og børn blive bombet, mens de søger tilflugt? Du burde skamme dig.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Sandra Henley
2 år siden

Nå, Sandra, vidste du, hvad mange israelere tænker om kristne?

Fra The Times Of Israel – “Ortodokse jøder filmet igen spytte på kristne i Jerusalems gamle bydel”

https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/orthodox-jews-again-filmed-spitting-at-christians-in-jerusalems-old-city/

“Krigen mod julen opdateret” – i den –

"I tre årtiers forskning om jøder har jeg fundet ud af, at det simpelthen er en selvfølge, at jøder har et yderst negativt syn på Jesus, Maria, kristne og julen. Ikke underligt, at så mange spytter, når de går forbi en kirke ... eller endda spytter på kristne selv [https://jewishchronicle.timesofisrael.com/spitting-on-christians-in-jerusalem-raises-eyebrows/] i Israel."

https://www.unz.com/article/the-war-on-christmas-updated/

Godt æg
Godt æg
Svar til  Ser på fra sidelinjen
2 år siden

Max Igan (The Crowhouse) afslører zionismens sande ansigt! Spol videoen frem til kl. 19:50, og hvis du kan tåle det, så se hvordan IDF's "udvalgte folk" håndterer palæstinensiske fanger (mellem: 19:50 – 25:11):
 
https://www.bitchute.com/video/d2VrasAzCuyC/

Dave Owen
Dave Owen
Svar til  Godt æg
2 år siden

Hej Godt Æg,
Den video du nævner er forfærdelig.
De palæstinensiske fanger vidste, at de ville blive myrdet.
De gik i døden som helte.
Sådan vil jeg huske dem.
Rumvæsnerne, bare opførte sig for at dannes, som rumvæsner uden hjerte.

Dingle
Dingle
Svar til  Ser på fra sidelinjen
2 år siden

Ja, Guds "udvalgte" kan ikke gøre noget forkert.

Mærke
Mærke
Svar til  Ser på fra sidelinjen
2 år siden

Helt korrekt. Tak. Den eneste måde at stoppe terrorisme på er at dræbe terroristerne. Mange af de mennesker, der kommenterer her, er Hamas-tilhængere eller deres nyttige idioter.
Jeg havde ingen anelse om, at der tilsyneladende er så mange i Vesten, der vælger at give ofrene for terror skylden for terrorisme.
Hvor mange flere uskyldige mennesker, både israelere og arabere, skal dø, før folk indser, at terroristerne mener, hvad de siger?
At de ikke vil holde op med at myrde uskyldige mennesker, før Israel er ødelagt, og jøderne er udryddet. "Fra floden til havet vil palæstinenserne være frie" er ikke et retorisk slogan ... terroristerne og deres støtter mener det. De vil INGEN kompromis og ingen fred tillade, hvilket de har bevist igen og igen.
De siger det igen og igen, og mange mennesker i Vesten nægter at tro på dem ... eller også støtter de måske stille og roligt ødelæggelsen af ​​Israel og mordet på jøderne.
Jeg ved ikke hvilken det er, men under alle omstændigheder finder jeg det forkasteligt.

Mærke
Mærke
2 år siden

Er det lige så præcist, som du rapporterer om "massakren" på hospitalet i Gaza? Husker du den, hvor israelerne "massakrerede" 500 palæstinensere på parkeringspladsen? Og det viste sig, at det var en Hamas-raket, der ramte fejlen?
Du husker det, ikke?

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Mærke
2 år siden

Det var ikke en Hamas-raket. Har du ikke set beviserne på, at israelerne løj (som sædvanlig), og at deres "beviser" var forfalskede? Det var en israelsk luftbombe...

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Mærke
2 år siden

Det var ikke en Hamas-raket. Israelerne forfalskede den historie. Det var en israelsk luftbombe.

Adrian Demery Jr.
Adrian Demery Jr.
2 år siden

🙏🏾🙏🏾🙏🏾

Robbi
Robbi
2 år siden

DE BLEV ADVARET OM AT FORLADE; AT FORLATE DET NORDLIGE GAZA, OG HAMAS BOR OG ETABLERER KRIGSMASKINER I KÆLDERE OG OMRÅDER BAG USKYLDIGE, DER VISER DERES FULDSTÆNDIGE MANGEL PÅ FØLSOMHED OVER FOR DEM, DER FORMODES VÆRE DERES FOLK.

