Seneste nyt

Blodbadet i Bondi Beach: Hvad tændte lunten?

Del venligst vores historie!


Bondi Beach, en af ​​Australiens mest ikoniske kystdestinationer, beliggende 7 km øst for Sydneys centrale forretningsdistrikt, er centrum for en national tragedie efter et dødbringende terrorangreb søndag. Hvad har opildnet islamisk terrorisme i Australien?

Lad os ikke miste kontakten ... Jeres regering og Big Tech forsøger aktivt at censurere de oplysninger, der rapporteres af The Udsat for at tjene deres egne behov. Tilmeld dig vores e-mails nu for at sikre dig, at du modtager de seneste ucensurerede nyheder i din indbakke…

Hold dig opdateret!

Hold dig opdateret med nyhedsopdateringer via e-mail

lastning


Far og søn Sajid, en pakistansk immigrant, og Naveed Akram åbnede ild mod 2,000 deltagere ved Chabad-samlingen 'Chanukah by the Sea' nær Archer Park og dræbte mindst 15, inklusive rabbiner Eli Schlanger. Alex Kleytman som var en Holocaust-overlever og 10-årig Matilda Poltavchenko.

Syriskfødte Ahmed al-Ahmed, en 43-årig tilskuer, tacklede en angriber og reddede liv på trods af at han blev skudt og såret.

I kølvandet på tragedien genopliver Australien debatterne om våbenkontrollove, og krav om strengere regler giver genlyd i både den politiske og offentlige sfære. Der planlægges mindehøjtideligheder i større byer, herunder Sydney, for at ære ofrene. Nogle af disse forsøger "pro-palæstinensere" at forstyrre.

Yderligere læsning:

Som forventet har denne forfærdelige hændelse på Bondi Beach udløst en overflod af kommentarer og teorier online – hvoraf nogle kun kan beskrives som absurde, latterlige eller direkte bizarre. 

Det er vigtigt i tider som disse at udfordre kommentatorer på sociale medier og bede dem om at retfærdiggøre deres påstande. Mange vil komme med skandaløse kommentarer for at tiltrække opmærksomhed via clickbait, og andre vil poste kommentarer for at forstærke deres forudindtagede overbevisninger og forsøge at overbevise andre om at følge disse overbevisninger. Og selvfølgelig kører nogle enten en PsyOp for en bredere dagsorden eller vil benytte lejligheden til at sprede propaganda for den sag under konceptet "lad aldrig en god krise gå til spilde".

Spørg altid hvem, hvad, hvor, hvornår og hvordan; bare fordi nogen poster en kommentar, gør det den ikke sand. Hvis et billede for eksempel postes uden henvisning til, hvor det blev taget, hvornår det blev taget, og hvem det blev taget af, hvordan kan man så stole på den sætning, der er placeret under det, og som beskriver, hvad det viser? Billeder kan genereres af kunstig intelligens-programmer, to eller flere billeder kan redigeres, så de fremstår som ét, og selv ægte billeder kan tages ud af kontekst og bruges til at sprede propaganda og løgne. Stop op og tænk, tro ikke bare blindt.

Der vil sandsynligvis være megen diskussion i de kommende dage, og efterhånden som flere oplysninger bliver tilgængelige, vil disse diskussioner sandsynligvis udvikle sig. I mellemtiden er nedenfor en diskussion mellem den tidligere IDF-talsmand Jonathan Conricus og journalisten Michael Tracey.

Blodbadet i Bondi Beach: Hvad tændte lunten?

By Mario Nawfal

Netanyahu gav Australien skylden for anerkendelse af staten Palæstina.

Nogle arabiske journalister gav Gaza skylden for krigen.

Andre israelske journalister pegede mod Iran.

Konspirationsteoretikere hævdede, at det var et israelsk falsk flag-angreb.

I dag har jeg den tidligere IDF-talsmand Jonathan Conricus og journalisten Michael Tracey til at diskutere, hvad der førte til dette forfærdelige angreb, og hvilke konsekvenser det kan få.

Conricus holder sig ikke tilbage: Han var ikke overrasket over angrebet, da han så det som den dystre belønning for retorikken om at "globalisere intifadaen" og en australsk regering, der er "svag og kujonagtig", hurtig til at kritisere Israel, samtidig med at den lader hadet ulme.

Han nævner eksempler, herunder råb som "gas jøderne" under protesterne i Sydney lige efter 7. oktober, ustraffede synagogeangreb og jøder, der blev bedt om at droppe deres kippah for en sikkerheds skyld.

Tracey svarer igen: Hvordan kan anerkendelsen af ​​en palæstinensisk stat være anstifter af dette had, når lignende angreb mod jøder er set i USA, et land der ikke har anerkendt staten Palæstina?

En mere plausibel grund? Den forfærdelige krig i Gaza, der nærer raseri og had globalt.

Han minder Conricus om Trumps mange udtalelser, der advarer om, at verdens opfattelse af Israel er ved at forværres på grund af krigen i Gaza.

Og de der hadefulde ytringer?

Det er ytringsfrihed i praksis, noget alle amerikanere værdsætter i deres forfatning.

Denne debat rammer kernen af, hvordan udenrigspolitik bløder ud i indenrigshad, hvor Australien nu er en advarende fortælling under en stigende global antisemitisme. Conricus frygter mere vold uden hårdhændede tiltag; Tracey advarer om, at overdreven indsats kan give bagslag for frihedsrettighederne. Uanset hvad er det et wake-up call for ledere verden over.

03:10 – "Det er, hvad det betyder, når folk siger, at man skal globalisere Intifadaen"

05:01 – Jødiske australiere følte sig “forrådt af lovgivere, afsløret af retshåndhævelse”

08:00 – “Råb om 'gas jøderne' kun få kilometer fra Bondi Beach”

10:25 – “Ikke én eneste mistænkt for hadforbrydelser stillet for retten i Australien”

13:00 – "Grænsen mellem pro-palæstinensisk og pro-Hamas er en falsk sondring"

16:13 – “I dag er Hamas den dominerende palæstinensiske politiske organisation”

18:11 – "Mange demonstranter blev bogstaveligt talt betalt for at være der, på løn"

20:22 – “Islamister ønsker at dominere Vesten, ikke integrere sig i den”

23:03 – Sverige gik fra åbne grænser til nul indvandring – en advarende fortælling

25:00 – Den muslimske helt Ahmed Al-Ahmed redder liv i skudepisode i Bondi

26:22 – “Teorier om falsk flag? Påstande om at Israel eller Iran står bag angrebet”

28:08 – "Angriberne var ikke trænet, kunne have forårsaget et meget værre blodbad"

30:59 – "Tilbageslaget fra Gaza-kampagnen er reelt, selv Trump indrømmer det"

33:17 – “Massepropaganda og falske nyheder mod Israel giver næring til ensomme ulveangreb”

35:45 – "Ubevæbnede jødiske civile verden over betaler prisen for opildning"

Blodbadet i Bondi Beach: Hvad tændte lunten? 15. december 2025 (36 min.) Kilde: Mario Nawfal på Twitter (nu X)

Fremhævet billede taget fra 'Angreb på Bondi Beach: Ny video fanger den spændte politikonfrontation, øjeblikket hvor gerningsmanden blev neutraliseret', Times of India, 15. december 2025

Din regering og Big Tech-organisationer
prøv at tave The Expose ned og lukke den ned.

Så har vi brug for din hjælp til at sikre
vi kan fortsætte med at bringe dig
fakta, som mainstreamen nægter at vise.

Regeringen finansierer os ikke
at udgive løgne og propaganda på deres
vegne ligesom mainstream medierne.

I stedet er vi udelukkende afhængige af din støtte.
støt os venligst i vores bestræbelser på at bringe
din ærlige, pålidelige og undersøgende journalistik
i dag. Det er sikkert, hurtigt og nemt.

Vælg venligst din foretrukne metode nedenfor for at vise din støtte.

Hold dig opdateret!

Hold dig opdateret med nyhedsopdateringer via e-mail

lastning


Del venligst vores historie!
forfatterens avatar
Rhoda Wilson
Mens det tidligere var en hobby, der kulminerede i at skrive artikler til Wikipedia (indtil tingene tog en drastisk og ubestridelig drejning i 2020) og et par bøger til privat forbrug, er jeg siden marts 2020 blevet fuldtidsforsker og forfatter som reaktion på den globale magtovertagelse, der kom til syne med introduktionen af ​​covid-19. I det meste af mit liv har jeg forsøgt at øge bevidstheden om, at en lille gruppe mennesker planlagde at overtage verden til deres egen fordel. Der var ingen måde, jeg ville læne mig tilbage stille og roligt og bare lade dem gøre det, når de først havde taget deres sidste skridt.
5 1 stemme
Artikel Rating
Abonnement
Underretning af
gæst
93 Kommentarer
Inline feedbacks
Se alle kommentarer
Stuart-James.
Stuart-James.
2 måneder siden

Måske betalte staten Israel for det ... for at holde deres lortepåstand kørende.

Stuart-James.
Stuart-James.
Svar til  Rhoda Wilson
2 måneder siden

Sjovt, den samme tanke strejfede mig om dig.

J Guti
J Guti
Svar til  Stuart-James.
2 måneder siden

Jeg er enig med Stuart, det ligner et typisk zionistisk falsk flag. De har vist igen og igen, at de ikke har noget problem med at ofre deres eget folk for at fremme deres politiske dagsorden (holohoax, 7. oktober).

paul
paul
Svar til  J Guti
2 måneder siden

Bor du i Australien?

En person
En person
Svar til  J Guti
2 måneder siden

Personligt ville jeg ikke have selvtilliden til at sige, at 7. oktober med sikkerhed var et falsk flag!

Men det var interessant, hvordan “The Economist"Forsiden af ​​udgaven fra 22. december 2012 til 4. januar 2013 så ud til at have en tegning af Benjamin Netanyahu og en fyr fra Hamas, der skyder efter hinanden fra dæmonisk udseende hanggliders 🤔."

Oliver J
Oliver J
Svar til  Stuart-James.
2 måneder siden

freedomarticles.com
Bondi Beach terror afsløret video 264.

En person
En person
Svar til  Oliver J
2 måneder siden

Lol, for mig blev den vvebzite lige omdirigeret til en side om ridning 🐴s 🤷‍♂️.