DETTE ER EN TERRORISTGRUPPE ETABLERET AF LONDON CITY OF LONDON'S SAMARBEJDERE, OG DEN HAR INGEN LOYALITET OVER FOR MENNESKER, ETNICITET, RELIGION, BØRN ... INTET UD OVER FOR KRISER/KAOS.

DETTE ER ALT EN DEL AF JUHAD'S IMMIGRATIONS-/GENBOSÆTTELSESPLAN... FOR AT SPREDE JIHADI-ISLAM OVER HELE VERDEN UNDER PÅSKEDET AF 'HUMANITARISME'.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Robbi
2 år siden

"DE BLEV ADVARET OM AT FORLADE; AT FORLADE DET NORDLIGE GAZA" – det gør det vel i orden at dræbe civile, ikke? Iran har advaret Israel, så ifølge din argumentation kan Iran dræbe så mange israelere, som de vil, og det er i orden.

James
James
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

Vær rimelig.
Ingen ved deres fulde fem ville udrydde en flygtningelejr i en hot zone, medmindre de ønskede at blive angrebet.

Baseret på denne rimelige logik ser det ud til, at flygtningelejren blev placeret der med vilje, med et formål.

Vagtsom
Vagtsom
2 år siden

Rent vrøvl. Der er ingen civile blandt Gazas befolkning, kun medskyldige, støtter og fremtidige terrorister. Vesten forstår ikke islams teologi, og dermed vil Vesten blive ødelagt.

Aluna
Aluna
Svar til  Vagtsom
2 år siden

Talte som en sand racist

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Vagtsom
2 år siden

Du viser din billigelse af folkedrab. Du skammer dig ikke.

Direktøren for FN's Menneskerettighedskontor i New York, Craig Mokhiber, træder tilbage i protest mod FN's håndtering af krigen mellem Israel og Hamas og kalder angrebene på Gaza for 'et lærebogseksempel på folkedrab'.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12694209/United-Nations-Craig-Mokhiber-RESIGNS-Israel-Hamas-war-Gaza-genocide.html

Roberto Alves da Costa
Roberto Alves da Costa
2 år siden

Nationer skal kræve, at Hamas tillader det palæstinensiske folk at søge tilflugt i nabolandene, da disse terrorister kaldet Hamas forhindrer folket i at forlade konfliktområder med det ene formål at bruge dem som menneskelige skjolde. Derfor er Hamas ene og alene skyld i palæstinensernes død. Disse afskum af mennesker skal udryddes, da der ikke kan være en plads til dem i verden.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Roberto Alves da Costa
2 år siden

Du viser din billigelse af folkedrab. Du skammer dig ikke.

Direktøren for FN's Menneskerettighedskontor i New York, Craig Mokhiber, træder tilbage i protest mod FN's håndtering af krigen mellem Israel og Hamas og kalder angrebene på Gaza for 'et lærebogseksempel på folkedrab'.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12694209/United-Nations-Craig-Mokhiber-RESIGNS-Israel-Hamas-war-Gaza-genocide.html

David
David
2 år siden

Hold op med at tro på det vrøvl, de kommer med fra Gaza. De poster videoer fra for mange år siden, og de bruger ofte civile og tvinger dem til at blive i områder, hvor Hamas har raketkastere!

Hvis jeg var israeler, ville jeg fortsætte med dette, indtil hver eneste Hamas-kriger var elimineret.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  David
2 år siden

Du viser din billigelse af folkedrab. Du skammer dig ikke.

Direktøren for FN's Menneskerettighedskontor i New York, Craig Mokhiber, træder tilbage i protest mod FN's håndtering af krigen mellem Israel og Hamas og kalder angrebene på Gaza for 'et lærebogseksempel på folkedrab'.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12694209/United-Nations-Craig-Mokhiber-RESIGNS-Israel-Hamas-war-Gaza-genocide.html

Craig
Craig
2 år siden

Jeg håber, at alle kan se, at disse zionistiske jøder er satins frø, ligesom YAHOSHUA påpegede i synagogen. INGEN mand med en konsistens eller en kærlighed til livet kunne gøre dette. Alle jøder skal Nürnbergslås og hænges, startende med Netenyaho, uanset hvordan man staver navnet CREEPS.

Schantz
Schantz
2 år siden

Torsdag den 26. oktober 2023

Kontaktrapport 867

Billy:
Og det skal siges, at med hensyn til Ukraine og Mellemøsten er Amerika den idiot, der som følge af sin hegemoni-mani fører an i krigsfiaskoens ondskab i baggrunden og profiterer af at kunne annektere flere og flere stater, da det allerede har 1/4 af alle lande i verden under sin verdensherredømmekontrol.