Oliver J
Oliver J
Svar til  Stuart-James.
2 måneder siden

Hvorfor tror så mange Truthere, at det er IDF og Mosaad, bare fordi det har deres aftryk over det hele, og det er en kulstofkopi af tidligere serier, og slagternes konge allerede havde advaret Oz om, at dette ville ske?

Det kunne faktisk være præcis, som det bliver fortalt i medierne, og medierne taler for en gangs skyld sandt.

Krzysztof
Krzysztof
Svar til  Oliver J
1 måned siden

"Medierne taler sandt for en gangs skyld.
LOL

Islander
Islander
Svar til  Stuart-James.
2 måneder siden

Jeg forstår ikke din terminologi, det vil sige "den juridiske fiktionsstat Israel", for Bibelen, også kendt som Guds Ord, erklærer utvetydigt, at at det stykke fast ejendom, de bebor is deres gudgivne land. Skrifterne erklærer, at Israel ville trænge ind i deres land i vantro (dette har skete), og vil forblive således, indtil Kristus vender tilbage i herlighed og udfører et nådeværk – frelser levnen deraf (dette vilje ske).

Måske ville du være så venlig at forklare en simpel idiot som mig, hvorfor Israel er "en juridisk fiktionsstat"?

Dave Owen
Dave Owen
Svar til  Islander
2 måneder siden

Hej øboer,
Er du sikker på, hvad du siger.
Israel blev først skabt i 1948.
Før det var det Palæstina.

Islander
Islander
Svar til  Dave Owen
2 måneder siden

100%.

Dave Owen
Dave Owen
Svar til  Islander
2 måneder siden

Hej øboer,
Så hvad handlede Balfour-erklæringen om?
Det skabte et hjem for jøder i Palæstina.

Islander
Islander
Svar til  Dave Owen
1 måned siden

Nej!!!! Gud “skabte et hjem for jøderne i Palæstina”!

"Balfour-erklæringen" var blot en menneskeskabt konstruktion, men ikke desto mindre var Gud involveret i den.

En person
En person
Svar til  Dave Owen
2 måneder siden

Men Islander citerer fra Guds pagt med Abraham, måske lidt før det, et par tusinde år – undskyld min sædvanlige letsindighed 🙃.

Islander
Islander
Svar til  En person
2 måneder siden

Du har selvfølgelig ret i at nævne "Guds pagt med Abraham", hvorfra hans løfter udspringer. Men mere specifikt citerede jeg fra Ezekiel 36:24-5 & 37:21-28 og Zakarias 12:10 ff. Undskyld min kortfattede formulering!

En person
En person
Svar til  Islander
2 måneder siden

Åh tak, jeg kendte ikke de skriftsteder – ja, de refererer til at landet går til efterkommerne. Jeg ville ønske, jeg kunne afslutte dette med et andet ord, der rimer på 'ondskab', men jeg kan ikke komme i tanke om et 🙁.

Petra
Petra
Svar til  Dave Owen
2 måneder siden

Nej, du er misinformeret. Før det var det en BRITISK koloni.

Dave Owen
Dave Owen
Svar til  Petra
2 måneder siden

Hej Petra,
Så hvad var Balfour-erklæringen fra 1917, som blev udført i 1948.
Erklæringen siger, at det var for at skabe et jødisk hjem i Palæstina.

Stuart-James.
Stuart-James.
Svar til  Islander
2 måneder siden

Enkelt sagt, de er ikke israelitter. Definitionen af ​​en jøde er en, der er avlet ved utroskab. Det udelukker ethvert krav på ejendomsretten til landet. Hvis vi går efter vores skabers ord.

Islander
Islander
Svar til  Stuart-James.
2 måneder siden

Mærkelig logik.

Jeg bemærker dine 'creator' har et lille c, mit et STORT!

Stuart-James.
Stuart-James.
Svar til  Islander
2 måneder siden

Fair kommentar. Følger bare reglerne for engelsk grammatik som standard.
Jøderne skriver selv, at deres forfædre inkluderede Esau. Det betyder, at deres slægtslinje er en af ​​ægteskabsbrud og udelukker dem fra Israels slægtslinje.

Chris
Chris
Svar til  Islander
2 måneder siden

Den egentlige trooff med et dobbelt "f" er, at Gud gav det land til jøderne på betingelse at de ærer den pagt, han indgik med dem – det, vi kender som de ti bud; og han sagde (parafraserende), at hvis de overholdt Pagten, ville de blive kendt som "Guds Udvalgte - og hvis de havde overholdt Pagten, ville de have al mulig grund til at kalde sig selv Guds Udvalgte, fordi Pagten er en plan for verdensfred. Gud fastsatte også, hvad der ville ske med jøderne, hvis de brød Pagten - de ville blive spredt over hele verden og ville kun kunne vende tilbage, når tre specifikke betingelser var opfyldt, hvoraf kun én betingelse de skulle have indflydelse på, og det er, at uanset hvilket land de bor i, skal de være gode borgere og ikke forårsage skade eller problemer; og de to andre, ser det ud til, er ting, som ingen har direkte kontrol over, men skal ske som i den naturlige evolutionsproces - og de brød Pagten stort set med det samme! - og to af disse tre betingelser er endnu ikke opfyldt, og de har haft tvivlsom succes med den første. Omkring 200 år senere lagde de det i Guds mund: "Udryd amalekitterne" (som i øvrigt var deres fætre) "til det sidste, der ånder” – og du kan sammenligne det med et bud fra de ti – “Du må ikke slå ihjel” – fortæller du mig. Og en vis fraktion af jøder har lige siden lagt i Guds mund, hvad de vil. Og det var disse mennesker, som Kristus uophørligt formanede, indtil de ikke kunne holde det ud længere og måtte dræbe ham – “Hvis Abraham havde været din far, ville du forstå, hvad jeg lærer; "men jeres far er løgnens fader". Og det er disse mennesker, der er kommet frem til i dag i form af jødiske (og kristne) zionister, og som har begået grusomheder i Palæstina siden Nakba – og som faktisk er en ulovlig besættelse alligevel, og som altid har været det, og som ikke har nogen juridisk, lovlig eller moralsk ret til overhovedet at være der (som du ville have hørt fra advokaten, der repræsenterer Sydafrika ved ICJ for lidt over et år siden i hans meget lange opsummering) – og som nu er fast besluttede på at udslette palæstinenserne ("De er Amalek" – Netanyahu). Det er op til dig, hvad du tror på, men det, jeg har sagt her, er resultatet af over to års intensiv forskning (tilføjet over femten års forskning før den 7. oktober) og af at lytte til alle mulige slags mennesker om emnet, hvoraf et betydeligt antal er jødiske akademikere, journalister og rabbinere. Så det er derfor, folk siger, at de er en legal fiktionstat.

Øboer, det som Han har talt.
Øboer, det som Han har talt.
Svar til  Chris
2 måneder siden

Guds pagt med Abraham, Isak og Jakob er 100% ubetinget.

Til din afkom vil jeg GIVE dette land. 1. Mosebog 12:7. (min fremhævelse).

Det er nedskrevet forskellige steder, se 1 Mosebog 12:1-3, 7; 13:15-17; 15:5-7; 17:4-8; 24:7.

Når disse passager studeres sammen, er det overordentlig tydeligt, at løftet vedrørte (1) landet, (2) folket og (3) Messias (i hvem alle jordens nationer ville blive velsignet). Da Jehova er en trofast Gud, vil han holde alle tre dele af pagten, og det faktum, at personer fra andre nationer end det jødiske folk er velsignet i Messias, er intet bevis på, at Gud ikke vil holde sine løfter vedrørende landet og nationen. Faktisk er det en stærk indikation af, at han vil opfylde sine løfter. alle det, som Han har talt.

Den teologi, du går ind for, er kendt som erstatningsteologi, og derfor undrer folk (især kristne, der følger denne ubibelske teologi) sig over, hvorfor jøderne er tilbage i deres gudgivne land - deraf udtrykket "juridisk fiktionsstat".

Men det værste ved denne afskyelige teologi er, at den fremmer antisemitisme.

Når det er sagt, er det sandt, at pagten ved Sinai var betinget, men ikke desto mindre står Abrahamspagten for evigt. AMEN.

Islander
Islander
Svar til  Øboer, det som Han har talt.
2 måneder siden

På mit ikon blev "Det, som Han har talt", placeret ved en fejl!

Islander
Islander
Svar til  Rhoda Wilson
2 måneder siden

Rhoda, da jeg tror på læren om bibelsk forudbestemmelse/udvælgelse - er jeg sikker på, at du har ret!

Men jeg tror, ​​det ville få mig til at se lidt skinnhellig ud, især med stort H!

Jeg må have haft min hånd over ikonboksen under kommentarfeltet, da jeg skrev!

En person
En person
Svar til  Islander
2 måneder siden

Jeg havde bare antaget, at du brugte en eller anden teknik til at komme forbi den sædvanlige "venter på godkendelse"-besked 🙂.

Islander
Islander
Svar til  En person
2 måneder siden

Hvis bare jeg var så klog!!!

Gå i seng nu - selvfølgelig er det morgen, hvor du er!

Al velsignelse i Herren.

En person
En person
Svar til  Islander
1 måned siden

Haha, for dybdegående til mig. Jeg prøvede at gennemgå nogle lange kommentarer, som Rhoda henviste til nedenfor (i et svar til Chris) fra en tidligere artikel mellem dig og hende om Nephilim, og måtte konkludere: "Wow, det her er alt for dybdegående til lille mig".

Og jeg mener, jeg tænkte den konklusion bogstaveligt da jeg læste, at du er 195 cm høj, haha ​​🙂!

Pastor Scott
Pastor Scott
Svar til  Stuart-James.
2 måneder siden

7. oktober. Israel blev angrebet. De knokler ikke rundt, når de bliver angrebet. Husker du OL i München? Israel fik hævn. Jeg bebrejder dem ikke.

Sam
Sam
Svar til  Pastor Scott
2 måneder siden

Billed-for-billed-analyser af en stor del af optagelserne af de formodede angreb afslører fejl, der stemmer overens med AI-genererede billeder. Verdens sikreste højteknologiske grænse svigtede uforklarligt den dag flere steder.