Nå, den del af de dumme og dumme i regeringerne og befolkningerne i omkring 50 lande har ikke bemærket det endnu, og derfor ignorerer de mægling, tager parti og følger alle Amerikas onde og bedrageriske hegemoniske rænkespil.

Dette må naturligvis udelukke – bemærk – de af det amerikanske folk, der er absolut uenige i, hvad hegemoni-entusiasterne stræber efter.

https://www.figu.org/ch/

https://www.futureofmankind.co.uk/Billy_Meier/Site_News

https://www.futureofmankind.co.uk/Billy_Meier/Contact_Report_867

https://brighteon.social/@Schantz

Pam
Pam
2 år siden

Du skriver en masse vrøvl. Du er tydeligvis af samme slags som terroristerne, eller også er du uvidende og hjernedød.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Pam
2 år siden

Du viser din billigelse af folkedrab. Du skammer dig ikke.

Direktøren for FN's Menneskerettighedskontor i New York, Craig Mokhiber, træder tilbage i protest mod FN's håndtering af krigen mellem Israel og Hamas og kalder angrebene på Gaza for 'et lærebogseksempel på folkedrab'.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12694209/United-Nations-Craig-Mokhiber-RESIGNS-Israel-Hamas-war-Gaza-genocide.html

Sheila
Sheila
2 år siden

Jeg er gammel nok til at huske, da Hamas indtog Israel under en festdag og SLAGTEDE tusindvis af kvinder, mænd, børn og BABYER! Jeg har den tankegang, at du skal dræbe en af ​​mine, og jeg skal dræbe 100 af dine! INGEN VÅBENHVILE, før Hamas er fuldstændig udryddet fra jordens overflade! Det samme gælder Hezbula, hvis de vælger at gå ind i kampen! Tidligere militærperson her... Jeg siger... Fortsæt med at kæmpe! INGEN VÅBENHVILE! Ikke engang i nærheden! Husker du vores 9/11? Vi kæmpede i 21 ÅR! Jeg står sammen med Israel!

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Sheila
2 år siden

Er du gammel nok til at huske Nakba? Du husker selvfølgelig massakren i Gaza i 2014.

Du viser din billigelse af folkedrab. Du skammer dig ikke.

Direktøren for FN's Menneskerettighedskontor i New York, Craig Mokhiber, træder tilbage i protest mod FN's håndtering af krigen mellem Israel og Hamas og kalder angrebene på Gaza for 'et lærebogseksempel på folkedrab'.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12694209/United-Nations-Craig-Mokhiber-RESIGNS-Israel-Hamas-war-Gaza-genocide.html

Ser på fra sidelinjen
Ser på fra sidelinjen
Svar til  Watcher Seeker
2 år siden

"Direktøren for FN's Menneskerettighedskontor i New York, Craig Mokhiber, TRÆDER AF ..."
Hvor er hans citat om den hensynsløse voldtægt og massakre på uskyldige i Israel? Er der nogen omtale af palæstinensiske krigsforbrydelser? Palæstinensiske krænkelser af menneskerettighederne?

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Ser på fra sidelinjen
2 år siden

Læs hans brev og skam dig.

Sheila
Sheila
2 år siden

Lidt historie…
*Før Israel var der et britisk mandat, ikke en palæstinensisk stat.
*Før det britiske mandat eksisterede det osmanniske rige, ikke den palæstinensiske stat.
*Før det Osmanniske Rige fandtes den Mamlyuk Islamiske Stat i Egypten, ikke den Palæstinensiske Stat.
*Før Mamlyuks Islamiske Stat i Egypten eksisterede Ayubidernes Imperium, ikke den Palæstinensiske Stat. 
*Goffrey IV af Bulonsky, kendt som Godfrey de Bouillon, erobrede Jerusalem i 1099
*Før Ayubidernes imperium eksisterede der det franske og kristne kongerige Jerusalem, ikke den palæstinensiske stat.
*Før Kongeriget Jerusalem eksisterede Omeyad- og Fatimid-imperierne, ikke den palæstinensiske stat.
*Før Omeyad- og Fatimid-imperierne var der Det Byzantinske Rige, ikke den Palæstinensiske Stat. 
*Før det byzantinske rige var der Romerriget, ikke den palæstinensiske stat.
*Før Romerriget var der Hasmoneer-staten, ikke den palæstinensiske stat.
*Før Hasmoneysk-staten var det Selevkid-staten, ikke den palæstinensiske stat.
*Før Selevkide-imperiet eksisterede Alexander af Makedoniens imperium, ikke den palæstinensiske stat.
*Før Alexander af Makedoniens imperium var der det persiske imperium, ikke den palæstinensiske stat.
*Før det persiske imperium var der det babylonske imperium, ikke den palæstinensiske stat.
*Før det babylonske imperium eksisterede der kongerigerne Israel og Judæa, ikke den palæstinensiske stat.
*Før kongerigerne Israel og Judæa eksisterede kongeriget Israel, ikke den palæstinensiske stat.
*Før Kongeriget Israel var der et teokrati bestående af Israels tolv stammer, ikke den palæstinensiske stat.
*Før de tolv generationer af Israels teokrati var der en agglomeration af uafhængige kana'ananske byer-imperier, ikke den palæstinensiske stat.
*Faktisk var dette stykke jord alt UNDTAGEN PALÆSTINA 