IDF blev uforklarligt nok omplaceret væk fra Gaza umiddelbart før angrebene, og de blev nedlagt, mens angrebene fandt sted. 

Musikfestivalen blev uforklarligt flyttet tættere på Gaza umiddelbart før angrebene. Størstedelen af ​​ødelæggelserne blev forårsaget af kampvogne og helikoptere, som Hamas ikke har. 

Cui bono? Bestemt ikke palæstinenserne, der bliver udslettet som følge af falskflag-angrebet.

Dave Owen
Dave Owen
Svar til  Sam
2 måneder siden

Hej Sam,
Benjamin Mileikowsky brugte Operation Hannibal til at dræbe alle israelerne ved musiksammenkomsten.
27 helikopterkampfly blev genladet to gange for at dræbe hele det israelske folk.

Sam
Sam
Svar til  Dave Owen
1 måned siden

Det israelske folk var i åbent oprør mod Bibi-regimet, da de gik i fuld totalitær retning under covid-svindelen og derefter. Mange nægtede at aftjene deres værnepligt i IDF. Bibi straffede dem og begyndte derefter at iværksætte den længe eksisterende plan for et "Stor-Israel". Det israelske regime er virkelig ondt, og det er de, der støtter eller forsvarer det, også.

Nina
Nina
Svar til  Sam
1 måned siden

Absolut.

Dave Owen
Dave Owen
Svar til  Sam
1 måned siden
Nina
Nina
Svar til  Sam
1 måned siden

Præcis sådan var det, IDF trådte tilbage og tillod det som en grund til at jævne Gaza med jorden.

Stuart-James.
Stuart-James.
Svar til  Pastor Scott
2 måneder siden

Newtons tredje lov!

Nina
Nina
Svar til  Pastor Scott
1 måned siden

Intet Palæstina blev angrebet og invaderet i 1948, og de oprindelige folk har kæmpet tilbage lige siden. En nylig undersøgelse afslørede, at ingen af ​​angriberne var semitiske folk, men konverterede europæiske jøder. De oprindelige folk er dog semitiske.

Dave Owen
Dave Owen
2 måneder siden

Hej Rhoda,
Dette angreb mindede mig om False Flag-angrebet på en skole i Skotland, Storbritannien.
Dette angreb var for at få alle pistoler i Storbritannien ud af privat eje.
Kun de kriminelle har pistoler nu, ikke den ærlige offentlighed.
Tony Blair var premierminister på det tidspunkt, endnu en svindler.
Det samme vil ske i Australien nu.

Pastor Scott
Pastor Scott
Svar til  Rhoda Wilson
2 måneder siden

Jeg kan godt lide din tankegang.

Chris
Chris
Svar til  Rhoda Wilson
2 måneder siden

Det er fantastisk. Jeg havde ikke set det helt sådan, men det er et godt synspunkt, og jeg kan lære noget af det. Jeg vil bare tilføje, at der er en anden gruppe derinde, som ikke fik en omtale, og som holder sig ret godt skjult; og de sigter stille og roligt efter toppladsen, og det har de gjort i århundreder, hvis ikke årtusinder ...

Islander
Islander
Svar til  Dave Owen
2 måneder siden

Våben dræber ikke - det gør mennesker.

Dave Owen
Dave Owen
Svar til  Islander
2 måneder siden

Hej øboer,
Du har ret.
Men i Storbritannien har kriminelle håndvåben.
Der var en 100-års 'D'-advarsel på skoleskyderiet.
Hvorfor ønsker de ikke at få hændelsen undersøgt?

Pastor Scott
Pastor Scott
Svar til  Dave Owen
2 måneder siden

Det kunne afsløre, at politiet og visse eliter var involveret i at skaffe små drenge ... angiveligt ...

En person
En person
Svar til  Dave Owen
2 måneder siden

Ja, de har allerede foretaget en større fjernelse af våben fra offentligheden i Australien efter våbenmassakren i Port Arthur, Tasmanien, i 1996, hvilket meget vel kan have været et falsk flag, da selvom omkring 35 mennesker tilsyneladende døde, kan det hele have været en bevidst plan.

Jo, de kan fjerne endnu flere våben med strengere våbenlove nu, som de måske vil, men spilles der et langt spil? Jeg mener, de påstår et angreb mod jøder i Australien – er det virkeligt? I Australien følger de det samme manuskript som USA ofte, f.eks. 'COVID'-svindelbølger på de samme tidspunkter af året, som USA havde dem. Bortset fra, at selvom det var vinter i USA og virkede nogenlunde plausibelt, var det midt på sommeren i Australien. Men det fungerede stadig ud fra det synspunkt, at folk i Australien generelt troede på en virus, der hærgede, og de gik hen og fik indsprøjtninger. I lighed med svindelnummeret lyder et jødisk angreb i USA mere plausibelt, fordi der er en rimelig del af jøder der, men i Australien er det en meget lille andel af befolkningen, der ville identificere sig som jøder. Kombineret med andre ting i den seneste historie (f.eks. en fyr med et hoved dækket af blod, der ser ud til at være tørt, men han er ikke på hospitalet, han lusker bare rundt), og det ligner et muligt falsk flag for mig 🙂.

For at kunne gætte på det lange løb, vil jeg forudsige dette (ikke mine forudsigelser – bare stjålet fra en 'hvorfor tee'-video):

1) Om måske et år siger regeringen: "Alle skal scannes for metaller, før de kommer ind i Bondi Junction Shopping Centre, på grund af de seneste angreb" (kan du huske de påståede 'kniveri' i Bondi Junction i 2024, der ramte internationale nyheder?)

2) Derefter siger regeringen: "Nu udfører vi den samme metaldetektionsscanning for alle i alle indkøbscentre landsdækkende"

3) Lidt senere siger regeringen: "Folk klager faktisk over, at scanningen er ubelejlig, men vi vil finde en løsning. Hvis du får digitalt ID, behøver du ikke at stå i lange køer for at blive screenet".

Samme strategi som for svindleren: hvis du får en indsprøjtning, behøver du ikke at bære maske, så det vil være mere bekvemt for dig.

Chris
Chris
Svar til  En person
2 måneder siden

De lavede det samme trick i New Zealand med moskeskyderiet. Fyren var en radikaliseret australier, der kom herover, meldte sig ind i en våbenklub, købte de rifler, han ville have, forsøgte at indoktrinere de andre fyre i våbenklubben og blev skudt af en politibetjent – ​​som ikke gjorde noget – og et par dage senere tog han på en drabsturne og dræbte et antal muslimer ... men slutresultatet var, at alle halvautomatiske våben blev taget fra ærlige newzealændere – men banderne beholdt deres. Senere konspirationsteorier siger, at ingen døde, det var alt sammen iscenesat, men jeg er ikke så sikker på det. Det ser ud til at være helt i tråd med andre skyderier rundt om i den vestlige verden ...

En person
En person
Svar til  Chris
2 måneder siden

Ja, selvom jeg er kristen, er jeg kommet helt væk fra teorien om, at muslimer forårsager mange af disse velkendte begivenheder i vestlige lande (på trods af at vers i deres hellige bog nævner at have gjort ting mod jøder og kristne, tror jeg).

Meget forekommer mig bare at være falske flag, og at muslimerne bliver uretfærdigt bebrejdet. Jeg undersøgte ikke Christchurch-lortet meget, men jeg fandt nogle interessante fire minutters optagelser om det med titlen "Jeg kan ikke huske, at denne optagelse fra Christchurch blev udgivet, men der er den" af en fyr, der kalder sig selv 'Fangen', på br1ghte0n.

Optagelserne antyder for mig, at det var en falsk flag-iscenesat begivenhed – selvom hvem ved?

Alle mine kommentarer bliver stoppet, så jeg vil prøve at inkludere linket i en anden kommentar, hvis denne går igennem uden at blive blokeret til godkendelse.

En person
En person
Svar til  Rhoda Wilson
2 måneder siden

Tak, Rhoda. Jeg var ikke klar over nogen forskel.

Optagelserne fra Christchurch kan findes på brighteon dot com/f6375447-786d-4d37-b119-653c89e6ead5.

Selvfølgelig får jeg nok igen den følelse, jeg "venter på godkendelse", ligesom jeg får stort set hver gang jeg skriver en kommentar, uanset hvordan jeg skriver. Det er så udmattende.

En person
En person
Svar til  Rhoda Wilson
1 måned siden

Tak, Rhoda. Og lol, jeg blev positivt overrasket over, at min sidste med Brighton-optagelserne gik lige igennem. 🙂.

Dave Owen
Dave Owen
Svar til  En person
1 måned siden

Hej En Person,
Nu husker jeg, at den unge fyr, der dræbte de 35 mennesker, ikke kunne huske nogen af ​​drabene.
Så var han under tankekontrol?

En person
En person
Svar til  Dave Owen
1 måned siden

For at være ærlig, har jeg ikke undersøgt det alt for grundigt, så jeg er ikke helt sikker på præcis hvordan det kunne være gjort 🙂. De siger, at CIA (eller i Australien er ASIO deres nationale 'ækvivalent') tankekontrollerer folk, så måske.

Det er bestemt blevet hævdet, at den anklagede, Martin Bryant, ikke var særlig klog, at skoskydningen krævede fremragende skydefærdigheder, som en ikke særlig klog ikke-våbenbruger ikke burde være i stand til, og andre grunde også. Så den fremherskende konspirationsteori, tror jeg, er, at Martin faktisk ikke udførte skoskydningen.

Jeg blev lidt opslugt af det, da Why Tee foreslog en vibeo af denne fyr "The Wasp Files" på det. Fyren har undersøgt det i stor detalje og har mange timers optagelser på det, og han antyder, at det hele var et oplæg.

Jeg syntes, der var en interessant linje i en artikel, jeg så for kun en dags tid siden, på en hjemmeside foreslået af den indsigtsfulde 'Nicole' her.

Linjen er: "Dette er den samme advokat, der overbeviste Martin Bryants mor om at fortælle ham, at hun ikke ville besøge ham, medmindre han erklærede sig skyldig, et tvivlsomt træk, der ville besegle hans skæbne i retten" fra artiklen '13 spørgsmål omkring massakren i Port Arthur i 1996' fra tottnews punktum c. Så jeg gætter på, at hvis du ikke er alt for klog, kræver det måske ikke en masse hjernevask at overbevise dig om at tage skylden for et masseoverfald.