Watcher Seeker
Watcher Seeker
2 år siden

En vedvarende krigsforbrydelse begået af israelerne. "Gazaberne står over for en 'skræmmende' opgave med at finde vand, mens bomber falder, og sygdomme spreder sig".

https://www.zerohedge.com/geopolitical/gazans-face-daunting-task-finding-water-bombs-fall-disease-spreading

Shahid
Shahid
2 år siden

Planen bag den igangværende bombning af Palæstina er uden tvivl at fordrive dets befolkning, så zionistiske bosættere kan overtage landet og inkludere det i deres tyranniske imperium.

https://rumble.com/v3qfu1p-media-lies-exposed.html

https://rumble.com/v3qmxcj-school-education-in-israel.html

Ser på fra sidelinjen
Ser på fra sidelinjen
Svar til  Shahid
2 år siden

Var det planen, da Israel nedrev jødiske bosættelser med bulldozer og efterlod drivhuse og udstyr i Gaza?

Nyheder
Plyndrere stjæler drivhuse i GazaEn nylig bølge af plyndringer af drivhuse i Gazastriben har forårsaget skader for mere end 1 million dollars på et landbrugsprojekt, der er oprettet for at skabe job til tusindvis af palæstinensere, oplyser embedsmænd.
https://www.aljazeera.com/news/2006/2/13/looters-steal-gaza-greenhouses

"Den ensidige tilbagetrækningsproces begyndte i august 2005, og i september var omkring 9,000 jøder, der boede i 25 bosættelser, blevet fordrevet, og de israelske tropper trak sig fuldstændigt tilbage fra Gazastriben til den Grønne Linje - en våbenhvilelinje fra 1949, der trak grænser mellem Israel og dets arabiske naboer. Disse bosættelser havde stået i årtier indtil 2005, og deres fjernelse involverede bulldozere og tvangsudsættelser foretaget af israelske tropper. Selvom bosætterne modtog kompensation fra den israelske regering for rehabilitering, var processen langvarig og besværlig." https://www.ndtv.com/world-news/israel-palestine-gaza-hamas-explained-israels-2005-gaza-disengagement-plan-and-full-siege-order-4466132

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Shahid
2 år siden

Ja, den hedder Planen for Det Stor-Israel, og den er offentliggjort.

Tracey R.
Tracey R.
2 år siden

Palæstinenserne blev advaret om at forlade stedet. Enten nægter de, eller også bruger Hamas-terrorister dem som menneskelige skjolde. Jeg kan ikke se, hvor Israels skyld ligger.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Tracey R.
2 år siden

Israelerne bad folk om at flygte i sikkerhed i syd – og bombede derefter syd. De bombede kvinder og børn, der søgte tilflugt. De kan ikke forlade landet – der er ingen steder at gå hen, hvor de kan finde mad og vand. Det handler ikke om selvforsvar fra Israels side – det handler om at stjæle jord.

Du siger – "Jeg kan ikke se, hvor Israels fejl ligger." – vær ærlig, du ser det, men er forudindtaget og ønsker ikke at indrømme, hvor fejlen ligger.

Sandra Henley
Sandra Henley
2 år siden

Desværre har alle krige ofre. Hamas vidste, inden de angreb Israel, at de ville svare igen ved at angribe Gaza. Israel advarede i det mindste civile om at forlade området og bevæge sig sydpå mod Egypten. Hamas bed den hånd, der forsyner Gaza med elektricitet og vand og tillader palæstinensere at komme til israelske hospitaler. Hvor er ramaskrigene over dødsfaldene blandt uskyldige civile i Israel og dem, der er blevet kidnappet?