Nicole
Nicole
Svar til  Dave Owen
2 måneder siden

Hej Dave,
Det skete allerede her med skyderierne i Port Arthur ... for at få vores våben væk. Den daværende premierminister var John Howard.
En fremragende, dybdegående, evidensbaseret analyse blev skrevet om det af Ethan Nash fra TOTTNews.com her i Australien.

En person
En person
Svar til  Nicole
2 måneder siden

Den hjemmeside ser interessant ud, tak Nicole.

Nicole
Nicole
Svar til  Dave Owen
2 måneder siden

*Port Arthur-massakren – april 1996, Tasmanien.
35 døde, 23 sårede.
Martin Bryant blev anklaget og fængslet.
Det virkede ... de fik vores våben.

Pastor Scott
Pastor Scott
Svar til  Dave Owen
2 måneder siden

Du har en god pointe. Det første, de tænker på, er mere våbenkontrol! Kriminelle er ligeglade. Mindre våbenkontrol ville skabe et meget høfligt samfund. Man ved aldrig, om det særlige behov hurtigt tiltrækker folk ...

J Guti
J Guti
2 måneder siden

Wahhabisme/ISIS er skabt af det britiske imperium (Rothschilds) og Saud-huset. Ligesom Al Qaeda blev skabt af Carter-administrationen (med Zbigniew Brezezinski) for at angribe de sovjetiske satellitter.

Begge er kreationer af vestlige (CIA, MI6 og Mossad) efterretningstjenester.

Paul Watson
Paul Watson
2 måneder siden

Folkedrab kan få folk til at gøre vanvittige ting ...
Stakkels Charkie Kirk venter stadig på en Expose-artikel om sandheden om hans mord.
På lønningslisten ligesom så mange andre…

En person
En person
Svar til  Paul Watson
2 måneder siden

Ved ikke med 'stakkels' Charlie Kirk – men måske! Der var en faldlem, der så ud til at være lige præcis der, hvor Chuck gik ned, og de er gode med hologrammer i disse dage, som der refereres til i vibeo'en.Charlie KIRK: Det er værre end du tror (forbudt dokumentar)' af 'JESU KRISTUS ÅBENBARINGER' (en kæmpestor 4 timers dokumentar, men "Faldlem" refereres til efter omkring 1 time og 15 minutter, kan jeg se).

Forhåbentlig for hans skyld er han blevet taget et sted hen, og at han har det fint 🙂.

Ligesom med Bondi Beach, hvis folk virkelig farvede sig, så er det trist, men jeg stoler ikke ret meget på fjernsynet ...

Paul Watson
Paul Watson
Svar til  En person
1 måned siden

Jeg foreslår, at du ser Jimmy Dore, Baron Coleman og Candace Owens på YouTube.

En person
En person
Svar til  Paul Watson
1 måned siden

Jeg har set Jimmy et par gange, men hans bandeord udmatter mig. Candace kan være okay. Visse ting, de siger, afskrækker mig. Har aldrig hørt om Baron. Jeg giver ham måske en chance.

Personligt tilslutter jeg mig en del teorien om, at hvis nogen bliver presset kraftigt på mainstream-tv (eller endda rigtig højt oppe i 'alternative' kanaler, som Candace, Alex Jones eller Tucker Carlson), er der en grund til, at de har lov til at sende kontinuerligt og ikke bliver lukket ned.

Jeg er heller ikke en super stor fan af "højrefløjen". Jeg er mere total tv-skeptiker over for alle større aktører og ser generelt blot politik som "Nå, folkene på højrefløjen foretrækker jeg frem for folkene på venstrefløjen, men jeg er ikke sikker på, at jeg stoler fuldt ud på en eneste af dem!"

F.eks. foretrak jeg Trump frem for Biden med hensyn til injektionerne, fordi Trump ikke pressede på for mandaterne, og det gjorde Joey – men de anbefalede begge at få vaccinerne, så jeg stoler ikke rigtig på nogen af ​​dem ...

"Åbenbaringer af Jesus Kristus"-ministrene var derimod altid kraftigt imod skudene og naturligvis politiproblemerne fra Why Tee og kan lave nogle virkelig interessante ting.

Bare min mening, tak.

Islander
Islander
Svar til  En person
1 måned siden

'Alternativt' er blevet mainstream! De 'alternative' bliver nødt til at rebrande sig selv!

En person
En person
Svar til  Islander
1 måned siden

Ja! Jeg hørte første gang om konceptet 'kontrolleret opposition' omkring 2022.

Men det giver mening for mig nu. For eksempel, hvis man har disse store spillere som Alex Jones eller Tucker, og de laver store shows om, hvordan indsprøjtningen er dårlig, men aldrig nogensinde overvejer tanken et sekund om, at der måske ikke findes nogen 'COVID'-virus, så råber det 'kontrolleret modstand' for mig nu. Jo, man kan være uenig i det og tro, at sådan en virus findes, men aldrig at nævne ideen overhovedet skriger tvivlsomhed.