Watcher Seeker
Watcher Seeker
Svar til  Sandra Henley
2 år siden

Israelerne bad folk om at flygte i sikkerhed i syd – og bombede derefter syd. De bombede kvinder og børn, der søgte tilflugt.

"I det mindste har Israel advaret civile om at forlade området og bevæge sig sydpå mod Egypten" – sandt nok, men gør en advarsel det i orden at slagte kvinder og børn? Iran har advaret Israel, så med din argumentation gør det det i orden for dem at slagte mange tusinde israelere – du synes ikke, der er noget galt i det.

Watcher Seeker
Watcher Seeker
2 år siden

Det større billede – “De neokonservative og Israel genåbner krigene i Mellemøsten”

"Det zionistiske mål er større end Palæstina. Målet er et større Israel."

https://www.paulcraigroberts.org/2023/11/01/the-neoconservatives-and-israel-are-reopening-the-middle-east-wars/

Watcher Seeker
Watcher Seeker
2 år siden

Kvalitetstekster – "Gazas totale ødelæggelse og masser af civile, der står over for døden som følge af bombardement og bevidst sult, præsenterer allerede verden for et skue af massemord af ubeskrivelige proportioner," skriver Gareth Porter.

"Den fuldstændige ødelæggelse af Gaza og det enorme antal civile, der står over for døden som følge af bombardement og bevidst konstrueret sult og sygdom, præsenterer allerede verden for et skue af massemord af ubeskrivelige proportioner." – dette vil gå over i historien som en af ​​de største forbrydelser nogensinde. Findes der en ung palæstinensisk pige, der fører dagbog for at fortælle fremtidige generationer om rædslerne?

https://consortiumnews.com/2023/10/29/the-genocide-moment/

Watcher Seeker
Watcher Seeker
2 år siden

Et skærmbillede af et tweet fra Ursula von der Leyen, der siger, at det er en krigsforbrydelse og en terrorhandling at afbryde mad, vand og elektricitet – hun henviste selvfølgelig til Rusland.

kommentar billede

James
James
2 år siden

Hvorfor placerede de en flygtningelejr lige midt i en hot zone?

Hvis et område er varmt, opretter man ikke en flygtningelejr, man placerer den så langt væk fra det varme område som muligt.

Det giver ingen mening, det lyder næsten som om, de ville slås.

Bredsporer
Bredsporer
2 år siden

Hoseas 4:6 Mit folk går til grunde, fordi de ikke har min kundskab. https://christs.net

UltrZero
UltrZero
2 år siden

Feminister accepterer Hamas' voldtægtskultur
Og de gør det med stolthed, på campusser og i hovedstæder verden over

https://www.tabletmag.com/sections/news/articles/feminists-are-consenting-to-hamas-rape-culture

UltrZero
UltrZero
2 år siden

Seks grunde til, at Israel ikke kan acceptere en våbenhvile

Analyse: Hamas har en historie med at bruge våbenhvile til at angribe under våbenhvilen, og vigtigst af alt,
at flytte gidsler. Mens IDF føler sig forpligtet til at overholde en våbenhvile, er en våbenhvile "valgfri" for Hamas.

Under Operation "Protective Edge" i 2014 opfordrede FN's generalsekretær til våbenhvile. En time efter våbenhvilen trådte i kraft, kom terrorister ud af en tunnelskakt nær byen Rafah og dræbte major Bnaya Sarel, løjtnant Hadar Goldin og sergent Liel Gideoni. Dette skete den 1. august 2014. Israel indvilligede i det aftenen før, og terroristerne indså, at dette var deres chance. De ramte krigerne fra et par meters afstand, greb fat i Goldins lig, sænkede det ned i tunnelen og befandt sig allerede i et sikkert ly i løbet af få minutter. Hans lig er ikke blevet returneret til Israel siden.

https://www.ynetnews.com/article/hjot02cx6

Michael Loyman
Michael Loyman
2 år siden

Fuck, er det ikke så svært at finde sandheden, når den er på overfladen!? Hvordan kan man stole på terrorkilder, der er gennemsyret af en antisemitisk ånd? New York Times har allerede skrevet en gendrivelse, og efterretningstjenester fra forskellige lande har bekræftet, at hospitalet er intakt, og en islamisk Dhihad-raket faldt ned på hospitalets parkeringsplads. Og du betragter dig selv som en højreorienteret publikation; højrefløjen kan ikke være antisemitisk! Du har mistet min respekt!

Dræb alle muslinger
Dræb alle muslinger
2 år siden

Islam er en (ny) nazist.