Derudover taler så mange af disse mennesker på højrefløjen, som Alex Jones, som om de følger Gud og er kristne, men bander og blasfemerer så meget. Selv hvis du er kristen og mener, at det er okay at bande, ville du så gøre det meget i radioen, når dine følgere i vid udstrækning er kristne? Det er endnu en ting, der skriger 'kontrolleret opposition' til mig. Nå, det er mine teorier, jeg taler for meget ...

Islander
Islander
Svar til  En person
1 måned siden

Nej!!! Du taler ikke nok!!!

Godnat.

En person
En person
Svar til  Islander
1 måned siden

Haha, mange tak, du også.

Sov godt, må Gud velsigne dig 🙂.

Paul Watson
Paul Watson
2 måneder siden

Få de rigtige nyheder på YT Jake GTV

Petra
Petra
2 måneder siden

Årsagen i vestlige lande er altid den samme: import af muslimer.

Først når vi accepterer denne enkle kendsgerning, vil vi være i stand til at gøre noget ved disse voldshandlinger.

paul
paul
2 måneder siden

Australiens premierminister Anthony Albanese og hans indenrigsminister Tony Burke er villige til at se vores babyer (10-årig pige) blive slagtet blot for at vinde den islamiske afstemning i de sydvestlige forstæder i Sydney. Hverken Albanese eller Burke har ytret nogen kommentar til den antisemitiske kultur i Australien, selv siden den 7. oktober. Har vi australiere fået nok af denne pro-palæstina-politik fra det australske arbejderparti (uanset hvad Palæstina er)?

Oliver J
Oliver J
Svar til  Rhoda Wilson
2 måneder siden

Skibet synker. freedomarticles.com video 264.

Stuart-James.
Stuart-James.
Svar til  Rhoda Wilson
1 måned siden

Der er flere kilder, plus kriseaktører er nu afsløret.

Stuart-James.
Stuart-James.
Svar til  Rhoda Wilson
1 måned siden

De er lige i ansigtet på dig! Om du vælger at ignorere, er det op til dig. Og kun gennem dine egne handlinger kan du validere kilden. Det kan ingen gøre for dig.

Stuart-James.
Stuart-James.
Svar til  Rhoda Wilson
1 måned siden

Ja, hold op med at finde på undskyldninger og lav din research.

PT
PT
1 måned siden

"Gas jøderne" blev ikke sagt, som udtalt af politiet i New South Wales.

https://www.youtube.com/watch?v=W9FQCjq9kF4

Dette blev rapporteret i Australian Jewish News

https://www.australianjewishnews.com/no-evidence-antisemitic-phrase-was-chanted-at-opera-house/

Paul Watson
Paul Watson
1 måned siden

"Exposé er udelukkende afhængig af din støtte for at kunne rapportere de fakta, som mainstreamen nægter at gøre"
Virkelig?
Hundredvis af artikler i MSM om Bondi Beach.
Ikke én om mordet på Charlie Kirk.
At gerningsstedet blev asfalteret over 2 dage efter hændelsen, burde vække alarm hos alle med en fungerende hjerne.
Hold op med at gemme dig bag skriften og konfronter det onde, der findes…

Åben
Åben
1 måned siden

FAKE

Ged
Ged
1 måned siden

Rhoda Wilson:
 
Du censurerede min kommentar, fordi den ikke passer til din fortælling (skyderiet i Bondi Beach skyldes muslimsk indvandring og ikke:
1/folkedrabet i Palæstina,
2/ et falsk flag begået af israelske agenter og/eller det nuværende australske totalitære regime.

Jeg forsøger ikke at underminere det muslimske immigrationsproblem i Vesten, langt fra, vi er oversvømmet af muslimer, men det kan vi takke jøderne for i første omgang.
 
Fortæl mig, Rhoda, hvad er forskellen på din hjemmeside og mainstream-medierne?
 
Ingen, da du censurerer ligesom MSM gør, og du ikke tolererer andre meninger end din egen fortælling.
 
Her er de udsagn jeg læste på jeres hjemmeside:
 
"Exposé ledes af helt almindelige, hårdtarbejdende mennesker, der er trætte af den skræmmekampagne, løgne og propaganda, som mainstream-medierne fremfører."
 
Exposé drives af dig, og du sælger skrækpropaganda, men den slags skrækpropaganda, der passer til din dagsorden.
 
"I modsætning til mange andre medier, der offentliggør ubekræftede påstande eller promoverer forudindtagede fortællinger, fokuserer vi på beviser, gennemsigtighed og sandhed."
 
Hvad er dine beviser for, at skyderiet ikke blev begået af en efterretningstjeneste som Mossad, der brugte to nyttige idioter til at gøre det?
Hvad er dit bevis (medmindre du var der den dag) for, at alt det, som mainstream-medierne viste os, virkelig er, hvad der skete?
 
Ingen. Du er afhængig af nyhedsbureauer, der er en del af det løgnagtige mediesystem.
 
Så bliv ved med at censurere reel debat og skubbe din lille fortælling så meget du vil, du har miskrediteret dig selv og mistet en fast læser.
 
Og da du ikke ønsker mine kommentarer, får du heller ikke mine penge.

Nina
Nina
1 måned siden

Det var endnu en latterlig psykopat.